asbsolute16 |
4-12-2005 18:03 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/1114/avatar) Posts: 2485 |
Beetje knappe zinnen maken aub... Ik snap geen hol van je laatste zin
|
|
|
|
tsxj oran |
4-12-2005 18:07 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/6810/avatar) Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dark
Beetje knappe zinnen maken aub... Ik snap geen hol van je laatste zin
voor de mensen die niet goed zijn in lezen hij wil 2 dingen
1: arbeids diagram 3 cilinder lijn motor(4-takt)
2: arbeids diagram 5 cilinder lijn motor(4-takt)
snap je het nu
|
|
oud |
|
The Catfish |
4-12-2005 18:07 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/3973/avatar) Posts: 1337 |
hij wilt vanalles,
en dat wilt hij v??r morgen.
hij heeft het vorig jaar al gehad (op school ofzo)
maar hij snapt er nog niks van.
|
|
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face.. |
|
The Catfish |
4-12-2005 18:07 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/3973/avatar) Posts: 1337 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]
voor de mensen die niet goed zijn in lezen hij wil 2 dingen
1: arbeids diagram 3 cilinder lijn motor(4-takt)
2: arbeids diagram 5 cilinder lijn motor(4-takt)
snap je het nu
hij vroeg wat de laatste zin betekende,
dus ga jij maar even leren lezen...
|
|
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face.. |
|
waza |
4-12-2005 18:08 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/6496/avatar) Posts: 149 |
ja ik snap da nie hoe ge da moet doen zone arbeidsdiagram tekenen.
ik heb da vorig jaar op school al wel gezien ma toch snapte ik daar
ookal nie veel van.
ma merge moetk een arbeidsdiagram van een 3 en 5cilinder afgeven op papier dus zitk een beke in de knoei!
|
|
|
|
The Catfish |
4-12-2005 18:09 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/3973/avatar) Posts: 1337 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: waza
ja ik snap da nie hoe ge da moet doen zone arbeidsdiagram tekenen.
ik heb da vorig jaar op school al wel gezien ma toch snapte ik daar
ookal nie veel van.
ma merge moetk een arbeidsdiagram van een 3 en 5cilinder afgeven op papier dus zitk een beke in de knoei!
typ eens gewoon ABN.
misschien kun je ook even op google zoeken?
of: www.howstuffworks.com
Dit bericht is gewijzigd door The Catfish op 4-12-2005 om 18:10 uur.
|
|
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face.. |
|
snowboarderke |
4-12-2005 18:10 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/4907/avatar) Posts: 2193 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: waza
ja ik snap da nie hoe ge da moet doen zone arbeidsdiagram tekenen.
ik heb da vorig jaar op school al wel gezien ma toch snapte ik daar
ookal nie veel van.
ma merge moetk een arbeidsdiagram van een 3 en 5cilinder afgeven op papier dus zitk een beke in de knoei!
Ik heb het in mijn boek van vorig jaar staan maar vind het niet meer.
Je bedoeld dus een P-t diagram??
Dus met de comressieslag arbeidsslag,....
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
tsxj oran |
4-12-2005 18:14 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/6810/avatar) Posts: 6498 |
bij een 3 cilinder maakt t niet veel uit
bij suzuki is het gewoon
cilinder 1 arbeid
cilinder 2 inlaat
cilinder 3 compressiedat
je kan nogal veel kanten op
en met 5 cilnder
ik heb nog nooit een 5 cilnder lijn motor meegemaakt
|
|
oud |
|
tsxj oran |
4-12-2005 18:14 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/6810/avatar) Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: The Catfish
[...]
hij vroeg wat de laatste zin betekende,
dus ga jij maar even leren lezen...
hou je kop of geef een nuttig antwoord
|
|
oud |
|
Bassie_nr1 |
4-12-2005 18:28 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7736/avatar) Posts: 1488 |
Neem: Arbeid, Uitlaat, Inlaat en Compressie slag.
maak een schaal van 0 160 320 520 720 graden.
Verdeel dit eerst in 4 vakken.
maak eerst een arbeidsdiagram voor een 4 cilinder motor.
Nu heb je voor een 4 cilinder motor een arbeidschema.
Hoe je nu precies voor een 3 en 5 slag maakt, vink vrij moeilijk om uit te leggen, maar het is een variant op wat ik net uitlegde
|
|
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter |
|
waza |
4-12-2005 18:35 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/6496/avatar) Posts: 149 |
ja ik heb men boeken van vorig jaar terug gevonden
en daar staan ze alle 2 in
in ieder geval bedankt voor te helpe!
dit topic mag gesloten worden!
|
|
|
|
tsxj oran |
4-12-2005 18:36 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/6810/avatar) Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bassie_nr1
Neem: Arbeid, Uitlaat, Inlaat en Compressie slag.
maak een schaal van 0 160 320 520 720 graden.
Verdeel dit eerst in 4 vakken.
maak eerst een arbeidsdiagram voor een 4 cilinder motor.
Nu heb je voor een 4 cilinder motor een arbeidschema.
Hoe je nu precies voor een 3 en 5 slag maakt, vink vrij moeilijk om uit te leggen, maar het is een variant op wat ik net uitlegde
dit was nogal onnutigge informatie, voor een 4 cilinder is nogal logisch aangezien je 4 slagen hebt je moet ze alleen nog eerlijk verdelen en niet zo kris kras ff bedenke ja die zuiger doet dit en die doet dat, dan loopt namelijk je krukas de tering in, maar aangezien dat bij een 3 cilinder lijn motor niet kan en het toch maar 3 cilinders zijn lukt dat wel.
bij een 5cilinder lijn motor ben ik ook wel erg benieuwd naar de uitslag, kzou niet wete hoe je daar de krukas in evenwicht willen laten komen.
5 cilinder v motor(v5 dus) ken ik wel
|
|
oud |
|
tsxj oran |
4-12-2005 18:37 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/6810/avatar) Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: waza
ja ik heb men boeken van vorig jaar terug gevonden
en daar staan ze alle 2 in
in ieder geval bedankt voor te helpe!
dit topic mag gesloten worden!
mag ik wete wat de arbeidsdiagram voor een 5 cilinder lijn motor is? ben wel benieuwd
|
|
oud |
|
Bassie_nr1 |
4-12-2005 18:40 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/7736/avatar) Posts: 1488 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
[...]
dit was nogal onnutigge informatie, voor een 4 cilinder is nogal logisch aangezien je 4 slagen hebt je moet ze alleen nog eerlijk verdelen en niet zo kris kras ff bedenke ja die zuiger doet dit en die doet dat, dan loopt namelijk je krukas de tering in, maar aangezien dat bij een 3 cilinder lijn motor niet kan en het toch maar 3 cilinders zijn lukt dat wel.
bij een 5cilinder lijn motor ben ik ook wel erg benieuwd naar de uitslag, kzou niet wete hoe je daar de krukas in evenwicht willen laten komen.
5 cilinder v motor(v5 dus) ken ik wel
Oke,dat vind jij, maar mischien wist hij niet eens meer hoe je doe van een 4 cillinder maakte ![](img/post/s/smile.gif) kan toch
|
|
70cc Eurocilindro, zuiger met enkele zuigerveer, 70cc kop , 4 kleps membraan, 20mm mikuni carburateur en spruit, proma onderlangs, Home made filter |
|
tsxj oran |
4-12-2005 18:41 |
![](http://www.brommer-forum.nl/users/6810/avatar) Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bassie_nr1
[...]
Oke,dat vind jij, maar mischien wist hij niet eens meer hoe je doe van een 4 cillinder maakte kan toch
waarschijnlijk doet hij een auto monteurs opleiding anders vraagt hij geen arbeidsdiagram, dus het simpelste wat je kan leren daar is arbeidsdiagram 4 cilinder motor
|
|
oud |
|