waarom hangen degene met een 80cc blok er niet meteen een crossmotorblok onder, bijv. 125cc?
ik zat daar zo eens over te denken want bij mij heb ik ook heel mijn ophangpunten moeten veranderen (is bij honda niet of wel?).
maar als je dan toch hard wilt gaan waarom geen 125cc blok? of zit je dan toch met andere problemen? (wel meteen passende binnenrotor etc.)
Iemand op het forum is hier mee bezig, alleen het is erg onpractisch voor in de stad en er zijn nog wat nadelen:
-Het slurpt liters benzine
-maakt herrie waar je gek van wordt
-alles slijt 10 x sneller
-door je snelheid is de kans op een ongeluk groter
Maar als je dat allemaal nix kan schelen het is zeker mogelijk en je gaat dan heeeeeeeeeeel hard.
dan kun je ook zo doorgaan: wrom koop je dan nie gelijk n crossmoter? makkelijker, is er voor gemaakt dus geen kromme frames, houdtet langer uit, en vaak mooier
omdat bij een crosser de zuiger maar 15 uur (180 gulden) mee gaat en je frame het echt niet houd achterbrug en je ketting al helemaal niet 3kwatier rijden en 7.5 liter benzine weg beetje duur ofniet?