Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tik uit metrakit sp70

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 637 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33578 - tik uit metrakit sp70
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1348 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mb-gek 1-12-2005 20:47 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]

komt eigenlijk alleen in gietijzeren cilinders voor..

uu nee

ik had in me eerste malossie een dikke stootrand
me 2 de malossi een lichte stootrand

beide chrome wandje erin

ken iemand met polini en die heet nica wand en die heeft ook een lichte rand


Dit bericht is gewijzigd door mb-gek op 1-12-2005 om 20:48 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Joostvdw 1-12-2005 20:48 Print reply

Posts: 4789
dan waren die cils ernstig versleten

mijn oude zeta had ook een stootrand, boven EN onder je zag ook het alu door de wand heen komen

kheb em iig wel helemaal opgereden
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
mb-gek 1-12-2005 20:51 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw
dan waren die cils ernstig versleten

mijn oude zeta had ook een stootrand, boven EN onder je zag ook het alu door de wand heen komen

kheb em iig wel helemaal opgereden

dat viel reuze mee de eerste wel met die dikke rand maar die met die lichte rand was alleen met een naald voelbaar en die cil was niet zo heel erg versleten had 1 a 2 overmaten ( a b c d e enzo) nodig ) dan dat er ori in moest

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??

Dit topic is 1348 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved