maar ook als die kabel slap aanvoelt zet hem toch maar eens iets slapper
had bij een sh van een vriend van em het idee dat die redelijk slap stond , zet hem nog slapper en hij slipte niet meer
maar als je koppeling dus weer aangrijpt blijft hij vol toeren maken ?
omdat bij 1 plaat een stukje was afgebroken
@ kreidlerholle
blok niet onderweg gehaalt
of sinds je vakse lucht bij carterkap kan krijgen
maar ook als die kabel slap aanvoelt zet hem toch maar eens iets slapper
had bij een sh van een vriend van em het idee dat die redelijk slap stond , zet hem nog slapper en hij slipte niet meer
maar als je koppeling dus weer aangrijpt blijft hij vol toeren maken ?
ik kan uit zijn verhaal niet opmaken dat de koppeling slipt..
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Kreidlerholle
klinkt eerder als valse lucht of een vasthangende gasschuif... Heb je je blok er ook onder vandaan gehad?
hoe kan hij nou meer toeren maken door valse lucht als hij net overgeschakeld heeft zijn koppeling slipt gewoon door
haal maar es versnellingsbakolie voor natte koppeling maar tjek eerst die andere punten
-platen nog goed?
-koppeling goed aangedraait?
-koppelingsveren nog strak genoeg?
heb je niet eventueel meer vermogen gekregen waarna hij dit ging doen
ander moet je je koppeling eventueel aanpasse
Dit bericht is gewijzigd door senda80cc op 22-11-2005 om 17:33 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: speeder
@ saknet
haha niet lollig
heb net de koppeling afgespannen maar gaat nog steeds pokkezwaar in zijn versnelling met koppeling in
ik ehb nog niet gereden omdat we zo gaan eten...
@ k33s
of het een slippende koppeling is weet ik niet :-( nog nooit eerder gehad...
Dit bericht is gewijzigd door speeder op 22-11-2005 om 17:41 uur.
een slippende koppeling is meestal als je in een hoge versnelling zet en dan in de powerband komt dat de toeren omhoog schieten en daar blijven dus niet gelijk oplopen met je snelheid.
een slippende koppeling is meestal als je in een hoge versnelling zet en dan in de powerband komt dat de toeren omhoog schieten en daar blijven dus niet gelijk oplopen met je snelheid.
moet er geen 15w40 in?
en waarom heb je niet gewoon alle platen vervangen als je toch bezig was eigenlijk?
omdat ik nog een oud blok had ligge waar de platen nog goed van waren
mijntes waren ook goed alleen 1 plaat miste stukje dus waarom alles verwisselen heeft geen nut
@ mb gek ik heb hem afgespant alleen nu rijd ie goed maar rolt ie heel zwaar in de versnelling met koppeling in en met echt zwaar bedoel ik heel zwaar...