Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - reviseren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 854 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33426 - reviseren
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mail2kid 22-11-2005 9:49 Print topicpost

Posts: 1905
wat moet je allemaal doen bij reviseren en hoeveel kost het meestal als je het zelf doet.

gaat trouwens om een tsx 50.

als je ook tips hebt is ook welkom
 
Golf II styling

christianos 22-11-2005 9:50 Print reply

Posts: 20445
reviseren is alles wat speling heeft vervangen

in ieder geval.

krukaslagers

pakkingen

keerringen

als je het goed wil doen, een nieuw big end of een krukas, en alle lagers uit je blok en een nieuwe zuiger in je cilinder.
 
mail2kid 22-11-2005 9:51 Print reply

Posts: 1905
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
reviseren is alles wat speling heeft vervangen

in ieder geval.

krukaslagers

pakkingen

keerringen

als je het goed wil doen, een nieuw big end of een krukas, en alle lagers uit je blok en een nieuwe zuiger in je cilinder.

hoeveel kost dat meestal????

edit

nog een vraagie: is het mogelijk zonder het blok te veel veneuken om het watergekoeld te maken ???

Dit bericht is gewijzigd door mail2kid op 22-11-2005 om 9:52 uur.
 
Golf II styling
christianos 22-11-2005 9:52 Print reply

Posts: 20445
pff

rond de 50 euro

met nieuwe krukas en zuiger enzo

200 euro ofzo
 
Almer 22-11-2005 11:14 Print reply

Posts: 3325
hangt ervan af in welke staat je blok nu is...

Een nieuwe krukas is meestal nog niet nodig, een nieuw bigend zou een optie kunnen zijn, maar dan hangen de kosten er ook alweer van af of je connecties oid hebt...

En lagers en pakkingen enzo zal je een 50 eurie kwijt zijn... zuiger ook 50 euro denk k
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Kees de Jong 22-11-2005 12:05 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kreidlerholle
hangt ervan af in welke staat je blok nu is...

Een nieuwe krukas is meestal nog niet nodig, een nieuw bigend zou een optie kunnen zijn, maar dan hangen de kosten er ook alweer van af of je connecties oid hebt...

En lagers en pakkingen enzo zal je een 50 eurie kwijt zijn... zuiger ook 50 euro denk k


das dan wel een aardig duur zuigertje
 
7 seconden, of 21 gram
nsrracer 22-11-2005 12:06 Print reply

Posts: 8625
ik heb laatst van een honda blok alles vernieuwd was 90 euro kwijt:

goede lagers geen k*tkwaliteit
goede keeringen
pakkingset
 
Honda_driver 22-11-2005 13:13 Print reply

Posts: 1574
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
ik heb laatst van een honda blok alles vernieuwd was 90 euro kwijt:

goede lagers geen k*tkwaliteit
goede keeringen
pakkingset


Dan heb je niet alles vernieuwd

 
mail2kid 22-11-2005 14:13 Print reply

Posts: 1905
zuiger is nog maar 1500km oud dus dat hoeft niet,
het gaat echt erom van binnen in het blok zelf

zou je ook van een AC blok een LC blok kunnen maken.
of is het goedkoper en beter om dan gewoon meteen een LC blok te kopen, vanplaats je AC blok te verbouwen
 
Golf II styling
Snackpens 22-11-2005 14:36 Print reply

Posts: 361
AC blok ombouwen naar LC is superveel werk.
TS80X blok of 50LC blok past zo in je ophanging.
 
Suzuki pwr!

Dit topic is 598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved