een 18 of 20 mm mikuni is groot genoeg en ook prima af te stellen. hij moet gewoon een andere uitlaat halen en een grotere carb is misschien handig maar hoeft qua top niks uit te maken.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
een 18 of 20 mm mikuni is groot genoeg en ook prima af te stellen. hij moet gewoon een andere uitlaat halen en een grotere carb is misschien handig maar hoeft qua top niks uit te maken.
Heeft wel wat met vermogen te maken en dus kan i voor een tandje zwaarder en dan kan i weer wat harder
Quote:Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
een 18 of 20 mm mikuni is groot genoeg en ook prima af te stellen. hij moet gewoon een andere uitlaat halen en een grotere carb is misschien handig maar hoeft qua top niks uit te maken.
Grotere cab maakt kwa top wel uit als je een 13mm of een 18-20mm op een 70cc zet. Met die 13mm maakt hij minder toeren. Verschil tussen 18 en 20 is er idd (haast) niet, iig niet merkbaar.
Grotere cab maakt kwa top wel uit als je een 13mm of een 18-20mm op een 70cc zet. Met die 13mm maakt hij minder toeren. Verschil tussen 18 en 20 is er idd (haast) niet, iig niet merkbaar.
met die 13 mm maaktie dan net zoveel toeren alleen je komt minder snel op die toeren, een grotere carb merk je alleen in optrekken
met die 13 mm maaktie dan net zoveel toeren alleen je komt minder snel op die toeren, een grotere carb merk je alleen in optrekken
Dacht altijd dat met een t? kleine cab je wel minder toeren draait, theoretisch zou hij het aantal toeren kunnen halen maar het vermogen is er gewoonweg niet om hem naar dat aantal toeren te drijven. (tenzij je hem erg licht vertand). En een 13mm op een 70cc is wat aan de kleine kant. Maja, correct me if I'm wrong.