Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mtx-sh afstel problemen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1053 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33588 - mtx-sh afstel problemen
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1306 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Saknet 1-12-2005 18:53 Print reply

Posts: 10355
http://www.brommerforum.nl/showtopic/14644

http://www.brommerforum.nl/showtopic/14501 onderaan post van blair

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 1-12-2005 om 18:57 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
senda80cc 1-12-2005 18:53 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kreidlerholle
hij krijgt ook minder lucht in de cilinder dus gelijke smering, de concentratie olie-lucht blijft dan tog hetzelfde flapdrol! Alleen heb je minder lucht dus minder vermogen dus minder slijtage

[...]





Dit bericht is gewijzigd door Kreidlerholle op 1-12-2005 om 18:49 uur.


maar als je meer lucht krijgt krijg je ok meer benzine (als je hem goed afsteld ) dus komt er ok meer olie in je cilinder en aangezein je grotere cilinder inhoud hebt vind hij het wel fijn als er meer olie in komt

die linkjes van saknet maken het wel heel duidelijk
kijk nou maar es wie hier poep praat flapdrol




Dit bericht is gewijzigd door senda80cc op 1-12-2005 om 19:10 uur.
 
Keep on rockin' in a free world
gerarddg 1-12-2005 19:16 Print reply

Posts: 404
Ik ben er al achter gekomen waarom hij zo klote liep in ze begin toeren. Ik heb er een ori. luchtfilter slang opzitten dus krijgt hij te weinig lucht. Had ff de luchtslang eraf gehaald en loopt gelijk stuk beter . Maar ik probeer gewoon die 13mm af te stelle en als het nou egt niet lukt kan ik altijd nog een grotere kopen.
 
senda80cc 1-12-2005 19:31 Print reply

Posts: 3434
maar lees die 2 linkjes wel ff door dan weet je waarom dikkere cab.
 
Keep on rockin' in a free world
MT70-nolimit 1-12-2005 20:12 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gerarddg
Ik ben er al achter gekomen waarom hij zo klote liep in ze begin toeren. Ik heb er een ori. luchtfilter slang opzitten dus krijgt hij te weinig lucht. Had ff de luchtslang eraf gehaald en loopt gelijk stuk beter . Maar ik probeer gewoon die 13mm af te stelle en als het nou egt niet lukt kan ik altijd nog een grotere kopen.


goede keus, ik zei toch dat het mss aan je slangen lag :P
 
gaat lang goed
gerarddg 1-12-2005 23:18 Print reply

Posts: 404
Jah bedankt! Eindelijk opgelost
Ik heb het gelezen jah, maar het probleem is bij een mtx-sh dat er weinig goede 50cc cilinders te krijgen zijn. En ik wil er ook wel wat power uit halen. Hoeft van mij niet super hard te rijden, als ik maar iets van 70 kmh haal en lkkr hard optrek. En anders gooi ik er wel elke keer wat extra olie in
Mss helpt dat. In ieder geval bedankt voor de hulp. Kan ik eindelijk weer verder prusten
 
senda80cc 2-12-2005 18:42 Print reply

Posts: 3434
dat extra olie gaat niet helpen want je hebt gewoon niet genoeg mengsel in je cilinder door kleine cab. maar eigen keus
 
Keep on rockin' in a free world
christianos 2-12-2005 18:56 Print reply

Posts: 20445
gooi er nou maar een 16 of 18 mm achter, dat rijd 10.000 x beter, je hebt nu ook een flut powerband

en dat met extra olie maakt het alleen nog maar moeilijker met afstellen
 

Dit topic is 1306 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved