Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Uiterlijk Forum - Topic #33632 - LC Hebo Tomos
|
Pagina 4 van 28
|
Dit topic is 50917 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
mulder |
10-12-2005 10:50 |
Posts: 13701 |
wat is dat zwarte ding voorje vork? Is dat een wellom bekende tomos-mandje?
|
|
|
|
Vuile Beunkoe |
10-12-2005 10:56 |
Posts: 6114 |
nee,
dat moet mijn zelf ontworpen voorkap voorstellen, met accu erachter en 2 halogeen spotjes erin...
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
Neluhz |
10-12-2005 10:57 |
Posts: 4032 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
edit.
slagverschil is 43-41.4= 1.6mm
dit los ik op dmv vulplaat, maar hoe en wat ga ik niet allemaal aan je neus hangen dat kan je nm zelf ook wel bedenken. zo moeilijk is dat niet.
@ mitchell
lees men beginpost GOED aub.
carter word passn gemaakt, en idd is een bewerkte puch foto.
@ wheeliejohie
wrom denk je dat dat allemaal niet gaat lukken.
je kunt wel posten zon reactie maar daar heb ik totaal niks aan.
graag argumenten voortaan.
Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 7-12-2005 om 19:19 uur.
slagverschil oplossen met een vulplaat kan helemaal niet, je slag blijft dan gewoon hetzelfde, je verneukt alleen je timingen enzo
slagverschil kun je alleen oplossen door een anderre krukas, of een andere drijfstang aan de andere kant van je krukas te persen/beunen.
|
|
|
|
Vuile Beunkoe |
10-12-2005 11:13 |
Posts: 6114 |
tuurlijk verneuk je de timingen niet.
door die opvulplaat is de hoogte zoals origineel, dus kloppen de timingen wel.
Andere drijfstang/ opvulplaat is hetzelfde effect.
toch
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
Neluhz |
10-12-2005 11:17 |
Posts: 4032 |
ik zei het verkeerd, geen andere drijfstang, maar een drijfstang die verder naar het hart van de krukas zit, dan verander je de slag.
een opvulplaat is ook een oplossing, maar zo ga je zeker geen 15 pk halen.
|
|
|
|
Vuile Beunkoe |
10-12-2005 11:29 |
Posts: 6114 |
ja nouja boeiend...
ik ben meer voor het uiterlijk en of het nou 13 of 15 pk is maakt me niet zo heel veel uit.
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
PraatPaal |
10-12-2005 11:33 |
Posts: 7977 |
de slag is en blijft anders, deze word gemaakt door de rotatie van de krukas hoe meer de diameter van de krukas hoe groter de slag, (hoe groter verschil tussen BDP en ODP) door de srijfstang te veranderen komen BDP en ODP alleen omhoog en met een opvulplaat ook, je zuiger komt dus niet lager zoasls met andere slag, max vermogn zal je dus niet halen uit de cil oa. want die presteerd het beste op de std. langere slag
|
|
|
|
GTC_Daan |
10-12-2005 11:46 |
Posts: 420 |
mooie fotosjop
|
|
je stinkt naar poep |
|
PraatPaal |
10-12-2005 11:54 |
|
Vuile Beunkoe |
10-12-2005 12:13 |
Posts: 6114 |
he niks over mijn paint kunsten h?.
alleen de voorvelg is geshopt.
maja fotos komen zo snel mogelijk , dit is een voorproefje...
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
hondansrpower |
11-12-2005 15:41 |
Posts: 302 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power
[...]
ik wil geen ruzie maken en zo , maar het is Honda , 15Pk red je er gewoon niet met een 70cc .
hoor hem lullen 15pk is makkelijk haalbaar met honda,kijk naar hondas met 50cc bij de sobw en kijk als je eens goed zoekt bij google kom je ook bij een project uit die ook een hebo en een malossi getuned heefd en die scoort ook 17,9 pk,dus is dikke onzin.
ikzelf had met 4bak malossi 70cc 20mm tkd tecno pijp en vervroegde ontsteking enzo
9,2 pk nou leg daar een 6bak in en hpi 2005 en een 24mm vlakschuif en een goede afstelling en je bent een heel eind.
Dit bericht is gewijzigd door hondansrpower op 11-12-2005 om 15:43 uur.
Dit bericht is gewijzigd door hondansrpower op 11-12-2005 om 15:43 uur.
|
|
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam. |
|
Neluhz |
11-12-2005 15:48 |
Posts: 4032 |
als je iets verder leest, snap je dat hij bedoelt dat TS er geen 15 pk mee haalt.
|
|
|
|
PraatPaal |
11-12-2005 16:35 |
Posts: 7977 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower
[...]
hoor hem lullen 15pk is makkelijk haalbaar met honda,kijk naar hondas met 50cc bij de sobw en kijk als je eens goed zoekt bij google kom je ook bij een project uit die ook een hebo en een malossi getuned heefd en die scoort ook 17,9 pk,dus is dikke onzin.
ikzelf had met 4bak malossi 70cc 20mm tkd tecno pijp en vervroegde ontsteking enzo
9,2 pk nou leg daar een 6bak in en hpi 2005 en een 24mm vlakschuif en een goede afstelling en je bent een heel eind.
Dit bericht is gewijzigd door hondansrpower op 11-12-2005 om 15:43 uur.
Dit bericht is gewijzigd door hondansrpower op 11-12-2005 om 15:43 uur.
leuk verhaal en is inderdaat mogelijk, maar: dit is tomos blok... en is toch iets anders, de 15 pk is gewoon wel lastig. Wil verder wellis weten wat die LC molossi MHR tomos heeft....
|
|
|
|
Vuile Beunkoe |
11-12-2005 20:22 |
Posts: 6114 |
update pagina 1
|
|
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*] |
|
John Huijben |
11-12-2005 20:56 |
Posts: 2433 |
spoelkanalen vna die 70 hebo mogen heel wat bijgewerkt worden , sluit zo totaal nie aan opt carter.
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Dit topic is 50917 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 28
|
|