Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mtx-sh afstel problemen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1080 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33588 - mtx-sh afstel problemen
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1307 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

senda80cc 1-12-2005 18:05 Print reply

Posts: 3434
maja waarom 70cc kopen met een kleine cab dat levert toch niks op
maja lees maar eerst es de FAQ door dan weet ik zeker dat je al een heel eind komt
 
Keep on rockin' in a free world
Almer 1-12-2005 18:05 Print reply

Posts: 3325
dikke onzin dat 13 te klein is voor een 70 en dat je een 70 dan niet optimaal benut

Gewoon afstellen en je zal der heus wel veel power uit kunnen halen, en al die boeren met grote 20/22/24/26 mm carbs (ja ik heb der ook 1 en k ben der niet trots op) doen toch iets niet goed als ze zeggen dat het met een kleinere niet wil...

AFSTELLEN, probeer eens een kleinere sproeier aangezien je ook een ori carb hebt en een ori luchtfilterbak+slangen, en wat is je bougie kleur? Daar kan je namelijk veel uit afleiden!
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
MT70-nolimit 1-12-2005 18:06 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: senda80cc
maja waarom 70cc kopen met een kleine cab dat levert toch niks op


dat levert zeker wel wat op, ik heb ook jaren met 13mm gereden achter 70cc Zeta en Polini gaat perfect hoor
 
gaat lang goed
Robster_rieju 1-12-2005 18:13 Print reply

Posts: 264
kzou der gewoon een grotere carb op zitten...blaast veel beter
 
Rieju RR te koop 1350 euro
MT70-nolimit 1-12-2005 18:13 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Robster_rieju
kzou der gewoon een grotere carb op zitten...blaast veel beter


ah nummer 4 die poep praat
 
gaat lang goed
senda80cc 1-12-2005 18:34 Print reply

Posts: 3434
jonge maakt zeker wel wat uit een dikkere cab.
maar een 13mm is ok wel aftestellen
een dikkere cab. rijd gewoon veel fijner en trekt veel beter

Dit bericht is gewijzigd door senda80cc op 1-12-2005 om 18:36 uur.
 
Keep on rockin' in a free world
khpoppema 1-12-2005 18:38 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: senda80cc
jonge maakt zeker wel wat uit een dikkere cab.
maar een 13mm is ok wel aftestellen
een dikkere cab. rijd gewoon veel fijner en trekt veel beter

Dit bericht is gewijzigd door senda80cc op 1-12-2005 om 18:36 uur.



en zuipt veel harder
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
senda80cc 1-12-2005 18:39 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
[...]



en zuipt veel harder


das waar maar je krijgt toch geen optimale prestaties met een org. cab.
en als je het erg vind dat hij meer gaat zuipen moet je je brommer niet snel maken

Dit bericht is gewijzigd door senda80cc op 1-12-2005 om 18:39 uur.
 
Keep on rockin' in a free world
Honda_driver 1-12-2005 18:40 Print reply

Posts: 1574
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT70-nolimit
[...]


ah nummer 4 die poep praat


Jij hebt wat nuttigs te melden wil je zeggen. Jij blaat alleen maar hetzelfde, afstellen afstellen afstellen.

Als jij dat zo perfect kunt, zet je nou een post en leg je eens precies uit aan de starter hoe of wat.

 
khpoppema 1-12-2005 18:41 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: senda80cc
[...]


das waar maar je krijgt toch geen optimale prestaties met een org. cab.
en als je het erg vind dat hij meer gaat zuipen moet je je brommer niet snel maken

Dit bericht is gewijzigd door senda80cc op 1-12-2005 om 18:39 uur.



zeggen we toch ook niet

we zeggen alleen dat het prima rijdt een 70 cc met ori 13 mm (dat het dus kan)
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
senda80cc 1-12-2005 18:42 Print reply

Posts: 3434
zeg ik toch ok man dus wat lul je nou

 
Keep on rockin' in a free world
Saknet 1-12-2005 18:44 Print reply

Posts: 10355
kleine carb @ grutte sielindur = sneller warm = snellere slijtage = geld zuipen (ipv benzine)
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Honda_driver 1-12-2005 18:46 Print reply

Posts: 1574
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
kleine carb @ grutte sielindur = sneller warm = snellere slijtage = geld zuipen (ipv benzine)



Dat snappen sommige hier niet, maar ik deel je mening

 
senda80cc 1-12-2005 18:46 Print reply

Posts: 3434
met kleine cab smeert hij minder doordat hij minder mengsel in de cilinder krijgt dus zal hij ok harder slijten jah
 
Keep on rockin' in a free world
Almer 1-12-2005 18:48 Print reply

Posts: 3325
hij krijgt ook minder lucht in de cilinder dus gelijke smering, de concentratie olie-lucht blijft dan tog hetzelfde flapdrol! Alleen heb je minder lucht dus minder vermogen dus minder slijtage

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: senda80cc
met kleine cab smeert hij minder doordat hij minder mengsel in de cilinder krijgt dus zal hij ok harder slijten jah





Dit bericht is gewijzigd door Kreidlerholle op 1-12-2005 om 18:49 uur.
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)

Dit topic is 1307 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved