Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - inrijden niet nodig?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1308 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33510 - inrijden niet nodig?
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3056 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Deon 27-11-2005 0:02 Print reply

Posts: 9656
harder raggen..
 
mr200r 27-11-2005 0:31 Print reply
Posts: 5122
Hij zal toch wel een tydtje meemoeten veel schakelen hard zacht
niet de hele tyd hetzelde aantal toeren een keer iemand achterop
150 km ofzo mag best een paar keer goed optrekken,veel mensen denken dat inrijden zachtjes rijden is veel schakelen optrekken wel met warme motor.
en spuit je chroom/ijzerdelen in onfderkantblok/achterbrug/vork
met iets bescherment want een nieuwe brommer en pekel gaan niet samen.
 
mr200r
b e r t 27-11-2005 8:52 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Hij zal toch wel een tydtje meemoeten veel schakelen hard zacht
niet de hele tyd hetzelde aantal toeren een keer iemand achterop
150 km ofzo mag best een paar keer goed optrekken,veel mensen denken dat inrijden zachtjes rijden is veel schakelen optrekken wel met warme motor.
en spuit je chroom/ijzerdelen in onfderkantblok/achterbrug/vork
met iets bescherment want een nieuwe brommer en pekel gaan niet samen.


wat is dat iets beschrement dan???
 
blaasdwaas 27-11-2005 9:31 Print reply

Posts: 601
vaseline gebruik ik altijd daarvoor,werkt goed en vreet nergens in oid
 
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren
b e r t 27-11-2005 9:48 Print reply

Posts: 1855
.foutje

Dit bericht is gewijzigd door b e r t op 27-11-2005 om 9:55 uur.
 
PRO TUNING 27-11-2005 11:37 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: b e r t
ik was vanmiddag bij de brommerzaak om een nieuwe brommer te bestellen. toen vroeg ik aan die vent hoeveel kilometer een nieuwe brommer nou moest inrijden. hij zij dat tegenwoordig de cilinders van zo'n sterk materiaal gemaakt zijn dat dat eigelijk niet meer hoeft. dus meteen de prop eruit kan geen kwaad

in hoeverre klopt dit verhaal



Dit bericht is gewijzigd door b e r t op 26-11-2005 om 21:10 uur.


Ik zou mijn brommer ergens anders kopen, het heeft weinig met het gebruikte materiaal te maken.
Vraag de verkoper of hij weet wat inrijden inhoudt ??
 
-Tom- 27-11-2005 11:41 Print reply

Posts: 4151
De oude Mahle cilinders van kreidler zouden ook meteen fabrieksaf volgas bereden kunnen worden, staat in de verkoopfolders.

 
FTS Member
mb-gek 27-11-2005 11:52 Print reply

Posts: 10385
kan zonder maar het is veel beter om gewoon ff verschillende dingen te doen en niet te veel achter elkaar

de man die mij cil heeft gemaakt rade mij aan 2 keer 25m in lekker te rijden af en toe ff door trekken en daarna weer laten afkoelen

wat je iig niet moet doen is wanneer je brommer nog koud is helemaal doortrekken
dus eerst ff warmrijden en dan af en toe doortrekken

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Sypie_Honda 27-11-2005 11:58 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blaasdwaas
vaseline gebruik ik altijd daarvoor,werkt goed en vreet nergens in oid


jah idd na het schoonmaken de chromen delen ff inspuite met vaseline

let op: je hebt wel zuurvije vaseline nodig anders wordt ie er ook niet beter op.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Speakerfreak 27-11-2005 12:08 Print reply

Posts: 4941
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs2 matrix
[...]



gelul, ik mensen met brommers die al 3 jaar begrenst rijden, en niet kutter gaan lopen, en nog nooit uitlaat uitgebrand



Koop jij nu maar een derbi en ga dr maar mee rijden, have fun bijdehandje
 
Vieze naaiers hier
YamahaDT80LC2 27-11-2005 17:05 Print reply

Posts: 1135
iuk heb gister mijn nieuwe Yamaha Dt50 Sm bestelt en mij werd ook gezegt dat inrijden tegenwoordig niet egt meer hoeft hij zij wel dat je een beetje verschillende snelheden most rijden de eerste 100km dus niet constant 50 ofzo en de eerste 100km ook niet iemand achterop nemen zij hij en niet te laag in de toeren blijven je mag best wel rond de 7000 8000 toeren zitten bij schakelen anders werdt het motortje lui.
 
Never Drive Faster Then Your Guardian Angel Can Fly
Henk-88 27-11-2005 17:13 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]
je hebt toch garantie dus inrijden hoeft niet, als ie stuk gaat, ga je gewoon weer terug


Houd je iig w?l aan de instructies in het handboekje dat je erbij krijgt (met het oog op de garantie).
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Jozeff - Forum en Sales Moderator 27-11-2005 17:35 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha dtr the best
iuk heb gister mijn nieuwe Yamaha Dt50 Sm bestelt en mij werd ook gezegt dat inrijden tegenwoordig niet egt meer hoeft hij zij wel dat je een beetje verschillende snelheden most rijden de eerste 100km dus niet constant 50 ofzo en de eerste 100km ook niet iemand achterop nemen zij hij en niet te laag in de toeren blijven je mag best wel rond de 7000 8000 toeren zitten bij schakelen anders werdt het motortje lui.



dat lui worden is ook onzin
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
jeroen 27-11-2005 17:42 Print reply

Posts: 15066
En je lagers e.d. dan?
 
mr200r 27-11-2005 17:51 Print reply
Posts: 5122
er zijn beschermende middeltjes genoeg alle merken hebben wel iets
als je het echt goed wil doen demonteer dan de remblokkjes en spuit alles in daarna schijven afdoen met rem reiniger en de blokken terug
want remklauwen pekken het meeste vuil,doe je het niet zo
zijn je blokken naar de klote.
De bromboer mag dat eigenlijk wel doen.
 
mr200r

Dit topic is 3056 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved