Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 110cc Zeta vs. 110cc Malossi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1152 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33599 - 110cc Zeta vs. 110cc Malossi
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 14437 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MT70-nolimit 3-12-2005 19:33 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff

ik reed trouwens 1:25 zoiets met mijn licht getunede uitgeboorde ori 80. (ongeveer 90cc) en 24 mm


HUH 1:25 hoe flik je dat dat reed ik met 70cc altijd
ik rij nu met een bewerkte 80cc (ongeveer 95cc) 1:15 ofzo
 
gaat lang goed
christianos 3-12-2005 19:33 Print reply

Posts: 20445
verbruik heeft meer met toerental dan met cilinderinhoud te maken

een ori 80cc is laagtoerig
 
MT70-nolimit 3-12-2005 19:34 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
verbruik heeft meer met toerental dan met cilinderinhoud te maken

een ori 80cc is laagtoerig


ik rij 10k op topspeed
 
gaat lang goed
christianos 3-12-2005 19:43 Print reply

Posts: 20445
klopt wel

trouwens het licht aan meer

perfecte afstelling, goed sluitend membraam, uhmz, grote carb, snelle uitlaat

alles heeft effect
 
MT70-nolimit 3-12-2005 20:17 Print reply

Posts: 4322
ik denk dat het belangrijkste punt nogsteeds je rechterhand is gheghe
 
gaat lang goed
dt50rcrosser 4-12-2005 15:01 Print reply

Posts: 6252
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
ik denk dat het belangrijkste punt nogsteeds je rechterhand is gheghe



als jum maar niet in je broek stopt onder het rijden...

ligt volgens mij ook groten deels aan uitlaat. cab. en afstelling
wat christianos ook al zei
 
ik wil geen seks, ik wil een goed gesprek
christianos 4-12-2005 15:02 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
ik denk dat het belangrijkste punt nogsteeds je rechterhand is gheghe

ook inderdaad

en wat ook heel belangrijk is:

rij je vaak in de stad, dus vaak optrekken, heb je een veel hoger verbruik dan als je 1 lange rechte weg rijd
 
MT70-nolimit 4-12-2005 15:30 Print reply

Posts: 4322
nou dus en daarom moet ik een koppelcilinder hebben, die hoef je met optrekken minder ver door te janken=lager verbruik
 
gaat lang goed
Bullet 4-12-2005 15:31 Print reply

Posts: 12150
wat was het verbruik harrie's ouwe nsr? (98cc tjoend, 14/15pk)

iets van 1:25/30 ofzo
 
**My BungHole Will Speak Now**
MT70-nolimit 4-12-2005 15:33 Print reply

Posts: 4322
huh hoe zit dat, want ik geloof dat baasbas (weet het niet zeker) met 110cc 1:7 reed als ie voorzichtig aan deed



Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 4-12-2005 om 15:35 uur.
 
gaat lang goed
Blukaap2 4-12-2005 18:53 Print reply

Posts: 9953
Ik reed er idd 1:25 (als je redelijk doorreed) tot 1:35 (rustig rijden, met passagier) mee.

Moet ik wel zeggen: dat was nadat ik die ontsteking idioot ver had vervroegd, daarvoor liep ie 1:15 ofzo.

Dit bericht is gewijzigd door Blukaap2 op 4-12-2005 om 18:54 uur.
 
Stoere brommers
MT70-nolimit 4-12-2005 18:55 Print reply

Posts: 4322
Hoe heeft dat met het tijdstip van de ontsteking te maken dan?
 
gaat lang goed
Blukaap2 4-12-2005 18:58 Print reply

Posts: 9953
Liep onderin (en bovenin) een stuk beter, liep stomweg stukken efficienter.
 
Stoere brommers
arthur de gek 4-12-2005 22:11 Print reply
Posts: 191
als ik echt heeeeeeeeel rustig reed met me 110 malossi

haalde ik ook 1:18 ofzo
en dan met een 28 mm.
viel niet tegen
 
mcdronkz 4-12-2005 22:14 Print reply

Posts: 32777
ik presteerde het om met een 80 ori nog 1:13 te rijden

met een beetje rustig rijden deed 'ie zo'n 1:20, dan reed ik 60 constant in de 5/6.

gewoon me hand laten leunen op de gashendel dus :p

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 4-12-2005 om 22:14 uur.
 

Dit topic is 14437 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved