vastnaaien zal je cil niet met 70tands tandwiel. overtoeren draaien zal die wel doen. hij zal dan hoogstends nog 50/60 rijden, ligt aan je voortandwiel.
hij zal langzamer optrekken dan wat je nu hebt. (13-52 toch zoiets?). alleen vanaf stilstand ben je sneller weg. dan langzamer trekken komt doordat je te snel moet schakelen terwijl je snelheidswinst nihil is. enigste voordeel aan zo'n lichte tdw v op de weg is dat je sneller wegtrekt van stilstand dan wie dan ook. want afslaan zal die gewoon niet doen.
ik zou je tijd en moeite er niet insteken
ik zou eerder kijken naar een andere cil of uitlaat
en er is geen ketting die zo lang. je dient er 2 te kopen/halen/regelen
edit: dit topic is wel weer een mooi voorbeeld van hoe erg het hier is. ze zijn 3 pagina's verder. en niemand heeft nog echt een antwoord gegeven op zijn vraag.
nog een reden om het niet te doen is dat als je denkt dat je makkelijker kan wheelyen dat is onzin. hij zal makkelijk op het achterwiel gaan. maar voordat je voorwiel een beetje hoog komt ben je al aan het einde van je versnelling omdat die zo aso kort is
Dit bericht is gewijzigd door barry op 24-11-2005 om 17:23 uur.
|