Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beste uitlaat voor tsx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1189 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33457 - beste uitlaat voor tsx
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8855 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blijhoofd 26-11-2005 10:37 Print reply

Posts: 7378
om jullie nog verder in verwarring te brengen: er bestaat ook nog een Mallossie uitlaat voor tsx die zeer goed schijnt te rijden
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Henk-88 26-11-2005 11:06 Print reply

Posts: 26703
samenvatting van de tot nu toe hiervoor genoemde uitlaten:

-Suzuki-50-standaard
-Suzuki-50-snel ( x1361x )
-Suzuki-80 (elders genoemd)
-Proma-50
-Proma-80 edit: onderlangs van NS1
-Gianelli-50
-Gianelli-80
-Homoet
-Fast Arrow
-Malossie



Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 28-11-2005 om 0:31 uur.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
T to the S To The X 26-11-2005 11:55 Print reply

Posts: 383
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
samenvatting van de tot nu toe hiervoor genoemde uitlaten:

-Suzuki-50-standaard
-Suzuki-50-snel ( x1361x )
-Suzuki-80 (elders genoemd)
-Proma-50
-Proma-80
-Gianelli-50
-Gianelli-80
-Homoet
-Fast Arrow
-Malossie




wie kan mij uitleggen wat het vershil is tussen een Proma-50 en een Proma-80? want ik heb 3 uitlaten thuis. allemaal proma.. maar 1 heeft een dikkere bocht dan de andere.. ??is dit een 50? of een 80?

 
Have you ever seen a man eating his own head?
Harm 26-11-2005 12:05 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T to the S To The X
[...]


wie kan mij uitleggen wat het vershil is tussen een Proma-50 en een Proma-80? want ik heb 3 uitlaten thuis. allemaal proma.. maar 1 heeft een dikkere bocht dan de andere.. ??is dit een 50? of een 80?


Mijn Proma 80 heeft een losse flens, die schroef je op de cilinder en dan trek je de uitlaat met veren daarop.
 
http://www.durtikkers.tk
T to the S To The X 26-11-2005 12:06 Print reply

Posts: 383
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harm
[...]

Mijn Proma 80 heeft een losse flens, die schroef je op de cilinder en dan trek je de uitlaat met veren daarop.


oke dat heb ik ook.. maar die bocht? is die groter of kleiner dan een 50?

owja.. en ik kreeg die veren er niet bij.. kan ik daar ook wat anders voor verzinnen?

Dit bericht is gewijzigd door T to the S To The X op 26-11-2005 om 12:07 uur.
 
Have you ever seen a man eating his own head?
Harm 26-11-2005 12:07 Print reply

Posts: 3032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T to the S To The X
[...]


oke dat heb ik ook.. maar die bocht? is die groter of kleiner dan een 50?


Volgens mij iets groter, scheelt niet zo heel veel dacht ik. Proma 50 is nieuw oliekleur en Proma 80 is zwart gecoat.
 
http://www.durtikkers.tk
jong 26-11-2005 12:10 Print reply

Posts: 1445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T to the S To The X
[...]


oke dat heb ik ook.. maar die bocht? is die groter of kleiner dan een 50?

owja.. en ik kreeg die veren er niet bij.. kan ik daar ook wat anders voor verzinnen?

Dit bericht is gewijzigd door T to the S To The X op 26-11-2005 om 12:07 uur.


veren zoeken/kopen en anders vastlassen
 
T to the S To The X 26-11-2005 12:10 Print reply

Posts: 383
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Harm
[...]

Volgens mij iets groter, scheelt niet zo heel veel dacht ik. Proma 50 is nieuw oliekleur en Proma 80 is zwart gecoat.


kan ik die veren ook voor iets anders vervangen?
 
Have you ever seen a man eating his own head?
T to the S To The X 26-11-2005 12:11 Print reply

Posts: 383
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jong
[...]


veren zoeken/kopen en anders vastlassen


maakt het nog uit hoe groot of sterk of dik die veren zijn? of zijn het speciale?
 
Have you ever seen a man eating his own head?
scooterkiller 26-11-2005 12:49 Print reply

Posts: 2987
moeten ongeveer een centimeter korter zijn als de afstand van het ene naar het andere haakje, sterkte maakt niet zoveel uit als het maar blijft zitten, niet te sterk want dan krijg je ze er niet op.
 
BIERTJUH!!!!!!!!
T to the S To The X 26-11-2005 14:27 Print reply

Posts: 383
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scooterkiller
moeten ongeveer een centimeter korter zijn als de afstand van het ene naar het andere haakje, sterkte maakt niet zoveel uit als het maar blijft zitten, niet te sterk want dan krijg je ze er niet op.


ik heb me uitlaat er op gekregen:p
maakt nu veel meer toeren.. en klinkt zwaarder.. maar of hij ook egt harder gaat? of sneller optrekt?? ben ik nog nie achter vanwege het kut weer.. en moet ff een lang weggetje opzoeken:p
maar thnx voor de info!!!!!
 
Have you ever seen a man eating his own head?
Jekko 26-11-2005 14:39 Print reply

Posts: 827
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]



Uncle BLAM heeft zowel de Gia-50 als de Proma-50 op z'n TSX met 50cc-snel (charmo) gehad en gemerkt dat van beide de powerband erg smal is. Die van de Proma-50 is iets breder zodat je in de praktijk prettiger rijdt (minder terugschakelen, bukken of maar naar een lagere versnelling gaan) gaat in de praktijk ook vaak harder dus omdat je vaker in de vijf kunt blijven rijden. Als de Proma 15 euri duurder is, zou ik die meerprijs geen probleem vinden. (Ik weet dus niet wat ze kosten..) Met de Proma-80-onderlangs van m'n NS1 reed het met zijn set-up veel fijner; iets hogere top, meer trekkracht. Hij rijdt met een tot 14mm uitgevijlde 12mm-Mikuni.

Ikzelf rijd met een Fast-Arrow uitlaat, is waarschijnlijk de goedkoopste shit die ooit gemaakt is voor een TSX. Het is ook geen expansie-uitlaat zoals de bovenstaande Gia en Proma's, maar een schotjes-uitlaat. Ik weet niet of die nog gemaakt worden. Ik heb de schotjes eruit, heb nog wel wat vermogen onder in de toeren maar meer dan 7500 rpm wil hij in de 5 niet meer maken tenzij ik buk. Dat gebeurt vaker als je schotjes uit uitlaten haalt. In een expansie-uitlaat hoort geen schotje, in een schotjes-uitlaat w?l (alhoewel daar mss bij sommige uitlaten ook een begrenzerschotje wordt ingebakken, als je weet welke het is, moet die er w?l uit natuurlijk).
Met m'n Fast-Arrow was het nog erger dan boven staat, toen er twee schotjes uit waren reed 'ie voor geen meter meer (een soort snor-TSX zonder trekkracht) we hebben toen weer ??n schotje teruggeplaatst.
Mijn powerband is nu van 6k tot hooguit 7,5k (op tsx-toerenteller..)dus die is dus verneukt nu er een schotje mist.



Foto van de ``schotjes`` uitlaat?

 
Waiting for the wor`s to come
Toon 26-11-2005 15:40 Print reply

Posts: 1679
Idd er bestaat ook een malossi.
Een kameraad van mij heeft er zo een we hebben allebei een tsx ik een met proma 50 en hij malossi. Met optrekken is hij sneller maar met top ik de powerband van die mallossi is wel iets groter denk ik.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 26-11-2005 16:17 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]



Uncle BLAM heeft zowel de Gia-50 als de Proma-50 op z'n TSX met 50cc-snel (charmo) gehad en gemerkt dat van beide de powerband erg smal is. Die van de Proma-50 is iets breder zodat je in de praktijk prettiger rijdt (minder terugschakelen, bukken of maar naar een lagere versnelling gaan) gaat in de praktijk ook vaak harder dus omdat je vaker in de vijf kunt blijven rijden. Als de Proma 15 euri duurder is, zou ik die meerprijs geen probleem vinden. (Ik weet dus niet wat ze kosten..) Met de Proma-80-onderlangs van m'n NS1 reed het met zijn set-up veel fijner; iets hogere top, meer trekkracht. Hij rijdt met een tot 14mm uitgevijlde 12mm-Mikuni.

Ikzelf rijd met een Fast-Arrow uitlaat, is waarschijnlijk de goedkoopste shit die ooit gemaakt is voor een TSX. Het is ook geen expansie-uitlaat zoals de bovenstaande Gia en Proma's, maar een schotjes-uitlaat. Ik weet niet of die nog gemaakt worden. Ik heb de schotjes eruit, heb nog wel wat vermogen onder in de toeren maar meer dan 7500 rpm wil hij in de 5 niet meer maken tenzij ik buk. Dat gebeurt vaker als je schotjes uit uitlaten haalt. In een expansie-uitlaat hoort geen schotje, in een schotjes-uitlaat w?l (alhoewel daar mss bij sommige uitlaten ook een begrenzerschotje wordt ingebakken, als je weet welke het is, moet die er w?l uit natuurlijk).
Met m'n Fast-Arrow was het nog erger dan boven staat, toen er twee schotjes uit waren reed 'ie voor geen meter meer (een soort snor-TSX zonder trekkracht) we hebben toen weer ??n schotje teruggeplaatst.
Mijn powerband is nu van 6k tot hooguit 7,5k (op tsx-toerenteller..)dus die is dus verneukt nu er een schotje mist.


wanneer kap je nou eens met dat onzin gelul over je 12 pk race tsx kit

die 1361 pijp is gewoon een tsx80 pijp klaar

 
tsxj oran 26-11-2005 16:30 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TSX freak
[...]


wanneer kap je nou eens met dat onzin gelul over je 12 pk race tsx kit

die 1361 pijp is gewoon een tsx80 pijp klaar


met een hitte schild en bijna dezelfde vorm als een ori??
 
oud

Dit topic is 8855 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved