Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - rs met dikke olie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1309 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33769 - rs met dikke olie
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1252 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Almer 11-12-2005 14:52 Print reply

Posts: 3325
en dat omme 2/3 weken olie vervangen? hoe vaak hoort et eigenlijk als het goed is?
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Roedi-Loerbeek 11-12-2005 20:31 Print reply

Posts: 1492
Er komt gewoon kvs bij de olie en daarom wordt hij zo dik, normaal vervang je de olie ieder half jaar ofzo
 
Wa Motte Ze Dan? ---- 't trilt, 't krast, 't tikt, het stinkt, het dampt, het zuup, oftewel XT
Johnny B 11-12-2005 20:34 Print reply

Posts: 8381
idd er komt koelvloeistof in de olie waardoor je een dikke grijze massa krijgt. Waarschijnlijk heb je de waterpomp kering lek wat pro tunninng al zij
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
basje 11-12-2005 23:58 Print reply
Posts: 50
Evilmex 12-12-2005 0:00 Print reply

Posts: 4458
Duidelijk je kvs die lekt, want links boven zie je zelfs nog wat groen liggen.
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
richard3 12-12-2005 0:19 Print reply

Posts: 5198
das idd vrij duidelijk
succes met vervangen van keerringen dan is het probleem opgelost

 
op naar de grote brommers
zundappchef 12-12-2005 0:21 Print reply

Posts: 4082
keer uit spoelen met ontvetter en dan nieuwe olie der in
 
1000 v twin rotax biatch
Jeroen B 12-12-2005 0:23 Print reply

Posts: 1929
toch raar als zijn blok net is gereviseerd
 
www.Rieju-Club.com voorheen Jeroen__
richard3 12-12-2005 0:24 Print reply

Posts: 5198
naja die keerringen worden niet gedaan vaak
zijn nogal duur bij honda rond de 50 euro en die gaan bijna niet kapot dus worden vaak niet gedaan
 
op naar de grote brommers
zundappchef 12-12-2005 0:28 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jeroen__
toch raar als zijn blok net is gereviseerd



juist daarom
zit alemaal vuil aan kerringen en alles komt meer vuil in als da der voorheen in zat daarom moet je blok ook altijd paar keer door spoelen met ontvette of olie
 
1000 v twin rotax biatch

Dit topic is 1252 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved