Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - LC Hebo Tomos

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 954 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #33632 - LC Hebo Tomos
Pagina 4 van 28
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 26, 27, 28Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 50917 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mulder 10-12-2005 10:50 Print reply

Posts: 13701
wat is dat zwarte ding voorje vork? Is dat een wellom bekende tomos-mandje?
 
Vuile Beunkoe 10-12-2005 10:56 Print reply

Posts: 6114
nee,

dat moet mijn zelf ontworpen voorkap voorstellen, met accu erachter en 2 halogeen spotjes erin...
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Neluhz 10-12-2005 10:57 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
edit.

slagverschil is 43-41.4= 1.6mm
dit los ik op dmv vulplaat, maar hoe en wat ga ik niet allemaal aan je neus hangen dat kan je nm zelf ook wel bedenken. zo moeilijk is dat niet.

@ mitchell

lees men beginpost GOED aub.
carter word passn gemaakt, en idd is een bewerkte puch foto.

@ wheeliejohie

wrom denk je dat dat allemaal niet gaat lukken.
je kunt wel posten zon reactie maar daar heb ik totaal niks aan.
graag argumenten voortaan.

Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 7-12-2005 om 19:19 uur.


slagverschil oplossen met een vulplaat kan helemaal niet, je slag blijft dan gewoon hetzelfde, je verneukt alleen je timingen enzo
slagverschil kun je alleen oplossen door een anderre krukas, of een andere drijfstang aan de andere kant van je krukas te persen/beunen.

 
Vuile Beunkoe 10-12-2005 11:13 Print reply

Posts: 6114
tuurlijk verneuk je de timingen niet.

door die opvulplaat is de hoogte zoals origineel, dus kloppen de timingen wel.

Andere drijfstang/ opvulplaat is hetzelfde effect.

toch
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Neluhz 10-12-2005 11:17 Print reply

Posts: 4032
ik zei het verkeerd, geen andere drijfstang, maar een drijfstang die verder naar het hart van de krukas zit, dan verander je de slag.
een opvulplaat is ook een oplossing, maar zo ga je zeker geen 15 pk halen.
 
Vuile Beunkoe 10-12-2005 11:29 Print reply

Posts: 6114
ja nouja boeiend...

ik ben meer voor het uiterlijk en of het nou 13 of 15 pk is maakt me niet zo heel veel uit.
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
PraatPaal 10-12-2005 11:33 Print reply

Posts: 7977
de slag is en blijft anders, deze word gemaakt door de rotatie van de krukas hoe meer de diameter van de krukas hoe groter de slag, (hoe groter verschil tussen BDP en ODP) door de srijfstang te veranderen komen BDP en ODP alleen omhoog en met een opvulplaat ook, je zuiger komt dus niet lager zoasls met andere slag, max vermogn zal je dus niet halen uit de cil oa. want die presteerd het beste op de std. langere slag
 
GTC_Daan 10-12-2005 11:46 Print reply

Posts: 420
mooie fotosjop
 
je stinkt naar poep
PraatPaal 10-12-2005 11:54 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GTC_Daan
mooie fotosjop


bigtime paint, heb je niks nuttigs te zegge om lucas af te kraken ?
 
Vuile Beunkoe 10-12-2005 12:13 Print reply

Posts: 6114
he niks over mijn paint kunsten h?.

alleen de voorvelg is geshopt.

maja fotos komen zo snel mogelijk , dit is een voorproefje...
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
hondansrpower 11-12-2005 15:41 Print reply

Posts: 302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power
[...]


ik wil geen ruzie maken en zo , maar het is Honda , 15Pk red je er gewoon niet met een 70cc .


hoor hem lullen 15pk is makkelijk haalbaar met honda,kijk naar hondas met 50cc bij de sobw en kijk als je eens goed zoekt bij google kom je ook bij een project uit die ook een hebo en een malossi getuned heefd en die scoort ook 17,9 pk,dus is dikke onzin.
ikzelf had met 4bak malossi 70cc 20mm tkd tecno pijp en vervroegde ontsteking enzo
9,2 pk nou leg daar een 6bak in en hpi 2005 en een 24mm vlakschuif en een goede afstelling en je bent een heel eind.

Dit bericht is gewijzigd door hondansrpower op 11-12-2005 om 15:43 uur.

Dit bericht is gewijzigd door hondansrpower op 11-12-2005 om 15:43 uur.
 
93cc malossi-hpi2005-6bak-32mm d-slide-6kleps malossi membraam.
Neluhz 11-12-2005 15:48 Print reply

Posts: 4032
als je iets verder leest, snap je dat hij bedoelt dat TS er geen 15 pk mee haalt.
 
PraatPaal 11-12-2005 16:35 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansrpower
[...]


hoor hem lullen 15pk is makkelijk haalbaar met honda,kijk naar hondas met 50cc bij de sobw en kijk als je eens goed zoekt bij google kom je ook bij een project uit die ook een hebo en een malossi getuned heefd en die scoort ook 17,9 pk,dus is dikke onzin.
ikzelf had met 4bak malossi 70cc 20mm tkd tecno pijp en vervroegde ontsteking enzo
9,2 pk nou leg daar een 6bak in en hpi 2005 en een 24mm vlakschuif en een goede afstelling en je bent een heel eind.

Dit bericht is gewijzigd door hondansrpower op 11-12-2005 om 15:43 uur.

Dit bericht is gewijzigd door hondansrpower op 11-12-2005 om 15:43 uur.


leuk verhaal en is inderdaat mogelijk, maar: dit is tomos blok... en is toch iets anders, de 15 pk is gewoon wel lastig. Wil verder wellis weten wat die LC molossi MHR tomos heeft....

 
Vuile Beunkoe 11-12-2005 20:22 Print reply

Posts: 6114
update pagina 1
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
John Huijben 11-12-2005 20:56 Print reply

Posts: 2433
spoelkanalen vna die 70 hebo mogen heel wat bijgewerkt worden , sluit zo totaal nie aan opt carter.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last

Dit topic is 50917 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 28
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 26, 27, 28Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved