L2R-R2L |
11-12-2005 15:53 |
Posts: 1553 |
uitlaat helemaal ontgrensen en dan met je twv spelen
|
|
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering |
|
Neluhz |
11-12-2005 15:53 |
Posts: 4032 |
iets verder ontgrenzen, en tvw aanpassen, iets lichter.
maat hij wel meer overtoeren, en verbruikt dus iets meer
|
|
|
|
hack_ops |
11-12-2005 15:58 |
Posts: 346 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Neluhz
iets verder ontgrenzen, en tvw aanpassen, iets lichter.
maat hij wel meer overtoeren, en verbruikt dus iets meer
dat ie meer verbruikt maakt me niet zo veel uit,alleen er zit geen toerenteller op,dus ik kan niet nagaan hoeveel toeren ie maakt,das wat minder dan.
|
|
gilera rcr cross |
|
wietplant |
11-12-2005 16:00 |
Posts: 2092 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hack_ops
[...]
dat ie meer verbruikt maakt me niet zo veel uit,alleen er zit geen toerenteller op,dus ik kan niet nagaan hoeveel toeren ie maakt,das wat minder dan.
dat hoor je toch wel
|
|
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid |
|
mulder |
11-12-2005 16:00 |
Posts: 13701 |
waarom ontgrens je em niet helemaal?
|
|
|
|
Neluhz |
11-12-2005 16:01 |
Posts: 4032 |
omdat ie dan ook te hard loopt?
|
|
|
|
hack_ops |
11-12-2005 16:03 |
Posts: 346 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
waarom ontgrens je em niet helemaal?
omdat ik al die hoge boetes een beetje zat ben ,vandaar
en in 2006 gaan de boetes ook nog weer omhoog
dus rond de 60 vindt ik hard zat.
ps is er trouwens een ezelsbruggetje om de juiste tandwiel verhouding te krijgen(voor en achter)
Dit bericht is gewijzigd door hack_ops op 11-12-2005 om 16:06 uur.
|
|
gilera rcr cross |
|
ADHD-Kutkind |
11-12-2005 19:50 |
Posts: 1049 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hack_ops
[...]
omdat ik al die hoge boetes een beetje zat ben ,vandaar
en in 2006 gaan de boetes ook nog weer omhoog
dus rond de 60 vindt ik hard zat.
ps is er trouwens een ezelsbruggetje om de juiste tandwiel verhouding te krijgen(voor en achter)
Dit bericht is gewijzigd door hack_ops op 11-12-2005 om 16:06 uur.
12-48 is normaal/gemiddeld voor de nieuwere modellen en dan voor 1 tandje meer harder en minder optrekken en tandje minder is weer harder optrekken minder hard gaan.. achter tegenovergestelde
p.s. als je utilaat helemaal ontgrensd en met tandwielverhouding 11-53 rijd hij ongeveer 70 in dikke overtoeren
Dit bericht is gewijzigd door ADHD-Kutkind op 11-12-2005 om 19:51 uur.
|
|
|
|
Almer |
11-12-2005 23:03 |
Posts: 3325 |
gewoon kleiner voortandwiel, lichter vertand en hij heeft et licht dus draait iets meer toeren en dus zelfde snelheid...
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
m_a_r_c_o |
12-12-2005 13:59 |
|
Hardstyle |
12-12-2005 14:48 |
Posts: 1077 |
Ontsteking vervroegen
|
|
bladiebladieblaa - Racing in my blood! - |
|
Speakerfreak |
12-12-2005 14:51 |
Posts: 4941 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: m_a_r_c_o
[...]
senda ongeveer 12 voor en 52 achter dan zit je ongeveer goed, dan kun je altijd nog een groter voor tandwiel kopen
13/53 voor een snelle senda is std, is geloof ik ook de std verhouding tegenwoordig
|
|
Vieze naaiers hier |
|
hack_ops |
13-12-2005 17:59 |
Posts: 346 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Speakerfreak
[...]
13/53 voor een snelle senda is std, is geloof ik ook de std verhouding tegenwoordig
dat klopt bij is ie standaard 13x53,dus ik zou hem beter iets verder uitboren en dan gaan kloten met de tandwielen,als ik het zo lees.
dat gaam we van de week maar is doen dan.
|
|
gilera rcr cross |
|
mblover |
13-12-2005 18:23 |
Posts: 5391 |
Grotere carburateur helpt volgens mij ook. Alleen zuipt ie dan ook meer.
|
|
|
|