Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Koppeling gaat heel stroef

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 900 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #33411 - Koppeling gaat heel stroef
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1342 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Suzuki-SLK Rijder 21-11-2005 16:59 Print topicpost

Posts: 3167
Mijn koppeling van mijn Suzuki ZR gaat heel erg stroef. Je moet kracht zetten om te koppelen. Weet iemand wat er mis is?
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.

Terror 21-11-2005 17:01 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki-SLK Rijder
Mijn koppeling van mijn Suzuki ZR gaat heel erg stroef. Je moet kracht zetten om te koppelen. Weet iemand wat er mis is?




iets losser zetten of kabel invetten


btw kleine vragen topic

Dit bericht is gewijzigd door Terror op 21-11-2005 om 17:01 uur.
 
Almer 21-11-2005 17:02 Print reply

Posts: 3325
kabel invetten eitje en misschien je koppelingsdeksel er een keer af en kijken/schoonmaken
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
nsrracer 21-11-2005 17:03 Print reply

Posts: 8625
geen olie meer op je blok
 
Suzuki-SLK Rijder 21-11-2005 17:46 Print reply

Posts: 3167
Ik heb het hoor, et was gewoon de kabel zoals Terror en Kreidlerholle al zeiden. Ik dacht minstens dat mijn koppeling verrot was ofzo...

Maar hij gaat weer zoals gewoonlijk.
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
Kawasaa 21-11-2005 17:49 Print reply

Posts: 778
misschien een tip voor iedereen... gebruik een buitenkabel met een teflon binnelaag is echt zwaar relax, want gaat heel soepel en onderhoudsvrij.

ik heb hem gekocht bij de fietsenmaker 5 euries voor die buitenkabel plus een goede binnenkabel
 
mb-gek 21-11-2005 17:51 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawasaa
misschien een tip voor iedereen... gebruik een buitenkabel met een teflon binnelaag is echt zwaar relax, want gaat heel soepel en onderhoudsvrij.

ik heb hem gekocht bij de fietsenmaker 5 euries voor die buitenkabel plus een goede binnenkabel

heb je miss een site waar je universele koppelings kabels kunt kopen ?
ik zit nu erlke keer met die voor pasgemaakte dingen maar die dingen kan je nooit lekker goed smeren

 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Kawasaa 21-11-2005 17:53 Print reply

Posts: 778
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb-gek
[...]

heb je miss een site waar je universele koppelings kabels kunt kopen ?
ik zit nu erlke keer met die voor pasgemaakte dingen maar die dingen kan je nooit lekker goed smeren



ja ik had er ook nog nooit van gehoord bij de fietsenmaker gekocht is ook geen universele koppelingskabel maar doet het wel erg goed zal normaal wel als remkabel worden gebruikt ofzo
 
Almer 21-11-2005 17:57 Print reply

Posts: 3325
die zijn der wel maar zijn die niet dunner als een kabel voor je brum? Teminste die remkabels zijn lekker dik idd wel probleem met smeren maar gewoon met oliespuit overal lekker langs helpt vaak ook wel
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Kawasaa 21-11-2005 17:58 Print reply

Posts: 778
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kreidlerholle
die zijn der wel maar zijn die niet dunner als een kabel voor je brum? Teminste die remkabels zijn lekker dik idd wel probleem met smeren maar gewoon met oliespuit overal lekker langs helpt vaak ook wel


ja buitenkabel is dunner ja maar de binnenkabel is even groot en pas er gwoon mooi in
 
daanmtx 21-11-2005 17:58 Print reply

Posts: 3759
ik spuit altijd wat WD40 in mn kabels.. ? nooit problemen!
 
Honda VFR400R
L2R-R2L 21-11-2005 18:32 Print reply

Posts: 1553
naaimachiene olie werkt best.
beter als een spuitbus want dit kan je normaal gieten voral handig als je zo'n nippel op je kabel heb.
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering

Dit topic is 1342 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved