Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mt5 probs

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1183 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33771 - mt5 probs
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 877 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mustang 11-12-2005 1:31 Print topicpost

Posts: 81
kheb problemen

dus als ik mn carburateur laat vollopen, en hem dan start, komt hij niet op toeren.
wanneer ik de naftkraan dichtdraai, verbruikt hij zijn benzine in de vlotterbak en juist voordat hij stilvalt komt hij wel heel goed in toeren.

de carburateur is dus 18mm mikuni
verder 50 snel en luhao pijp

de sproeier is altijd de goede maat geweest (100)
en mn stationaire sproeier zit ook niet verstopt

kwordt zot

help aub
 

christianos 11-12-2005 1:32 Print reply

Posts: 20445
bougie kapot?

luchtfilter verstopt?
 
mustang 11-12-2005 1:35 Print reply

Posts: 81
nope en nope

moest mn bougie kapot zijn, zou hij helemaal niet meer op toeren komen h?

btw luchtfilter is een kelk
 
Shifty 11-12-2005 14:17 Print reply

Posts: 1113
teveel benzine, stel je carb eens af: druk er een kleinere sproeier in
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
Shoot_me 11-12-2005 14:23 Print reply

Posts: 1535
kan zijn dat je vlotterdrijvers niet meer goed zijn.. Check dat ff of ze wel goed drijven en niet lek zijn ofzo

Dit bericht is gewijzigd door Shoot_me op 11-12-2005 om 14:23 uur.
 
miauw
mustang 15-12-2005 20:32 Print reply

Posts: 81
nope, das allemaal in orde
kzeg het, sproeier is vroeger altijd goed geweest(perfecte afstelling)
dan is eens mn spruitstuk gescheurt (rubberen) en is de miserie begonnen.
echt niemand die dit weet?
 
Saknet 15-12-2005 20:47 Print reply

Posts: 10355
mayb zit er troep onder je vlotternaald dat ie open blijft staan, anders lugtfilter schoonmake? bougie vervangen.. membraanklepjes controleren .. de rest
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
mustang 3-1-2006 21:42 Print reply

Posts: 81
er zit een heel kleine luchtspleet in 1 membraam klep
maar hij is echt heel klein
kan dat kwaad?
zou dat der oorzaak kunnen zijn?
 
mulder 3-1-2006 21:44 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mustang
er zit een heel kleine luchtspleet in 1 membraam klep
maar hij is echt heel klein
kan dat kwaad?
zou dat der oorzaak kunnen zijn?


ja, en heb je wel een nieuw spruitstuk op gedaan?
 
Almer 3-1-2006 21:45 Print reply

Posts: 3325
nouja kan meestal wel kwaad het als het niet zo hoort en een kleinere sproeier... Kan ook weer afhankelijk zijn die sproeiers!
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
honda_2takt_power 3-1-2006 21:51 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mustang
er zit een heel kleine luchtspleet in 1 membraam klep
maar hij is echt heel klein
kan dat kwaad?
zou dat der oorzaak kunnen zijn?
membraam vervangen dus ik heb ookes zoiets gehad met me nsr was het membraam waar maar klein stukje af was
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
mustang 3-1-2006 21:53 Print reply

Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]


ja, en heb je wel een nieuw spruitstuk op gedaan?



ja
maar er moet toch een verklaring zijn da ie juist voor dat hij stil valt in toeren komt
wrm zou dat dan aan je membraam liggen
die onderdruk die wordt gecre?rd blijft toch hetzelfde?
 
mustang 3-1-2006 21:54 Print reply

Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
[...]
membraam vervangen dus ik heb ookes zoiets gehad met me nsr was het membraam waar maar klein stukje af was



kan je die klepkes dan alleen vervangen?
ja zeker
of kan je die niet wat verwringen dat die trg goed afsluiten?
 
Rolospido 3-1-2006 22:03 Print reply
Posts: 8
er zijn meerdere verklaringen:

is het een opgeboorde carburateur want dan kom de verhouding van benzine en lucht nie goed....

deed hij het in de zomer wel goed?? dan is het waarschijnlijk de kou dan kan zo'n grote carburateur wel is raar gaan doen

heb je de hittegraad van de boegie wel goed want ook dat kan raare dingen doen met de benzine

de bobine kan ook kapot zijn.....

of de onsteking zelf....( dat is echter wat ik denk )

en als dat allemaal goed is dan weet ik het ook nie meer


 
honda_2takt_power 3-1-2006 22:05 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mustang
[...]



kan je die klepkes dan alleen vervangen?
ja zeker
of kan je die niet wat verwringen dat die trg goed afsluiten?
weet niet wat voor membraam je heb maar je kan je kleppen meestal zo vervangen maar zijn de stoppers van de kleppen niet verbogen


 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
mustang 4-1-2006 10:30 Print reply

Posts: 81
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rolospido
er zijn meerdere verklaringen:

is het een opgeboorde carburateur want dan kom de verhouding van benzine en lucht nie goed....

deed hij het in de zomer wel goed?? dan is het waarschijnlijk de kou dan kan zo'n grote carburateur wel is raar gaan doen

heb je de hittegraad van de boegie wel goed want ook dat kan raare dingen doen met de benzine

de bobine kan ook kapot zijn.....

of de onsteking zelf....( dat is echter wat ik denk )

en als dat allemaal goed is dan weet ik het ook nie meer





dat van die koude lucht heb ik ook al gehoort van een maat
in de zomer deed hij het goed
als je een ori luchtfilter hebt ipv een kelk, heb je dat niet meer zekr

het is een 2kleps membraam
de carb is ongeboord
bougie is ngk bp7hs


 

Dit topic is 877 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved