Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mhr team 80cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1080 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33466 - mhr team 80cc
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2384 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

pleepotkiller 24-11-2005 0:01 Print reply
Posts: 913
dank je
 
een beetje vreemd maar wel lekker
Saknet 24-11-2005 0:07 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pleepotkiller
is meer toeren dan altijd meer kracht of snelheid of koppel oid?


was et maar zo simpel
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
StefanB 24-11-2005 0:20 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
nee niet altijd, de gemiddelde 2takt motor heeft al zijn vermogen na 16.000 toeren al (sommige allang) gegeven


ehm? gemiddelde 2takt motor heeft ze top vermogen rond de 10k liggen denk ik..

manston cilindertje zal z'n topvermogen rond de 12-13k afgeven, ligt beetje aan de uitlaat..

mhr team is gewoon zooi... ovaal poortje met ini mini gaatjes wat ze fluitpoorten durven te noemen.

en tja als je echt wil knalle moet je een manston kopen of een echte bidalot, niet die replica, das meuk.
 
E24 M30b35@GT3576
pleepotkiller 24-11-2005 0:32 Print reply
Posts: 913
stomme vraag mischien,maar wat zijn fluitpoorten en wat is het verschil tussen de bidalot normaal en de replica?
 
een beetje vreemd maar wel lekker
Killerbean 24-11-2005 0:39 Print reply

Posts: 3243
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB
[...]


en tja als je echt wil knalle moet je een manston kopen of een echte bidalot, niet die replica, das meuk.


lol, wat heb jij aan ervaring met de replica?

fluitpoorten, de 2 kleine poorten links en rechts van de uitlaatpoort en die ook naar de uitlaatpoort lopen.

verschil normale bidalot en replica, kop en timingen.


Dit bericht is gewijzigd door Killerbean op 24-11-2005 om 0:39 uur.
 
RX loos
MT5-honda_pwnz 24-11-2005 8:38 Print reply

Posts: 1595
als je echt goed hard wil gaan met een team mhr vraag dan eff aan Monkeyman, Die maakte 15.000 toeren met een malossi team mhr dus .
ps. en ze cilinder heb al meer dan 1000 km gelopen en ziet er nog perfect uit dus niet zeuren.
 
StefanB 24-11-2005 9:45 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-honda_pwnz
als je echt goed hard wil gaan met een team mhr vraag dan eff aan Monkeyman, Die maakte 15.000 toeren met een malossi team mhr dus .
ps. en ze cilinder heb al meer dan 1000 km gelopen en ziet er nog perfect uit dus niet zeuren.


wow met 15000 toeren ga je vast kankersnel.nl hoor

praat gewoon niet als je der geen verstand van hebt. ik haalde met een std NG en een pro race pijp ook de 14k... maar om nou te zeggen datje nog vermogen hebt?

en na 1000km is ie idd nog in orde, gewoon omdat het een tam cilindertje is.
 
E24 M30b35@GT3576
-Tom- 24-11-2005 11:19 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-honda_pwnz
als je echt goed hard wil gaan met een team mhr vraag dan eff aan Monkeyman, Die maakte 15.000 toeren met een malossi team mhr dus .
ps. en ze cilinder heb al meer dan 1000 km gelopen en ziet er nog perfect uit dus niet zeuren.

Ja dat mag ook wel voor dat geld, zou een beetje heel erg kutte kwaliteit zijn als het na 1000 km al op is..
 
FTS Member
mcdronkz 24-11-2005 11:58 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
[...]

Ja dat mag ook wel voor dat geld, zou een beetje heel erg kutte kwaliteit zijn als het na 1000 km al op is..


tja, het zijn sprintcils. om dagelijks te rijden knoop je er maar een honda 80 blokje onder.
 
Killerbean 24-11-2005 12:01 Print reply

Posts: 3243
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


tja, het zijn sprintcils. om dagelijks te rijden knoop je er maar een honda 80 blokje onder.


alsof dat opschiet

voor dagelijks gebruik op je senda is een malossi 80 (r) wel een mooie cilinder maar om nou te zeggen dat daar veel vermogen uit is te scoren....

 
RX loos
-Tom- 24-11-2005 12:21 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


tja, het zijn sprintcils. om dagelijks te rijden knoop je er maar een honda 80 blokje onder.

Dan is 1000 km nog weinig
 
FTS Member
mcdronkz 24-11-2005 12:23 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
[...]


alsof dat opschiet

voor dagelijks gebruik op je senda is een malossi 80 (r) wel een mooie cilinder maar om nou te zeggen dat daar veel vermogen uit is te scoren....



jammer dat 'ie niet luchtgekoeld is, anders was het idd een leuke cil

toch maar een malossi 54mm scoren
 
drd erik 24-11-2005 12:25 Print reply
Posts: 363
tering he cilinders kunnen echt wel langer doen dan 1000 km hor een cilinderwand slijt namelijk amper mits goed afgesteld alleen zullen de zuigers wat slijten maar je rijd ook nooit 1000km volle toeren achter elkaar.. oowja weet niet of je bidalotracer kent.. die heeft een manston met 7k erop eff laten diamanthonen (soort poetsen dus) en nieuwe zuigert hoppa en hij knalt weer
 
MT5-honda_pwnz 24-11-2005 13:44 Print reply

Posts: 1595
piephoofdjes als je 16.000 rpm bijna aantikt slijt je cilinder wel wat harder hoor.
 
mcdronkz 24-11-2005 13:51 Print reply

Posts: 32777
dit topic loopt op niks uit, behalve een hoop gezeur over allerlei verschillende cilinders waar de topicstarter niks mee te maken heeft.

en nuttig antwoord op de vraag is ook al niet te geven, dus waarom is 'ie nog open ?
 

Dit topic is 2384 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved