Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Rijeigenschappen NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1118 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #33558 - Rijeigenschappen NSR
Pagina 8 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8629 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 25-12-2005 14:41 Print reply

Posts: 13700
wannabe mod: je hebt net een uurtje gewacht
 
vanwalsum 25-12-2005 14:50 Print reply

Posts: 692
uur duurt lang hoor op 1e kerstdag.

Maar denk dat mensen hier de brommer iets beter kennen. Maar wat voor schade kan je aanrichten door verkeerd inrijden...
 
MTX-speed 25-12-2005 15:02 Print reply

Posts: 1229
Mooie degelijke brommer, vooral leuk als je er een 90-malossi ondergooit

Nadeel vind ik dat ze heel slecht op te vangen zijn wanneer je ermee begint te glijden, verder vind ik ze niet zo lekker over drempels gaan maar dit zal wel komen omdat ik een crosser gewend bent. In ieder geval zijn ze in onderdelen en verzekering een stuk goedkoper dan al die vuile Italiaanse rommel. Remmen zijn ook dik in orde alleen met nat weer kun je hem weleens "onderuit remmen", het voorwiel wat naar mijn ervaring met nat weer makkelijk onderuit schuift.
Verder een aanrader wanneer je een racer wil maar niet jezelf blauw wilt betalen aan italiaanse rommel.
 
BIET 25-12-2005 15:08 Print reply

Posts: 22355
Als ik 750 had en een NSR wilde kopen zou ik gewoon in 1x een goede kopen waar ik geen gekloot aan had... Zijn zat goede te vinden. Laat deze gewoon schieten joh.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
vanwalsum 25-12-2005 17:20 Print reply

Posts: 692
Kan hem laten schieten idd, maar is wel een zeer mooie brommer, en als ik hem voor 200 kan laten reviceren...

niet doen dus?

Dan heb ik er nog een, aparte kleur, linkje: http://brommers.2deh...lmoer-lak.html?q=nsr

Mooie brommer, en ook wel in goede staat. Hij kan er zo 50 cc onder zetten en loopt dan helemaal standaart...

Wat zeggen jullie hiervan? heb hem al gemailt en veel fotos gekregen, is volgens mij wel een eerlijke gozer.
 
AOF 25-12-2005 17:32 Print reply

Posts: 1477
nsr is een hele fijne brommer.
kan je echt heel fijn lange afstanden mee rijden zonder pijn ofzo te krijgen.
rijd heel soepel over de weg trilt niet ofzo of je moet al 11000 toeren gaan janken..
met 2 man rijd ie ook heel fijn vind ik.
is erg fijn met kleine bochten maken in de stad ofzo.
ken niet echt minpunten van een nsr.
heb er zelf 1 gehad en echt nooit problemen mee gehad .

maar als jij denkt dat je voor 200 euro je blok hebt gereviseerd heb je toch mooi pech.
200 euro heb je net de onderdelen bij elkaar om het te gaan doen dus dan zal je het al zelf moeten doen.
tel daar nog maar een 100-150 euro boven op voor personeels kosten.
ik zou het gewoon zelf doen.
is niet moeilijk ofzo.
gewoon explode vieuws van het forum uitprinten en rustig aandoen

 
Saknet 25-12-2005 17:37 Print reply

Posts: 10355
haal daar maar 100 vanaf als je krukas zelf nog goed is (meestal, behalve bij slechte rijstijl)
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Schrabbekerke 25-12-2005 17:38 Print reply

Posts: 1812
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lars1988
nsr is een hele fijne brommer.
kan je echt heel fijn lange afstanden mee rijden zonder pijn ofzo te krijgen.
rijd heel soepel over de weg trilt niet ofzo of je moet al 11000 toeren gaan janken..
met 2 man rijd ie ook heel fijn vind ik.
is erg fijn met kleine bochten maken in de stad ofzo.
ken niet echt minpunten van een nsr.
heb er zelf 1 gehad en echt nooit problemen mee gehad .

maar als jij denkt dat je voor 200 euro je blok hebt gereviseerd heb je toch mooi pech.
200 euro heb je net de onderdelen bij elkaar om het te gaan doen dus dan zal je het al zelf moeten doen.
tel daar nog maar een 100-150 euro boven op voor personeels kosten.
ik zou het gewoon zelf doen.
is niet moeilijk ofzo.
gewoon explode vieuws van het forum uitprinten en rustig aandoen



Beter roep je iemand erbij die het al eens vaker gedaan heeft..
 
AOF 25-12-2005 17:46 Print reply

Posts: 1477
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
over de integra, we waren 1e eigenaar, was echt een super wagen, met een perfecte motor en w?t een geluid kwam eruit. Het was geen R, maar een van de eerste uit 1985. Ook zeer mooi modelletje in het metallic zilver. Was een topwagen!





he kerel ik ben ook 1.85 maar heb nooit problemen gehad met mijn lengte hoor. reed gewoon super fijn.
maak anders een testritje op een nsr. weet je hoe het rijd
 
AOF 25-12-2005 19:59 Print reply

Posts: 1477
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
haal daar maar 100 vanaf als je krukas zelf nog goed is (meestal, behalve bij slechte rijstijl)


ja maar ik vind als je alles vervangrt je ook de krukas moet vervangen. dan ben je echt een hele tijd klaar ermee hoor en hoef je er niet echt meer na om te kijken na je blok.
als je niks geks doet tenminste
 
vanwalsum 25-12-2005 20:37 Print reply

Posts: 692
dus als je een ?chte revisie laat doen door een bedrijf ben je 350 kwijt? Is wel f'king veel zeg! Dan moet er zoieso nog heel wat van de prijs af.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 25-12-2005 20:42 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lars1988
[...]


ja maar ik vind als je alles vervangrt je ook de krukas moet vervangen. dan ben je echt een hele tijd klaar ermee hoor en hoef je er niet echt meer na om te kijken na je blok.
als je niks geks doet tenminste


dit vind ik een beetje onzin , je lagers verslijten harder als je krukas , dus elke x als je lagers versleten zijn gooi jij een nieuwe krukas erin ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
honda-mbx 25-12-2005 21:34 Print reply

Posts: 1688
ooit gehoord dat het big-end ook een lager is?? nja meestal is het vervangen van big-end en drijfstang +persen duurder dan een nieuwe kruk dus tja
 
ik vlam je..
honda_2takt_power 25-12-2005 21:38 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
ooit gehoord dat het big-end ook een lager is?? nja meestal is het vervangen van big-end en drijfstang +persen duurder dan een nieuwe kruk dus tja
ligt eraan wat voor kruk je erin douwt
ori kan wel es duurder zijn dan opnieuw persen enz
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
honda_2takt_power 25-12-2005 21:38 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed
Mooie degelijke brommer, vooral leuk als je er een 90-malossi ondergooit

Nadeel vind ik dat ze heel slecht op te vangen zijn wanneer je ermee begint te glijden, verder vind ik ze niet zo lekker over drempels gaan maar dit zal wel komen omdat ik een crosser gewend bent. In ieder geval zijn ze in onderdelen en verzekering een stuk goedkoper dan al die vuile Italiaanse rommel. Remmen zijn ook dik in orde alleen met nat weer kun je hem weleens "onderuit remmen", het voorwiel wat naar mijn ervaring met nat weer makkelijk onderuit schuift.
Verder een aanrader wanneer je een racer wil maar niet jezelf blauw wilt betalen aan italiaanse rommel.
dat onderuit remmen ligt ook voor een deel welke band je eronder heb en hoe goed jezelf bent in doseren van je rem

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.

Dit topic is 8629 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved