Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Rijeigenschappen NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 434 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #33558 - Rijeigenschappen NSR
Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8630 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rs2_freak 29-11-2005 20:30 Print reply

Posts: 495
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mallemeeuw
[...]

zeg ook niet dat neit gaat.
maar met een nsr (ns-1) gaat het gewoon makkelijker.


t is volgens mij gewoon een kwestie met wat je gewend bent en wat je t vaakst gedaan hebt

 
rieju Rs2 te koop || voor meer info zie : http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20846/last
vanwalsum 29-11-2005 21:09 Print reply

Posts: 692
klopt denk ik wel wat hij zegt, ten eerste hebben die andere brommers geen prolink, wat volgens mij wel scheelt. En kleinere dingen zijn gewoon wendaarder dan grotere dingen. Zo is het met onze integra ook, is 20 jaar oud, maar smijt een stuk beter en makkelijker dan de accord van 2001. Het zit gewoon in het gewicht denk ik.

Maar de NSR is dus een goede keus?
 
rs2_freak 29-11-2005 21:10 Print reply

Posts: 495
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
klopt denk ik wel wat hij zegt, ten eerste hebben die andere brommers geen prolink, wat volgens mij wel scheelt. En kleinere dingen zijn gewoon wendaarder dan grotere dingen. Zo is het met onze integra ook, is 20 jaar oud, maar smijt een stuk beter en makkelijker dan de accord van 2001. Het zit gewoon in het gewicht denk ik.

Maar de NSR is dus een goede keus?


ja is wel een goede keus maar is dat dan geen appels met peren vergelijken ? je kunt toch geen auto's met brommers vergelijken

 
rieju Rs2 te koop || voor meer info zie : http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20846/last
TZR50Rullezz 29-11-2005 21:11 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
klopt denk ik wel wat hij zegt, ten eerste hebben die andere brommers geen prolink, wat volgens mij wel scheelt. En kleinere dingen zijn gewoon wendaarder dan grotere dingen. Zo is het met onze integra ook, is 20 jaar oud, maar smijt een stuk beter en makkelijker dan de accord van 2001. Het zit gewoon in het gewicht denk ik.

Maar de NSR is dus een goede keus?


jazeker.

ik zou even een rondje op verschillende brommers gaan rijden en dan merk je dat een nsr gewoon wenbaar lekker snel door de bocht gaat, niet echt zwaar is.

enne ik heb geen last van trillen onder het rijden
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
Frysk 29-11-2005 21:18 Print reply

Posts: 34928
als je beetje geld overhebt
koop een ns50rx
een heeel zeldzame brommer
maar is een NS1 brommer
rijd tering lekker
 
giggitybyte
vanwalsum 29-11-2005 21:30 Print reply

Posts: 692
foto's!! en heeft iemand een ns50rx hier?
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 29-11-2005 21:36 Print reply

Posts: 10835

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
KaWaReZ 29-11-2005 21:38 Print reply

Posts: 20582
die gast hier boven je



trouwens, niet elke nsr rijdt hetzelfde (is met alle brommers zo)
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
vanwalsum 29-11-2005 21:38 Print reply

Posts: 692
waar kan ik er een kopen, die is zeer strak!
 
vanwalsum 29-11-2005 21:39 Print reply

Posts: 692
nog even voor de zekerheid, een ns1 ombouwen naar 50cc kan wel, maar mag toch niet? en wat moet je doen zodat het wel legaal is>
 
Hardstyle 29-11-2005 21:41 Print reply

Posts: 1077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
nog even voor de zekerheid, een ns1 ombouwen naar 50cc kan wel, maar mag toch niet? en wat moet je doen zodat het wel legaal is>


http://www.brommerforum.nl/gallery/view/305

Hem na doen

 
bladiebladieblaa - Racing in my blood! -
TZR50Rullezz 29-11-2005 21:42 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vanwalsum
nog even voor de zekerheid, een ns1 ombouwen naar 50cc kan wel, maar mag toch niet? en wat moet je doen zodat het wel legaal is>


een ns1 kan niet legaal worden omdat het een duits frame is

en eens nsr50rx vind je nergens
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
geert-nsr 29-11-2005 21:43 Print reply

Posts: 6438
voor die nsr50rx moet je goed zoeken op marktplaats ofso staan ze niet.
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 29-11-2005 21:45 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]
die gast hier boven je



trouwens, niet elke nsr rijdt hetzelfde (is met alle brommers zo)



niet dus:
http://www.brommerforum.nl/user/5791
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
KaWaReZ 29-11-2005 22:29 Print reply

Posts: 20582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]



niet dus:
http://www.brommerforum.nl/user/5791


kword oud, splendid, speeder, begint met een s en klinkt hetzelfde ent zijn allebei ettertjes

beter een legale nsr dan een illegale ns1 (afhankelijk van waar je woont. Neem ook dat in overweging )

beetje nsr met snelle 50 en een 6bak, meer hoef je niet te hebben
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges

Dit topic is 8630 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved