Neonlampje |
13-12-2005 16:55 |
Posts: 14825 |
check je inbox voor msn
|
|
|
|
SendaR2004 |
13-12-2005 17:23 |
Posts: 154 |
de slag was 41.1 mm he op een MB/MT5 blok, op een 80 lc blok is de slag ok 41.1 zou je dit dan ok passen kunnen maken ondanks het lc is
|
|
Renault Clio 1.2RL-Energy - - - Honda CR125R > > >Owner |
|
Jarco |
13-12-2005 17:24 |
Posts: 4520 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SendaR2004
de slag was 41.1 mm he op een MB/MT5 blok, op een 80 lc blok is de slag ok 41.1 zou je dit dan ok passen kunnen maken ondanks het lc is
ja maar die cil uit 80 is ac...
en het was meende ik 41.4 mm hoor...
Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 13-12-2005 om 17:25 uur.
edit 2:
woei allebei tegelijk chineesboer:P
Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 13-12-2005 om 17:27 uur.
|
|
|
|
chineesboer |
13-12-2005 17:25 |
Posts: 3676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SendaR2004
de slag was 41.1 mm he op een MB/MT5 blok, op een 80 lc blok is de slag ok 41.1 zou je dit dan ok passen kunnen maken ondanks het lc is
41,4
|
|
|
|
Neonlampje |
14-12-2005 12:08 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SendaR2004
de slag was 41.1 mm he op een MB/MT5 blok, op een 80 lc blok is de slag ok 41.1 zou je dit dan ok passen kunnen maken ondanks het lc is
Op een lc blok kan het ook ja
edit: maar dan zitten je tapenden niet meer op de juiste plek
Dit bericht is gewijzigd door Neonlampje op 14-12-2005 om 12:08 uur.
|
|
|
|
MT70-nolimit |
14-12-2005 12:11 |
Posts: 4322 |
dan zou je em op een MCX blok moeten pielen, zit geen waterpomp op, de slag is 41,1 maar je hebt wel de krukas voor 80cc. Moet idd alleen ja tapeinden aanpassen.
|
|
gaat lang goed |
|
christianos |
14-12-2005 12:20 |
Posts: 20445 |
en wat is het nut dan?
std MCX cilinder heeft ook vlinderpoort en die ongein.. neej dan lijkt me het nut een beetje weg..
al zijn denk ik CR cilinders veel en veel hoogtoeriger...
|
|
|
|
Baasbas |
14-12-2005 13:05 |
Posts: 2176 |
http://www.geocities.com/mb5racer/tech.html
dit hele verhaaltje is toch al een keer gepost? Lijkt me vrij duidelijk in uitleg waar je extra materiaal nodig hebt. En er staat ook dat je zo de kruk uit het cr blok kan gebruiken
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
Neonlampje |
14-12-2005 15:51 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
en wat is het nut dan?
std MCX cilinder heeft ook vlinderpoort en die ongein.. neej dan lijkt me het nut een beetje weg..
al zijn denk ik CR cilinders veel en veel hoogtoeriger...
De vorm, afwerkingen van de spoelingen.. de spoelpoorten zelf qua grootte, richting...
|
|
|
|
mcdronkz |
14-12-2005 16:20 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
en wat is het nut dan?
std MCX cilinder heeft ook vlinderpoort en die ongein.. neej dan lijkt me het nut een beetje weg..
al zijn denk ik CR cilinders veel en veel hoogtoeriger...
denk je ook maar dat een mcx de helft zo snel is als een cr80 ? no way
appels met peren vergelijken, wat vermogen betreft
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
14-12-2005 16:43 |
Posts: 10835 |
kan beter een croosmotor blok onder je mb maken denk ik, is een stuk minder werk.
of het moet je hobby zijn om carters uit te frezen natuurlijk, dan heb ik niks gezegd
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
BlackIce4 |
14-12-2005 16:45 |
Posts: 3654 |
iedereen kan een crosblokje onder zn brom zetten... is niets aan. Met zon cilinder ben je heel special en als je je er een beetje in verdiept blijkt het best meete vallen hoor
|
|
|
|
Frysk |
14-12-2005 17:05 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
kan beter een croosmotor blok onder je mb maken denk ik, is een stuk minder werk.
of het moet je hobby zijn om carters uit te frezen natuurlijk, dan heb ik niks gezegd
als je mee wilt doen aan brommer sprints dan mag je geen 80cc BLOK hebben
je moet een 50cc BLOK hebben om mee te doen
neef van mij doet mee aan brommercross
heeft 50cc mtx ot blok en cr80 cilinder met cr80 krukas
|
|
giggitybyte |
|
BlackIce4 |
14-12-2005 17:26 |
Posts: 3654 |
en jij zegt dat niet ff tegen me...
|
|
|
|