renoeius |
21-11-2005 16:14 |
Posts: 6409 |
metrakit of gianellie uitlaat van een Senda. die zijn echt snel op een 70 malossi
|
|
|
|
bierbundelhonda |
21-11-2005 17:41 |
Posts: 3396 |
renoeius
lees mijn verhaal nog eens
om het je makkelijk temaken
(IK HOU DEZE UITLAAT)
(spreek je nog wel op M*N)
Dit bericht is gewijzigd door airwolf5 op 21-11-2005 om 17:42 uur.
|
|
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!! |
|
mb-gek |
21-11-2005 17:49 |
Posts: 10385 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: airwolf5
renoeius
lees mijn verhaal nog eens
om het je makkelijk temaken
(IK HOU DEZE UITLAAT)
(spreek je nog wel op M*N)
Dit bericht is gewijzigd door airwolf5 op 21-11-2005 om 17:42 uur.
geef dan eens een goede rede wrom je die uitlaat wil behouden
om het uiterlijk hoef je het niet doen om de warde hoe je het niet te doen om de prestaties hoef je het neit te doen het enige zou het geluid kunnen zijn maar daar verwacht ik ook niet al te veel bijzonders van dat dat tegen de prestaties zou opwegen
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
The Catfish |
21-11-2005 17:53 |
Posts: 1337 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: airwolf5
heej
Zoals de titel al duidt
heb ik de vraag
wat moet ik allemaal doen om met 70CC malossi ongetuned
de 100 KM per uur tehalen ?
op dit moment heeft hij een bos uitlaat (mooi cross geluid)
een mikuni 21 mm of 20
en vertanding 13/45
ik hoor het wel
ohja het gaat om een MT5
en de bos uitlaat wil ik er onder houden !
wat is dit nou voor gelul?
een maat van me haalde ruim 100km/h met een 70 malossi.
hij had maar een 4bak en onbegrensde ori uitlaat.
het ding trok ook nog als een gek: hij moest een nieuw
achterwiel kopen omdat z'n spaken krom gingen staan.
hij had wel de OT, jij probably de NT.
maargoed, zwaarder vertanden ofzo?
|
|
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face.. |
|
hondansr1 |
21-11-2005 18:17 |
Posts: 71 |
voor tandwieltje 15 ff proberen
|
|
|
|
Shy fx |
21-11-2005 18:47 |
Posts: 486 |
tandwiel zo i zo 14/45 en niet 13 met 70cc heeft hij toch kracht zat maar zou gewoon moeten lukken met jou setup
|
|
Fighting for peace, is like fucking for virginnity |
|
bereheer |
21-11-2005 19:04 |
Posts: 1901 |
veel te licht man 14/45 of draait zo'n malossi zoveel meer toeren dan een eurokit?
|
|
bloaze manne, meej diene woage! |
|
Lykantroop |
21-11-2005 19:14 |
Posts: 4754 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bereheer
veel te licht man 14/45 of draait zo'n malossi zoveel meer toeren dan een eurokit?
nee, maar zoals al gezegd is, gewoon wat andere tandwielverhoudingen proberen
|
|
|
|
BIET |
21-11-2005 19:32 |
Posts: 22355 |
Heej kerel je zit de hele tijd te bleren over je bos pijpje dat dat zo'n geweldige uitlaat is, maar zo te horen valt dat wel mee. Koop gewoon eens een goede pijp en zet die er op en kijk hoe hard het gaat. Als je niet tevreden bent kan je altijd dat bos schepsel er weer op zetten en die andere pijp weer verpatsen.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Gilera Gsm |
21-11-2005 19:39 |
Posts: 2376 |
Verlaag je mt, twv van 15/40 eventueel 16/40. En een onderlangse oud type proma voor mb. Dan kom je in iedergeval richting de honderd.
|
|
|
|
mb-gek |
21-11-2005 19:47 |
Posts: 10385 |
wat wel erg belangrijk is
WELK TYPE?
als je de ot heb is die snel heb je de nt dan is hij langzaam en heb je je geld 'weggegooit'
cvf system brev. staat er op de onderkant van een ot
Dit bericht is gewijzigd door mb-gek op 21-11-2005 om 20:50 uur.
Dit bericht is gewijzigd door mb-gek op 21-11-2005 om 20:50 uur.
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ?? |
|
voederbiet2 |
21-11-2005 19:48 |
Posts: 1317 |
flikker die bos uitlaat weg, hij heb geen mooi geluid en geen goie prestaties.
koop een homoet 70cc racing special
|
|
mantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
mcdronkz |
21-11-2005 19:49 |
Posts: 32777 |
juist, fuck die uitlaat, koop een leuk pijpje van een senda, gia oid, en blazen maar denks.
by the way.. je bent 13, geef me 1 goede reden om 100 te rijden ? besef je je hoe gevaarlijk dat is als je verders geen verkeerservaring hebt ?
Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 21-11-2005 om 19:50 uur.
|
|
|
|
christianos |
21-11-2005 20:06 |
Posts: 20445 |
inderdaad...
en op een MT wil je geen 100, de remmen zijn meestal bagger en zeker als je 13 bent zal ik het echt niet doen.. naja zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb als je om een boom heen gevouwen zit...
verlaag je mt zowiezo, dat scheelt al een heleboel, geen noppenbanden.
haal die schijt uitlaat eraf, want dat ding presteerd echt waanzinnig slecht, zoek een gianelli ofzo.
verder vervang je std 2 kleps membraan door een met carbon, neem een leuke carb, schaf je ori filter af en ga twin-air rijden.
draai alle boutjes vast. en rustig aan met die cilinder doen
en dan haal je mss 100 km/h, wat ik betwijfel..
|
|
|
|
mcdronkz |
21-11-2005 20:08 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
verlaag je mt zowiezo, dat scheelt al een heleboel, geen noppenbanden.
op een verlaagde mt durf ik wel 100 te rijden, die verlaagde (of ori hoogte) mt van sander mul op de bm blaasde ook wel 90 ofzo digi, was aardig stabiel nog.
|
|
|
|