Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - "kleine vragen" topic deel 6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 913 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #33474 - "kleine vragen" topic deel 6
Pagina 2 van 207
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 205, 206, 207Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 79462 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Honda_driver 24-11-2005 16:27 Print reply

Posts: 1574
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -TimP-
weet iemant hoeveel watt lampje dr in een knipperlicht normaal zit van een honda mb?


Er zijn er met 10W maar ook met 21W

 
mail2kid 24-11-2005 16:28 Print reply

Posts: 1905
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx freak
en dat met de standaart vertanding?
en wat na een beetje tunen?

kan dan de 70 worden behaalt of zal een tomoscilinder nooit zo snel zijn met ori twv


denk dat der dan echt 70cc op moet
 
Golf II styling
Razor 24-11-2005 16:42 Print reply

Posts: 1554
Welke materialen zitten er in een am6 blok, is dat alleen maar alumium, of legering? En als er een scheur inzit in je blok, kan je dat lassen? Zo ja met wat moet je dat doen, tig? migmag?



En waar moet je allemaal op letten als je een digitale schuifmaat koopt? Ik zie ze namelijk van over de 120 euro te koop staan tot 2 tientjes. Wat raden jullie mij aan? En is dit ook 2e hands aan te raden of moet ik daar niet aan beginnen?
 
blowdown en een powerband te koop!
jeppor 24-11-2005 17:11 Print reply

Posts: 486
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mail2kid
[...]


denk dat der dan echt 70cc op moet

denk dat je met std vertanding en 50 airsal toch wel de 70 haalt icm een goede uitlaat
 
Harm 24-11-2005 17:14 Print reply

Posts: 3032
Ik rij nu met gare 70cc, proma uitlaat en 12mm carb en lichte vertanding zon 75/80. Is dit op de rollenbank 2kW? Anders kan ik net zo goed mn snelle setup er weer op gooien.
 
http://www.durtikkers.tk
SendaMax 24-11-2005 17:26 Print reply

Posts: 1592
Ik had laatst al een raar probleem dat zichzelf oploste blijkbaar, mn TZR oververhitte na een kilometertje of 5 ofzo.. dus dan ff wachten en weer verder rijden, maar dit probleem had zichzelf opgelost Vet raar, misschien beetje verstopping in kvssysteem ofzo?

Zonet reed ik dus klein stukje, in de stad, is misschien 2,5 km ofzo. Dus maar volgens mij gebeurde hetzelfde weer, temp lampje ging weer branden.. Maar ik was bijna thuis dus ik dacht ik rij nog heel ff door (kon begin deze week ook nog) maar mss is het nu erger ofzo want 100 meter verder verloor hij ineens bijna alle kracht die hij had Vet stotteren/verzuipen, toerteller flipte helemaaal, als ie stationair liep gaf ie 12K aan bijv..

Maar stationair doet het dus wel, maar als ik gas gaf stotterde die dus ofzo.. en kwamen er zelfs knallen uit de uitlaat.

Is dit een warmloper geweest ofzo? Want ik heb dus de rest gelopen en zonet nog weer ff gechecked, maar hij doet nu weer gewoon normaal

HELP ME!!
 
renoeius 24-11-2005 17:39 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SendaMax
Ik had laatst al een raar probleem dat zichzelf oploste blijkbaar, mn TZR oververhitte na een kilometertje of 5 ofzo.. dus dan ff wachten en weer verder rijden, maar dit probleem had zichzelf opgelost Vet raar, misschien beetje verstopping in kvssysteem ofzo?

Zonet reed ik dus klein stukje, in de stad, is misschien 2,5 km ofzo. Dus maar volgens mij gebeurde hetzelfde weer, temp lampje ging weer branden.. Maar ik was bijna thuis dus ik dacht ik rij nog heel ff door (kon begin deze week ook nog) maar mss is het nu erger ofzo want 100 meter verder verloor hij ineens bijna alle kracht die hij had Vet stotteren/verzuipen, toerteller flipte helemaaal, als ie stationair liep gaf ie 12K aan bijv..

Maar stationair doet het dus wel, maar als ik gas gaf stotterde die dus ofzo.. en kwamen er zelfs knallen uit de uitlaat.

Is dit een warmloper geweest ofzo? Want ik heb dus de rest gelopen en zonet nog weer ff gechecked, maar hij doet nu weer gewoon normaal

HELP ME!!


bij een warmloper of vastloper gaat ie vaak ineens voor een paar seconden veel toeren draaien (als je rijd) en begint ie keihard te fluiten. daarna toen ie niks meer en valt je brommer uit. als je ff een tijdje wacht kun je vaak wel weer doorrijden, tenzij die echt is vastgelopen. ik heb hetzelfde ook met mijn brommer gehad. maar ik kon ook weer gewoon doorrijden. toen ik thuis kwam had ik mijn membraan eraf gehaald en zag dat mijn zuiger beschadigd was. maar hij rijd nog steeds normaal.
als ik dit zo lees kan het heel miss een warmloper zijn, maar als je het zeker wilt weten zul je toch echt je cilinder eraf moeten halen. dan kun je zien of dat ie ergers is beschadigd.

 
SendaMax 24-11-2005 17:42 Print reply

Posts: 1592
Jah maar misschien was het niet zo erg omdat het net gebeurde toen ik afremde.. toen ik weer wou optrekken in een bocht deed ie dus zo..
Heb ik daar mss mazzel mee hoop ik. Ik ga er nu in ieder geval niet meer mee rijden voordat ik hem open heb gehaald..

 
rene-RX 24-11-2005 17:44 Print reply

Posts: 2018
lijkt miss ontsteking bougie ofzo bougie dop

ik had ongeveer zelfde probleem zit nu zon ongevoelige bougie dop onder en probleem is over


bij de oude waren de rubbers gescheurt en kwam wss vocht onder de bougie dop ofzo

Dit bericht is gewijzigd door rene-RX op 24-11-2005 om 17:45 uur.
 
www.apriliaforum.nl
SendaMax 24-11-2005 17:48 Print reply

Posts: 1592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rene-RX
lijkt miss ontsteking bougie ofzo bougie dop

ik had ongeveer zelfde probleem zit nu zon ongevoelige bougie dop onder en probleem is over


bij de oude waren de rubbers gescheurt en kwam wss vocht onder de bougie dop ofzo

Dit bericht is gewijzigd door rene-RX op 24-11-2005 om 17:45 uur.


Wat jij zegt is dus dat niet iedere vonk overkomt ofzo?
het zou mooi zijn als dat het is, want het regende wel in ieder geval.. Maar dat verklaard niet echt waarom die oververhit raaktte lijkt me of wel?
 
renoeius 24-11-2005 17:48 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rene-RX
lijkt miss ontsteking bougie ofzo bougie dop

ik had ongeveer zelfde probleem zit nu zon ongevoelige bougie dop onder en probleem is over


bij de oude waren de rubbers gescheurt en kwam wss vocht onder de bougie dop ofzo

Dit bericht is gewijzigd door rene-RX op 24-11-2005 om 17:45 uur.


dat wil dan nog ff van SendaMax weten. regende het?
want ik heb ook wel vaak zat dat mijn brommer met regent gewoon stil gaat staan. dan komt er vocht bij mijn bougie of bobine en dan stotterd die ook heel erg en wilt dan niet meer starten
 
rene-RX 24-11-2005 17:48 Print reply

Posts: 2018
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SendaMax
[...]


Wat jij zegt is dus dat niet iedere vonk overkomt ofzo?
het zou mooi zijn als dat het is, want het regende wel in ieder geval.. Maar dat verklaard niet echt waarom die oververhit raaktte lijkt me of wel?



nee oke maarja mijn temperatuur meter is dol ofzo dus ja dat weet ik niet


 
www.apriliaforum.nl
SendaMax 24-11-2005 17:53 Print reply

Posts: 1592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rene-RX
[...]



nee oke maarja mijn temperatuur meter is dol ofzo dus ja dat weet ik niet





@ renoeius> het regende idd, mss verklaarde dat ook wel waardoor mijn toerenteller flipte

En jah denk dat dat met temperatuurmeter gewoon ander probleempje is.
 
mulder 24-11-2005 17:54 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harm
Ik rij nu met gare 70cc, proma uitlaat en 12mm carb en lichte vertanding zon 75/80. Is dit op de rollenbank 2kW? Anders kan ik net zo goed mn snelle setup er weer op gooien.



nee
 
mulder 24-11-2005 17:58 Print reply

Posts: 13701
wat is de beste manier om een r2 voorvork in mt5 te zetten?
- balhoofdpen afdraaien?
- balhoofdpen eruit persen en andere erin
- van die bussenn in je frame zie prof user: Buldogo2
bvd
 

Dit topic is 79462 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 207
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 205, 206, 207Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved