Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Rijeigenschappen NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1158 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #33558 - Rijeigenschappen NSR
Pagina 6 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8721 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vanwalsum 3-12-2005 13:45 Print reply

Posts: 692
ben 1,85. en niet super mager 80 kilo. Ach moet wel lukken. Alleen hoe het eruit ziet.. BOEIE!!! ik krijg een honda!

Trouwens,

Gisteren de distributieriem van de integra geknapt, klotezooi. Ben... tsjah... BOOS!!! Gebeurde 200 meter bij de Honda dealer vandaan. Hij voelt zich dus denk ik niet thuis bij de accord. En wil naar andere honda's

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 3-12-2005 om 13:46 uur.
 
vanwalsum 10-12-2005 17:32 Print reply

Posts: 692
zou vandaag eigenlijk gaan kijken naar een hele mooie NSR, maar die klote mist zat in de weg. Leek ons een beetje link om 200 km te gaan rijden met dit weer. Dus nu hopelijk volgende week zaterdag.
 
TZR50Rullezz 10-12-2005 17:39 Print reply

Posts: 1837
das balen

maar over dat het er niet uitziet BOEIEND
jij rijdt dan mooi op een NSR en die andere niet

vriend van mij is iets langer denk iets van 1.87 en dat ziet er ook niet uit maarja je rijdt dan wel mooi op een nsr

oja wat is het voor nsr type 1 of 2 en is het een tijgeruitvieringkie

Dit bericht is gewijzigd door TZR50Rullezz op 10-12-2005 om 17:39 uur.
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
vanwalsum 14-12-2005 16:26 Print reply

Posts: 692
Als je balansas scheef ligt, is dit een groot probleem. Ik weet in ieder geval dat je brum dan gaat trillen enz. Is dat makkelijk recht te leggen, en wat zijn de kosten ervan.

En wat zijn de kosten om een NSR professioneel te laten spuiten.
 
John Huijben 14-12-2005 16:47 Print reply

Posts: 2433
als je het zelf kan kost dat niets.
je moet je koppelingskap eraf halen, dan die 4 boutjes van je koppeling los, je koppelingsplaten eruit, dan dat clipje los en dan kan je het koppelingshuis eraf halen.
als het koppelingshuis eraf ligt zorgen dat de drijstang in zn bovenste stand staat, dus wanneer de zuiger op zn hoogst is, en dan de balansas met t streepje bij t tekentje in je carter. dan de koppeling weer erin zetten.

maar als de balansas niet goed is hebben al anderen mensen aan het blok gezeten, en t kan dat dat toen niet goed is gedaan, aangezien ze niet eens de balansas goed hebben. als je zeker weet dat de rest van t blok wel gewoon goed is dan maakt t verder niet zo gek veel uit als t niet zo veel heeft gelopen
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
vanwalsum 14-12-2005 17:01 Print reply

Posts: 692
Blok heeft 9000 gelopen, het schijnt niet hard te trillen. maar is toch wel leuk al hij het niet doet.

hier is de link.

http://www.speurders...it061010.148.99.html

Deze kopen voor euro of 600, dan beetje opknappen, mijn budget is dan nog 200 euro, dus dat moet wel lukken. En mocht ik geld over hebben dan nog een keer laten spuiten. Maarja, ben technisch wel aardig handig, alleen nog nooit met brommers lopen klooien. Maar is het voor een iemand die het nog nooit gedaan heeft wel te doen?

En wat zou het kosten als ik het door een dealer laat doen.
 
Djeep 15-12-2005 20:12 Print reply

Posts: 8621
Ik heb ook sinds zondag een Honda NSR en ben er heel tevrede over Hij had een half jaartje stilgestaan ofso dus moest weer ff een beetje ingereden worden. Hij draaide eerst maar 8k en kwam bijna niet in ze 4... Nu een klein weekje later draaid ie met gemak 10k en in ze vier 9k ging eerst net aan 60, en nu makkelijk 70.. Ding licht lekker op de weg, plat door de bocht... En ja ik wordt meestal wel nagekeken ja, tis gewoon vet ding. Ik moet alleen nog ff me kappen spuiten en maken... Kerstvakantie
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
vanwalsum 17-12-2005 16:53 Print reply

Posts: 692
hoe lang ben je? want begin beetje te twijfelen vanwegen de hoogte.

Heb vanmiddag een af1 gezien, is een NSR net zo als die of nog kleiner.
 
Johnny B 17-12-2005 16:56 Print reply

Posts: 8381
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
ben 1,85. en niet super mager 80 kilo. Ach moet wel lukken. Alleen hoe het eruit ziet.. BOEIE!!! ik krijg een honda!

Trouwens,

Gisteren de distributieriem van de integra geknapt, klotezooi. Ben... tsjah... BOOS!!! Gebeurde 200 meter bij de Honda dealer vandaan. Hij voelt zich dus denk ik niet thuis bij de accord. En wil naar andere honda's

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 3-12-2005 om 13:46 uur.

kleppen krom??/
en was het een type R??
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
BIET 17-12-2005 16:57 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
hoe lang ben je? want begin beetje te twijfelen vanwegen de hoogte.

Heb vanmiddag een af1 gezien, is een NSR net zo als die of nog kleiner.

Af1 is wat groter
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Djeep 17-12-2005 21:05 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
hoe lang ben je? want begin beetje te twijfelen vanwegen de hoogte.

Heb vanmiddag een af1 gezien, is een NSR net zo als die of nog kleiner.


Naja ik ben 1.80 ofso miss iets langer, ik heb nergens last van.... Al heb ik nog niet egt langer dan 20 km op gereden..
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
chineesboer 17-12-2005 21:08 Print reply

Posts: 3676
ik met 2,01 m pas wel @ ns1 maar is niet zeer comfortabel.//
 
vanwalsum 19-12-2005 20:10 Print reply

Posts: 692
over de integra, we waren 1e eigenaar, was echt een super wagen, met een perfecte motor en w?t een geluid kwam eruit. Het was geen R, maar een van de eerste uit 1985. Ook zeer mooi modelletje in het metallic zilver. Was een topwagen!


 
vanwalsum 24-12-2005 15:39 Print reply

Posts: 692
Ik kan er voor 550 een kopen, ziet er mooi uit, alleen het blok is verrot. Schijnt 600 km oud blok te zijn gekocht bij motoimport. Maar het maakt een heel raar geluid, het loopt dus nog wel. Wat zou het kosten om een compleet blok te laten reviseren bij een bromboer?
 
BIET 24-12-2005 15:48 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
Ik kan er voor 550 een kopen, ziet er mooi uit, alleen het blok is verrot. Schijnt 600 km oud blok te zijn gekocht bij motoimport. Maar het maakt een heel raar geluid, het loopt dus nog wel. Wat zou het kosten om een compleet blok te laten reviseren bij een bromboer?

Teveel, kijk door voor een andere.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 8721 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved