Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic deel 6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 992 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #33474 - "kleine vragen" topic deel 6
Pagina 6 van 207
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 205, 206, 207Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 79337 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

J-master 25-11-2005 16:20 Print reply

Posts: 1158
brommer deed amper meer iets.. kwam niet ver dan zun 2.. bleef steeds volgas .. en sputterde aan een stuk door.. Is dit goed?:P Lag aardig was sneeuw
 
als je brommer niet rolt moet je geld rollen
Sypie_Honda 25-11-2005 17:20 Print reply

Posts: 13830
ik ben mijn voorkapje (polyester) nu dus aan skure alleen ik had er nog 2 vragen over:
1.
moet ik helemaal door schuren tot het polyester of aleen ff opruwen
2.
kan het ook met verf afbijt?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Dennis van Mook 25-11-2005 17:33 Print reply

Posts: 939
wat is het probleem ( en zeg niet de kou ):
als ik op mn brommer rijdt en het is koud, dan valt hij op een gegeven moment terug in toeren, en steeds verder terug totdat hij bijna geen toeren maakt en niet harder als 15km/u gaat, dit heb ik niet als het warmer is, kan hier wat aan gedaan worden ?
 
Rio88 25-11-2005 17:34 Print reply

Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dennis van Mook
wat is het probleem ( en zeg niet de kou ):
als ik op mn brommer rijdt en het is koud, dan valt hij op een gegeven moment terug in toeren, en steeds verder terug totdat hij bijna geen toeren maakt en niet harder als 15km/u gaat, dit heb ik niet als het warmer is, kan hier wat aan gedaan worden ?


mss bevriest je spruitstuk? lijkt me wel apart met al die kappen erom... maar dan moet je (als het kan, niet alle spruitstukken kunnen het) maar dan moet je de koelvloeistof erop aansluiten

Dit bericht is gewijzigd door redclassic op 25-11-2005 om 17:35 uur.
 
Dennis van Mook 25-11-2005 17:43 Print reply

Posts: 939
aah kijk op zoiets zat ik te wachten, zoiets hoorde ik al... klopt het dat er dan 2 slangen het spruitstuk in moeten gaan ofzow?

 
-Wheelie-Johie- 25-11-2005 18:19 Print reply

Posts: 2814
ja dan zit er een soort van element om je spruitstuk heen. maar als je een 18 > mm carb heb dan vriestie haast niet dicht meer.
 
trots BMW e30 325i eigenaar
SendaMax 25-11-2005 21:09 Print reply

Posts: 1592
Had gister dus in dit topic het ook al over mn TZR. Hij ging in een keer stotteren, ploffen(knallen)en had bijna geen kracht meer. Iemand zei dat het ook wel kon zijn dat er water bij mn bougiekabel kon komen, naww hij deed het vanmiddag wel weer 100%(hier in het noorden was het vandaag WEL droog) Maar het ging zonet dus ook hier sneeuwen en ik moet nog 15km rijden en ik dacht WTF ik probeer het..



na hoogstens 1 km weer hetzelfde verhaal

Maar ik dacht ik haal ff bougie eraf.. mss dat dat helpt, maar ik kwam er met al dat plastic niet eens goed bij.. kon wel voelen dat het rubber bij die dop idd niet meer goed was.. (ben ik blij om, heeft het tenminste niets met cilinder te maken)

Maar ik ga dus morgen ff nieuwe kabel fixen, en nu mijn kleine vragen>
Welke zal ik nemen?
Hoe zit de bevestiging aan de andere kant van de draad (dus niet bij de bougiedop, sry for being noob, maar heb me er nog nooit bezig mee gehouden)
En is het moeilijk om de kabel dus te vervangen?

 
Terror 25-11-2005 21:11 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SendaMax
Had gister dus in dit topic het ook al over mn TZR. Hij ging in een keer stotteren, ploffen(knallen)en had bijna geen kracht meer. Iemand zei dat het ook wel kon zijn dat er water bij mn bougiekabel kon komen, naww hij deed het vanmiddag wel weer 100%(hier in het noorden was het vandaag WEL droog) Maar het ging zonet dus ook hier sneeuwen en ik moet nog 15km rijden en ik dacht WTF ik probeer het..



na hoogstens 1 km weer hetzelfde verhaal

Maar ik dacht ik haal ff bougie eraf.. mss dat dat helpt, maar ik kwam er met al dat plastic niet eens goed bij.. kon wel voelen dat het rubber bij die dop idd niet meer goed was.. (ben ik blij om, heeft het tenminste niets met cilinder te maken)

Maar ik ga dus morgen ff nieuwe kabel fixen, en nu mijn kleine vragen>
Welke zal ik nemen?
Hoe zit de bevestiging aan de andere kant van de draad (dus niet bij de bougiedop, sry for being noob, maar heb me er nog nooit bezig mee gehouden)
En is het moeilijk om de kabel dus te vervangen?




nou de kabel kan haast niet stuk gaan
( dat rubbertje waar je het volgens mij over hebt is een deel van bougiedop )


en dan moet je gewoon om een waterdichte vragen bij de brommerhoer en dat is niet moeilijk


Dit bericht is gewijzigd door Terror op 25-11-2005 om 21:11 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Terror op 25-11-2005 om 21:11 uur.
 
Dennis van Mook 25-11-2005 21:14 Print reply

Posts: 939
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
ja dan zit er een soort van element om je spruitstuk heen. maar als je een 18 > mm carb heb dan vriestie haast niet dicht meer.

Njah dat heb ik dus niet, dus dat zal het probleem dan wel zijn, ik moet eigelijk togh een nieuwe carburateur, dus moetk even kijken voor een goede
 
SendaMax 25-11-2005 21:16 Print reply

Posts: 1592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Terror
[...]



nou de kabel kan haast niet stuk gaan
( dat rubbertje waar je het volgens mij over hebt is een deel van bougiedop )


en dan moet je gewoon om een waterdichte vragen bij de brommerhoer en dat is niet moeilijk


Dit bericht is gewijzigd door Terror op 25-11-2005 om 21:11 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Terror op 25-11-2005 om 21:11 uur.


Ohh okej dat scheelt dan weer.. maar ik moet dus alleen een nieuwe bougieDOP kopen en vervangen?


 
Terror 25-11-2005 21:17 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SendaMax
[...]


Ohh okej dat scheelt dan weer.. maar ik moet dus alleen een nieuwe bougieDOP kopen en vervangen?





lijkt mij wel
 
SendaMax 25-11-2005 21:20 Print reply

Posts: 1592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Terror
[...]



lijkt mij wel


Okey bedankt hea!!

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: J-master
brommer deed amper meer iets.. kwam niet ver dan zun 2.. bleef steeds volgas .. en sputterde aan een stuk door.. Is dit goed?:P Lag aardig was sneeuw


Mss heb je wel hetzelfde als ik.. en ik zit net nog ff te denken, mss komt het wel door de kou dat dat rubber kapot gaat.. De laatste keer dat er een spaceshuttle neer stortte kwam dat ook door te lage temperatuur waardoor (volgens mij) rubber niet goed meer was

Wat een vergelijking weer

Dit bericht is gewijzigd door SendaMax op 25-11-2005 om 21:22 uur.
 
Joostvdw 25-11-2005 21:31 Print reply

Posts: 4789
18mm op 19mm spruitstuk
18mm op 16mm spruitstuk

bij het kleinere spruitstuk maak ik de "rand" zegmaar die je dan krijgt glad, zodat het vloeiend van 18mm overloopt in 16mm

hoeveel vermogens verschil zal dit maken?
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
stoeptegel 25-11-2005 21:55 Print reply

Posts: 3085
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SendaMax
[...]


Okey bedankt hea!!

[...]


Mss heb je wel hetzelfde als ik.. en ik zit net nog ff te denken, mss komt het wel door de kou dat dat rubber kapot gaat.. De laatste keer dat er een spaceshuttle neer stortte kwam dat ook door te lage temperatuur waardoor (volgens mij) rubber niet goed meer was

Wat een vergelijking weer

Dit bericht is gewijzigd door SendaMax op 25-11-2005 om 21:22 uur.

Hmm, ik had ongeveer hetzelfde als jullie vanmorgen.Maar ik weet neit of het daaraan ligt.Ik had eerder het idee dat ik een warmloper had gehad.(omdat ik sommige stukken in z`n 2 volgas moest rijden.Maarja ik zie het vanzelf wel.
 
80 cc ownatsj
Skeez 26-11-2005 10:46 Print reply

Posts: 1339
Heb woensdag een Honda MB5 gekocht & heb 'n paar MB-vraagjes;

De MB heeft de originele blauw-witte kleurstelling en dit wil ik ook zo laten. Nu zit er op de tank (& kontje) een rode striping (zie foto), de vorige eigenaar zei dat dit origineel is maar ik dacht van niet toch?



Ook zitten er langere achterschokbrekers op (van onder tot boven gemeten 40cm lang). Ik wil de MB weer helemaal in originele staat brengen en wil dan ook graag weten hoelang de originele schokbrekers zijn en van welk merk (foto erbij zou helemaal mooi zijn).

Er zit nu een Proma GP op, maar die wil ik gaan vervangen voor een originele uitlaat. Wat is origineel geweest; die chrome of die zwarte uitlaat?

Alvast bedankt!
 

Dit topic is 79337 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 207
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 205, 206, 207Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved