Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Rijeigenschappen NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1151 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #33558 - Rijeigenschappen NSR
Pagina 5 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8720 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd1 29-11-2005 22:54 Print reply

Posts: 3527
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
die gast hier boven je



trouwens, niet elke nsr rijdt hetzelfde (is met alle brommers zo)


idd, geen nsr rijdt zo goed als die van mij
 
TS-jetze 29-11-2005 22:58 Print reply
Posts: 326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hardstyle
[...]


http://www.brommerforum.nl/gallery/view/305

Hem na doen



doe dan hem na
http://www.brommerforum.nl/showtopic/25312
 
SFke..
erikw 30-11-2005 11:36 Print reply

Posts: 46
nsr is zkr betrouwbaar en rijdt ook fijn
 
NSRuud 30-11-2005 12:29 Print reply

Posts: 188
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
dan even een vraag aan NSRUUD, heb jij de originele onderkuip er nog bij, want die vind ik persoonlijk wat strakker.


Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 29-11-2005 om 19:37 uur.


Ik heb de orginele kuip er niet bij, ik heb zelf die imitatie kuip er later bij gekocht en erop gezet.
 
NSRuud 30-11-2005 12:30 Print reply

Posts: 188
Zelf vind ik de imitatiekuip mooier als een NSR 2 kuip omdat de imitatiekuip het hele motorblok verbergt.
En dat een NSR gaat trillen als je hard rijd? dan moet er iets mis mee zijn.
 
TSX-man 30-11-2005 13:37 Print reply

Posts: 376
Een nadeel aan een nsr vind ik wel dat als je wat groter bent (zoals ik, en dat is dan 1.95) het er niet uitziet als je op zo'n ding rijdt en je niet fatsoenlijk kan schakelen, ik moet nou me hele been optillen.

maar voor de rest super brommertje is echt een aanrader.
 
Shifty 30-11-2005 14:16 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX-man
Een nadeel aan een nsr vind ik wel dat als je wat groter bent (zoals ik, en dat is dan 1.95) het er niet uitziet als je op zo'n ding rijdt en je niet fatsoenlijk kan schakelen, ik moet nou me hele been optillen.

maar voor de rest super brommertje is echt een aanrader.



Dat vond ik dus ook toen ik even op die van mn kameraad zat, toen heb ik dus besloten om een mtx-sh te kopen. Gelukkig kon ik ook nog een opgehoogde vinden, ziet er veel beter uit dan wanneer ik op mn ex-puchje zat
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
BIET 30-11-2005 15:27 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bennyboy
[...]


idd, geen nsr rijdt zo goed als die van mij

Klep dicht, mijn ex was beter.

Maarja, NSR rijd heerlijk. Ik vind beste brommer die er is eigenlijk. Vooral als je eentje die nog niet zo veel gedraaid heeft koop en het zadel is nog niet zo super zacht zit het gewoon helemaal perfect als je niet al te lang ben. (ben ik helemaal niet) En over slome cilinder, moet niet zo blaten. Als je een originele Ge2 belgisch erop plant wil ie best wel vooruit komen
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
vanwalsum 30-11-2005 15:29 Print reply

Posts: 692
Oorspronkelijk gepost door: TSX-man
Een nadeel aan een nsr vind ik wel dat als je wat groter bent (zoals ik, en dat is dan 1.95) het er niet uitziet als je op zo'n ding rijdt en je niet fatsoenlijk kan schakelen, ik moet nou me hele been optillen.
-------------------------
uhm... ben 1,85, moet kunnen toch?


als ik maar een standaart rs 50 inhalen kan... ff uitlaatje uitboren denk ik.

Maargoed, heb er een nieuw rijervaring bij, heb vanmorgen op een tzr rondgekrost. Gaaf!! ding was echt snel, heel mooi, tot de 5,500rpm was ie retesloom, en dan ineens een duw in je rug en weg was je. Leek wel vtec!

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 30-11-2005 om 15:31 uur.
 
BIET 30-11-2005 15:34 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
Oorspronkelijk gepost door: TSX-man
Een nadeel aan een nsr vind ik wel dat als je wat groter bent (zoals ik, en dat is dan 1.95) het er niet uitziet als je op zo'n ding rijdt en je niet fatsoenlijk kan schakelen, ik moet nou me hele been optillen.
-------------------------
uhm... ben 1,85, moet kunnen toch?


als ik maar een standaart rs 50 inhalen kan... ff uitlaatje uitboren denk ik.

Maargoed, heb er een nieuw rijervaring bij, heb vanmorgen op een tzr rondgekrost. Gaaf!! ding was echt snel, heel mooi, tot de 5,500rpm was ie retesloom, en dan ineens een duw in je rug en weg was je. Leek wel vtec!

Dit bericht is gewijzigd door vanwalsum op 30-11-2005 om 15:31 uur.

Dat moet kunnen. Ik weet niet wat jij denkt van uitlaat uitboren, doe niet moeilijk en doe gewoon andere pijp erop. Maarja NSR is ook lekker betrouwbaar weet je. Gaat tenminste niet stuk.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
vanwalsum 30-11-2005 21:10 Print reply

Posts: 692
stel dat ik een mooie 70 cc koop, en deze terug wil voeren naar een 50. Wat moet er dan allemaal verandert worden ten opzichte van de 70 cc. wat moet er bijgesteld worden en waar moet je aan denken. En wat ben je kwijt aan een goede 50 cc met zuiger enz..


 
peertjuh 2-12-2005 10:37 Print reply

Posts: 701
Wel goed dat je n nsr gaat kopen mar
k wil er ook een ben ook aant zoeke
ga binnenkort miss naar dealer waar ze er veel hebbe


Dit bericht is gewijzigd door peertjuh op 2-12-2005 om 10:40 uur.
 
investeer in alcohol, meer procenten haal je nergens uit
MT70-nolimit 2-12-2005 10:45 Print reply

Posts: 4322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX-man
... niet fatsoenlijk kan schakelen, ik moet nou me hele been optillen.




ehm dat is op te lossen door de positie van je schakelpookje de verplaatsen op de as
 
gaat lang goed
vanwalsum 2-12-2005 17:15 Print reply

Posts: 692
Hee, en waar zit die dealer? en hoe heet hij>
 
TZR50Rullezz 2-12-2005 17:22 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Klep dicht, mijn ex was beter.

Maarja, NSR rijd heerlijk. Ik vind beste brommer die er is eigenlijk. Vooral als je eentje die nog niet zo veel gedraaid heeft koop en het zadel is nog niet zo super zacht zit het gewoon helemaal perfect als je niet al te lang ben. (ben ik helemaal niet) En over slome cilinder, moet niet zo blaten. Als je een originele Ge2 belgisch erop plant wil ie best wel vooruit komen


met NSR is sloom dat kan best maar ligt eraan wat je sloom vind.
kijk als je rond de 70 a 80 wil rijden is het zeker een prima brommertje.

ben gister op de roller geweest.
heb tandwiel 13 , 36 kom nu andere op trekt aardig goed (allleen met zn 2en niet maarja komt nu ook 14 , 47 op )
dan rijd dat ding rond de 80 a 85 ofzo.
ik heb er een ring inzitten in mn uitlaat kracht gaat iets verloren rijdt nu 70 en op de rollerbank kreeg ik een magere 0.5kW

dat is het voordeel een tzr moet je gelijk ontgrensen en dan rijd je 90 a 100 op teller en dan kom je dik over de 2kW

maar een nsr rijd gewoon goed en ja als je groot ben is het haast geen gezicht maar boeie je rijdt op een mooie schakelbrommer.
ik zal je 1 ding zeggen iedereen kijkt je na
zeker omdat ik (haast) de enige ben met een nsr tijger op het eiland hiero
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!

Dit topic is 8720 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved