Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #33474 - "kleine vragen" topic deel 6
|
Pagina 6 van 207
|
Dit topic is 79337 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
J-master |
25-11-2005 16:20 |
Posts: 1158 |
brommer deed amper meer iets.. kwam niet ver dan zun 2.. bleef steeds volgas .. en sputterde aan een stuk door.. Is dit goed?:P Lag aardig was sneeuw
|
|
als je brommer niet rolt moet je geld rollen |
|
Sypie_Honda |
25-11-2005 17:20 |
Posts: 13830 |
ik ben mijn voorkapje (polyester) nu dus aan skure alleen ik had er nog 2 vragen over:
1.
moet ik helemaal door schuren tot het polyester of aleen ff opruwen
2.
kan het ook met verf afbijt?
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Dennis van Mook |
25-11-2005 17:33 |
Posts: 939 |
wat is het probleem ( en zeg niet de kou ):
als ik op mn brommer rijdt en het is koud, dan valt hij op een gegeven moment terug in toeren, en steeds verder terug totdat hij bijna geen toeren maakt en niet harder als 15km/u gaat, dit heb ik niet als het warmer is, kan hier wat aan gedaan worden ?
|
|
|
|
Rio88 |
25-11-2005 17:34 |
Posts: 841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dennis van Mook
wat is het probleem ( en zeg niet de kou ):
als ik op mn brommer rijdt en het is koud, dan valt hij op een gegeven moment terug in toeren, en steeds verder terug totdat hij bijna geen toeren maakt en niet harder als 15km/u gaat, dit heb ik niet als het warmer is, kan hier wat aan gedaan worden ?
mss bevriest je spruitstuk? lijkt me wel apart met al die kappen erom... maar dan moet je (als het kan, niet alle spruitstukken kunnen het) maar dan moet je de koelvloeistof erop aansluiten
Dit bericht is gewijzigd door redclassic op 25-11-2005 om 17:35 uur.
|
|
|
|
Dennis van Mook |
25-11-2005 17:43 |
Posts: 939 |
aah kijk op zoiets zat ik te wachten, zoiets hoorde ik al... klopt het dat er dan 2 slangen het spruitstuk in moeten gaan ofzow?
|
|
|
|
-Wheelie-Johie- |
25-11-2005 18:19 |
Posts: 2814 |
ja dan zit er een soort van element om je spruitstuk heen. maar als je een 18 > mm carb heb dan vriestie haast niet dicht meer.
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
SendaMax |
25-11-2005 21:09 |
Posts: 1592 |
Had gister dus in dit topic het ook al over mn TZR. Hij ging in een keer stotteren, ploffen(knallen)en had bijna geen kracht meer. Iemand zei dat het ook wel kon zijn dat er water bij mn bougiekabel kon komen, naww hij deed het vanmiddag wel weer 100%(hier in het noorden was het vandaag WEL droog ) Maar het ging zonet dus ook hier sneeuwen en ik moet nog 15km rijden en ik dacht WTF ik probeer het..
na hoogstens 1 km weer hetzelfde verhaal
Maar ik dacht ik haal ff bougie eraf.. mss dat dat helpt, maar ik kwam er met al dat plastic niet eens goed bij.. kon wel voelen dat het rubber bij die dop idd niet meer goed was.. (ben ik blij om, heeft het tenminste niets met cilinder te maken)
Maar ik ga dus morgen ff nieuwe kabel fixen, en nu mijn kleine vragen >
Welke zal ik nemen?
Hoe zit de bevestiging aan de andere kant van de draad (dus niet bij de bougiedop, sry for being noob, maar heb me er nog nooit bezig mee gehouden)
En is het moeilijk om de kabel dus te vervangen?
|
|
|
|
Terror |
25-11-2005 21:11 |
|
Dennis van Mook |
25-11-2005 21:14 |
Posts: 939 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Wheelie-Johie-
ja dan zit er een soort van element om je spruitstuk heen. maar als je een 18 > mm carb heb dan vriestie haast niet dicht meer.
Njah dat heb ik dus niet, dus dat zal het probleem dan wel zijn, ik moet eigelijk togh een nieuwe carburateur, dus moetk even kijken voor een goede
|
|
|
|
SendaMax |
25-11-2005 21:16 |
Posts: 1592 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Terror
[...]
nou de kabel kan haast niet stuk gaan
( dat rubbertje waar je het volgens mij over hebt is een deel van bougiedop )
en dan moet je gewoon om een waterdichte vragen bij de brommerhoer en dat is niet moeilijk
Dit bericht is gewijzigd door Terror op 25-11-2005 om 21:11 uur.
Dit bericht is gewijzigd door Terror op 25-11-2005 om 21:11 uur.
Ohh okej dat scheelt dan weer.. maar ik moet dus alleen een nieuwe bougieDOP kopen en vervangen?
|
|
|
|
Terror |
25-11-2005 21:17 |
Posts: 9269 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SendaMax
[...]
Ohh okej dat scheelt dan weer.. maar ik moet dus alleen een nieuwe bougieDOP kopen en vervangen?
lijkt mij wel
|
|
|
|
SendaMax |
25-11-2005 21:20 |
Posts: 1592 |
|
|
|
|
Joostvdw |
25-11-2005 21:31 |
Posts: 4789 |
18mm op 19mm spruitstuk
18mm op 16mm spruitstuk
bij het kleinere spruitstuk maak ik de "rand" zegmaar die je dan krijgt glad, zodat het vloeiend van 18mm overloopt in 16mm
hoeveel vermogens verschil zal dit maken?
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
stoeptegel |
25-11-2005 21:55 |
Posts: 3085 |
|
|
80 cc ownatsj |
|
Skeez |
26-11-2005 10:46 |
Posts: 1339 |
Heb woensdag een Honda MB5 gekocht & heb 'n paar MB-vraagjes;
De MB heeft de originele blauw-witte kleurstelling en dit wil ik ook zo laten. Nu zit er op de tank (& kontje) een rode striping (zie foto), de vorige eigenaar zei dat dit origineel is maar ik dacht van niet toch?
Ook zitten er langere achterschokbrekers op (van onder tot boven gemeten 40cm lang). Ik wil de MB weer helemaal in originele staat brengen en wil dan ook graag weten hoelang de originele schokbrekers zijn en van welk merk (foto erbij zou helemaal mooi zijn).
Er zit nu een Proma GP op, maar die wil ik gaan vervangen voor een originele uitlaat. Wat is origineel geweest; die chrome of die zwarte uitlaat?
Alvast bedankt!
|
|
|
|
Dit topic is 79337 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 6 van 207
|
|