Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 110cc Zeta vs. 110cc Malossi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 909 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33599 - 110cc Zeta vs. 110cc Malossi
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 14436 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dt50rcrosser 4-12-2005 23:57 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz

gewoon me hand laten leunen op de gashendel dus :p

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 4-12-2005 om 22:14 uur.



dan hoef je het gas nog niet op te hebben he..

man man.. ik ben TE scherp vanavond.. lol
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
MT70-nolimit 8-12-2005 14:46 Print reply

Posts: 4322
Oke het volgende.


Wat je wel eens hoort is dat 110 malossi ot sneller is dan 110 malossi NT. Het verschil zou hem zitten in het feit dat malossi destijds 2 poorten moest weg laten omdat ze anders in de racerij oneerlijke concurrentie waren.

1 Is dat waar
2 Zit er nu echt dat denderende verschil tussen die ot en nt?
 
gaat lang goed
bart de scootergek 8-12-2005 15:26 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
Oke het volgende.


Wat je wel eens hoort is dat 110 malossi ot sneller is dan 110 malossi NT. Het verschil zou hem zitten in het feit dat malossi destijds 2 poorten moest weg laten omdat ze anders in de racerij oneerlijke concurrentie waren.

1 Is dat waar
2 Zit er nu echt dat denderende verschil tussen die ot en nt?



mag jij mij een klasse noemen waar ze ten eerste met 110cc rijden, en dan ook nog met mttjes.
 
Honda RC-33
MT70-nolimit 21-3-2007 20:28 Print reply

Posts: 4322
Bij deze grijp ik terug op m'n oude topic, na wat problemen met andere cilinders onstaat toch weer de hang naar Zeta, is er inmiddels al meer ervaring van users met deze cilinder?

@Thijsse en kornuiten, dit leek mij het verstandigst, niet gaan liggen bitchen aub
 
gaat lang goed
Tombrom 21-3-2007 20:37 Print reply

Posts: 15925
ik heb hier 110cc zeta liggen heeft igg een chroom wand en standaart een meteor zuiger? miss al verteld

ik ga binnekort proberen om hem aan de praat te krijgen dus verdere ervaring heb ik niet dan in handen hebben gehad


 
MT70-nolimit 22-3-2007 17:36 Print reply

Posts: 4322
Das mooi voor je, alleen die std meteor zuiger is zo'n stuk schroot. Ik zal zelf evt ook op zoek moeten naar wat anders.
 
gaat lang goed
Frysk 24-3-2007 12:51 Print reply

Posts: 34928
heb er meerdere verhalen over gehoort. maar vooral dat ze laagtoerig zijn ook hebben ze verschrikkelijk veel koppel (had mijn MB met 110cc zeta ook)

trekt zo op achterwiel weg met gas (laagtoerig) , en het rijd gewoon verschrikkelijk lekker

zit trouwens ook zo'n schrale meteor zuiger in

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 24-3-2007 om 12:52 uur.
 
giggitybyte
lange elst 24-3-2007 14:27 Print reply

Posts: 441
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arthur de gek

en als je een keer een zuigertje moet vervangen kost het je meteen 80 euro.







80euro ???

ik koop men zuiger via iemand rechtstreeks van de fabriek en dan kost het me maar 12.50
 
gerwin88 24-3-2007 14:39 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lange elst
[...]



80euro ???

ik koop men zuiger via iemand rechtstreeks van de fabriek en dan kost het me maar 12.50


tussen zuiger en zuiger zit nogal wat verschil he...
 
VW rider for live
Frysk 24-3-2007 18:19 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lange elst
[...]



80euro ???

ik koop men zuiger via iemand rechtstreeks van de fabriek en dan kost het me maar 12.50


zeg 1 woord


verschil




polini en imitatie is niet hetzelfde
coca cola en aldi cola is niet hetzelfde

ga maar door..
 
giggitybyte
stoeptegel 7-4-2007 19:27 Print reply

Posts: 3085
Sorry dat ik dit topic kick,maar toch.
Nu het zaakie bij mij si vastgelopen,zit ik zelf ook heel erg te twijfelen om een leuk cilindertje te kopen.
OF mijn 80 cctje laten bewerken en dan daarmee te rijden.
Verder wil ik geen 125 athena en ook geen 110 malossi,omdat mij dat weer teveel van het goede is.
110 immitaite is niet betrouwbaar.
Dus wat is het beste in verbruik/onderhoud.
80 cilinder geutned,20 mikuni en proma 80.
Of
110ZETA/ander merk cilinder en 20 mikuni en leuk pijpje?


 
80 cc ownatsj
- Han - 7-4-2007 19:38 Print reply

Posts: 9667
jonge hier in de buurt laat nou een originele 80 bij malossi tune (à 150 euro)

misschien is dat wat?
 
<10.000 posts
mr200r 7-4-2007 20:07 Print reply
Posts: 5122
autisa hm 183 gewoon een luhao bocht(de goedkoopste)112 sproeier
twv 16/38 en een leuke demper,loopt heel fijn 100.
 
mr200r
mblover 7-4-2007 20:42 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoeptegel
Sorry dat ik dit topic kick,maar toch.
Nu het zaakie bij mij si vastgelopen,zit ik zelf ook heel erg te twijfelen om een leuk cilindertje te kopen.
OF mijn 80 cctje laten bewerken en dan daarmee te rijden.
Verder wil ik geen 125 athena en ook geen 110 malossi,omdat mij dat weer teveel van het goede is.
110 immitaite is niet betrouwbaar.
Dus wat is het beste in verbruik/onderhoud.
80 cilinder geutned,20 mikuni en proma 80.
Of
110ZETA/ander merk cilinder en 20 mikuni en leuk pijpje?




Ik zou deze laten bewerken?
Maar je had toch een giasnellie die niet paste?

Anders 110cc autisa of zeta misschien?
en wtf doe je met 20 mik? je had toch 18 dell? die is beter dan 20 mik.

Beste haal je een 24mm voor die cilinders.

als uitlaat een homoet 110cc?

edit:
@Mr200r,
hij heeft mb, dus geen losse bocht

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 7-4-2007 om 20:42 uur.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 7-4-2007 20:52 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
jonge hier in de buurt laat nou een originele 80 bij malossi tune (à 150 euro)

misschien is dat wat?


waarom zou je spul naar malossi brengen/sturen ipv een tuner ?
150 euro voor brommercilinder is wel beetje veel imo
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 14436 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved