Deon |
27-11-2005 0:02 |
Posts: 9656 |
harder raggen..
|
|
|
|
mr200r |
27-11-2005 0:31 |
Posts: 5122 |
Hij zal toch wel een tydtje meemoeten veel schakelen hard zacht
niet de hele tyd hetzelde aantal toeren een keer iemand achterop
150 km ofzo mag best een paar keer goed optrekken,veel mensen denken dat inrijden zachtjes rijden is veel schakelen optrekken wel met warme motor.
en spuit je chroom/ijzerdelen in onfderkantblok/achterbrug/vork
met iets bescherment want een nieuwe brommer en pekel gaan niet samen.
|
|
mr200r |
|
b e r t |
27-11-2005 8:52 |
Posts: 1855 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Hij zal toch wel een tydtje meemoeten veel schakelen hard zacht
niet de hele tyd hetzelde aantal toeren een keer iemand achterop
150 km ofzo mag best een paar keer goed optrekken,veel mensen denken dat inrijden zachtjes rijden is veel schakelen optrekken wel met warme motor.
en spuit je chroom/ijzerdelen in onfderkantblok/achterbrug/vork
met iets bescherment want een nieuwe brommer en pekel gaan niet samen.
wat is dat iets beschrement dan???
|
|
|
|
blaasdwaas |
27-11-2005 9:31 |
Posts: 601 |
vaseline gebruik ik altijd daarvoor,werkt goed en vreet nergens in oid
|
|
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren |
|
b e r t |
27-11-2005 9:48 |
Posts: 1855 |
.foutje
Dit bericht is gewijzigd door b e r t op 27-11-2005 om 9:55 uur.
|
|
|
|
PRO TUNING |
27-11-2005 11:37 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: b e r t
ik was vanmiddag bij de brommerzaak om een nieuwe brommer te bestellen. toen vroeg ik aan die vent hoeveel kilometer een nieuwe brommer nou moest inrijden. hij zij dat tegenwoordig de cilinders van zo'n sterk materiaal gemaakt zijn dat dat eigelijk niet meer hoeft. dus meteen de prop eruit kan geen kwaad
in hoeverre klopt dit verhaal
Dit bericht is gewijzigd door b e r t op 26-11-2005 om 21:10 uur.
Ik zou mijn brommer ergens anders kopen, het heeft weinig met het gebruikte materiaal te maken.
Vraag de verkoper of hij weet wat inrijden inhoudt ??
|
|
|
|
-Tom- |
27-11-2005 11:41 |
Posts: 4151 |
De oude Mahle cilinders van kreidler zouden ook meteen fabrieksaf volgas bereden kunnen worden, staat in de verkoopfolders.
|
|
FTS Member |
|
mb-gek |
27-11-2005 11:52 |
Posts: 10385 |
kan zonder maar het is veel beter om gewoon ff verschillende dingen te doen en niet te veel achter elkaar
de man die mij cil heeft gemaakt rade mij aan 2 keer 25m in lekker te rijden af en toe ff door trekken en daarna weer laten afkoelen
wat je iig niet moet doen is wanneer je brommer nog koud is helemaal doortrekken
dus eerst ff warmrijden en dan af en toe doortrekken
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
Sypie_Honda |
27-11-2005 11:58 |
Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: blaasdwaas
vaseline gebruik ik altijd daarvoor,werkt goed en vreet nergens in oid
jah idd na het schoonmaken de chromen delen ff inspuite met vaseline
let op: je hebt wel zuurvije vaseline nodig anders wordt ie er ook niet beter op.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Speakerfreak |
27-11-2005 12:08 |
Posts: 4941 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rs2 matrix
[...]
gelul, ik mensen met brommers die al 3 jaar begrenst rijden, en niet kutter gaan lopen, en nog nooit uitlaat uitgebrand
Koop jij nu maar een derbi en ga dr maar mee rijden, have fun bijdehandje
|
|
Vieze naaiers hier |
|
YamahaDT80LC2 |
27-11-2005 17:05 |
Posts: 1135 |
iuk heb gister mijn nieuwe Yamaha Dt50 Sm bestelt en mij werd ook gezegt dat inrijden tegenwoordig niet egt meer hoeft hij zij wel dat je een beetje verschillende snelheden most rijden de eerste 100km dus niet constant 50 ofzo en de eerste 100km ook niet iemand achterop nemen zij hij en niet te laag in de toeren blijven je mag best wel rond de 7000 8000 toeren zitten bij schakelen anders werdt het motortje lui.
|
|
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly |
|
Henk-88 |
27-11-2005 17:13 |
Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]
je hebt toch garantie dus inrijden hoeft niet, als ie stuk gaat, ga je gewoon weer terug
Houd je iig w?l aan de instructies in het handboekje dat je erbij krijgt (met het oog op de garantie).
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
27-11-2005 17:35 |
Posts: 10835 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: yamaha dtr the best
iuk heb gister mijn nieuwe Yamaha Dt50 Sm bestelt en mij werd ook gezegt dat inrijden tegenwoordig niet egt meer hoeft hij zij wel dat je een beetje verschillende snelheden most rijden de eerste 100km dus niet constant 50 ofzo en de eerste 100km ook niet iemand achterop nemen zij hij en niet te laag in de toeren blijven je mag best wel rond de 7000 8000 toeren zitten bij schakelen anders werdt het motortje lui.
dat lui worden is ook onzin
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
jeroen |
27-11-2005 17:42 |
Posts: 15066 |
En je lagers e.d. dan?
|
|
|
|
mr200r |
27-11-2005 17:51 |
Posts: 5122 |
er zijn beschermende middeltjes genoeg alle merken hebben wel iets
als je het echt goed wil doen demonteer dan de remblokkjes en spuit alles in daarna schijven afdoen met rem reiniger en de blokken terug
want remklauwen pekken het meeste vuil,doe je het niet zo
zijn je blokken naar de klote.
De bromboer mag dat eigenlijk wel doen.
|
|
mr200r |
|