Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 4 slag arbeidsdiagram van een 3 en 5 cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1040 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33645 - 4 slag arbeidsdiagram van een 3 en ...
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 15341 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

waza 4-12-2005 17:48 Print topicpost

Posts: 149
wie kan er voor mij is een arbeids diagram maken van 4slag motor voor een 3cilinder en een 5cilinder met ontstekings volgorde enzo? is een taak tege morge khem da vorig jaar al gehad ma k snap der nie veel van..
 

asbsolute16 4-12-2005 18:03 Print reply

Posts: 2485
Beetje knappe zinnen maken aub... Ik snap geen hol van je laatste zin
 
tsxj oran 4-12-2005 18:07 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dark
Beetje knappe zinnen maken aub... Ik snap geen hol van je laatste zin

voor de mensen die niet goed zijn in lezen hij wil 2 dingen
1: arbeids diagram 3 cilinder lijn motor(4-takt)
2: arbeids diagram 5 cilinder lijn motor(4-takt)
snap je het nu


 
oud
The Catfish 4-12-2005 18:07 Print reply

Posts: 1337
hij wilt vanalles,
en dat wilt hij v??r morgen.
hij heeft het vorig jaar al gehad (op school ofzo)
maar hij snapt er nog niks van.
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
The Catfish 4-12-2005 18:07 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

voor de mensen die niet goed zijn in lezen hij wil 2 dingen
1: arbeids diagram 3 cilinder lijn motor(4-takt)
2: arbeids diagram 5 cilinder lijn motor(4-takt)
snap je het nu





hij vroeg wat de laatste zin betekende,
dus ga jij maar even leren lezen...
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
waza 4-12-2005 18:08 Print reply

Posts: 149
ja ik snap da nie hoe ge da moet doen zone arbeidsdiagram tekenen.
ik heb da vorig jaar op school al wel gezien ma toch snapte ik daar
ookal nie veel van.

ma merge moetk een arbeidsdiagram van een 3 en 5cilinder afgeven op papier dus zitk een beke in de knoei!
 
The Catfish 4-12-2005 18:09 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: waza
ja ik snap da nie hoe ge da moet doen zone arbeidsdiagram tekenen.
ik heb da vorig jaar op school al wel gezien ma toch snapte ik daar
ookal nie veel van.

ma merge moetk een arbeidsdiagram van een 3 en 5cilinder afgeven op papier dus zitk een beke in de knoei!


typ eens gewoon ABN.
misschien kun je ook even op google zoeken?

of: www.howstuffworks.com

Dit bericht is gewijzigd door The Catfish op 4-12-2005 om 18:10 uur.
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
snowboarderke 4-12-2005 18:10 Print reply

Posts: 2193
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: waza
ja ik snap da nie hoe ge da moet doen zone arbeidsdiagram tekenen.
ik heb da vorig jaar op school al wel gezien ma toch snapte ik daar
ookal nie veel van.

ma merge moetk een arbeidsdiagram van een 3 en 5cilinder afgeven op papier dus zitk een beke in de knoei!

Ik heb het in mijn boek van vorig jaar staan maar vind het niet meer.

Je bedoeld dus een P-t diagram??
Dus met de comressieslag arbeidsslag,....

 
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan
tsxj oran 4-12-2005 18:14 Print reply

Posts: 6498
bij een 3 cilinder maakt t niet veel uit
bij suzuki is het gewoon
cilinder 1 arbeid
cilinder 2 inlaat
cilinder 3 compressiedat
je kan nogal veel kanten op
en met 5 cilnder
ik heb nog nooit een 5 cilnder lijn motor meegemaakt
 
oud
tsxj oran 4-12-2005 18:14 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: The Catfish
[...]



hij vroeg wat de laatste zin betekende,
dus ga jij maar even leren lezen...

hou je kop of geef een nuttig antwoord

 
oud
Bassie_nr1 4-12-2005 18:28 Print reply

Posts: 1488
Neem: Arbeid, Uitlaat, Inlaat en Compressie slag.

maak een schaal van 0 160 320 520 720 graden.

Verdeel dit eerst in 4 vakken.

maak eerst een arbeidsdiagram voor een 4 cilinder motor.
Nu heb je voor een 4 cilinder motor een arbeidschema.

Hoe je nu precies voor een 3 en 5 slag maakt, vink vrij moeilijk om uit te leggen, maar het is een variant op wat ik net uitlegde
 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
waza 4-12-2005 18:35 Print reply

Posts: 149
ja ik heb men boeken van vorig jaar terug gevonden
en daar staan ze alle 2 in
in ieder geval bedankt voor te helpe!
dit topic mag gesloten worden!
 
tsxj oran 4-12-2005 18:36 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bassie_nr1
Neem: Arbeid, Uitlaat, Inlaat en Compressie slag.

maak een schaal van 0 160 320 520 720 graden.

Verdeel dit eerst in 4 vakken.

maak eerst een arbeidsdiagram voor een 4 cilinder motor.
Nu heb je voor een 4 cilinder motor een arbeidschema.

Hoe je nu precies voor een 3 en 5 slag maakt, vink vrij moeilijk om uit te leggen, maar het is een variant op wat ik net uitlegde

dit was nogal onnutigge informatie, voor een 4 cilinder is nogal logisch aangezien je 4 slagen hebt je moet ze alleen nog eerlijk verdelen en niet zo kris kras ff bedenke ja die zuiger doet dit en die doet dat, dan loopt namelijk je krukas de tering in, maar aangezien dat bij een 3 cilinder lijn motor niet kan en het toch maar 3 cilinders zijn lukt dat wel.
bij een 5cilinder lijn motor ben ik ook wel erg benieuwd naar de uitslag, kzou niet wete hoe je daar de krukas in evenwicht willen laten komen.
5 cilinder v motor(v5 dus) ken ik wel

 
oud
tsxj oran 4-12-2005 18:37 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: waza
ja ik heb men boeken van vorig jaar terug gevonden
en daar staan ze alle 2 in
in ieder geval bedankt voor te helpe!
dit topic mag gesloten worden!

mag ik wete wat de arbeidsdiagram voor een 5 cilinder lijn motor is? ben wel benieuwd


 
oud
Bassie_nr1 4-12-2005 18:40 Print reply

Posts: 1488
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]

dit was nogal onnutigge informatie, voor een 4 cilinder is nogal logisch aangezien je 4 slagen hebt je moet ze alleen nog eerlijk verdelen en niet zo kris kras ff bedenke ja die zuiger doet dit en die doet dat, dan loopt namelijk je krukas de tering in, maar aangezien dat bij een 3 cilinder lijn motor niet kan en het toch maar 3 cilinders zijn lukt dat wel.
bij een 5cilinder lijn motor ben ik ook wel erg benieuwd naar de uitslag, kzou niet wete hoe je daar de krukas in evenwicht willen laten komen.
5 cilinder v motor(v5 dus) ken ik wel





Oke,dat vind jij, maar mischien wist hij niet eens meer hoe je doe van een 4 cillinder maakte kan toch

 
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter
tsxj oran 4-12-2005 18:41 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bassie_nr1
[...]




Oke,dat vind jij, maar mischien wist hij niet eens meer hoe je doe van een 4 cillinder maakte kan toch


waarschijnlijk doet hij een auto monteurs opleiding anders vraagt hij geen arbeidsdiagram, dus het simpelste wat je kan leren daar is arbeidsdiagram 4 cilinder motor
 
oud

Dit topic is 15341 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved