Quote:Oorspronkelijk gepost door: me myself and I
past dat ivm je opening van je zuigerveer? dat die niet in een poort grijpt? as je snapt wat ik bdoel
idd, je zuigerveren mogen niet open gaan als je zuiger bij je inlaatpoort of andere poorten komt.
neej neej dat begrijp ik wel :P maar als het allemaal goed zou passen en wat dan ook en de opening van de veertjes ook goed wat dan zou dat dan sneller zijn dan een gewone malossi cilinder ja ik weet het niet echt
Quote:Oorspronkelijk gepost door: airwolf5
neej neej dat begrijp ik wel :P maar als het allemaal goed zou passen en wat dan ook en de opening van de veertjes ook goed wat dan zou dat dan sneller zijn dan een gewone malossi cilinder ja ik weet het niet echt
als het wel past gaat die om die malossie zuiger niet echt sneller.. en voor zover ik weet is een airsal cillinder ook niet sneller als een malossie
Quote:Oorspronkelijk gepost door: airwolf5
neej neej dat begrijp ik wel :P maar als het allemaal goed zou passen en wat dan ook en de opening van de veertjes ook goed wat dan zou dat dan sneller zijn dan een gewone malossi cilinder ja ik weet het niet echt
denk het niet. malossi zal toch wel sneller zijn dan airsal. ook al gebruik je een malossi zuiger in een airsal cilinder. maakt denk ik geen ruk uit.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: me myself and I
[...]
ag maar een halve millimeter
MAAR halve millimeter denk dat die halve millimeter je wel wat compresssieverlies zal leveren en dat je trgaer zal gaan. tenzij je natuurlijk rode malossi stickers gebruikt ? !!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: god of darkness
[...]
MAAR halve millimeter denk dat die halve millimeter je wel wat compresssieverlies zal leveren en dat je trgaer zal gaan. tenzij je natuurlijk rode malossi stickers gebruikt ? !!
er is ook nog een kans dat je zuiger uit balans raakt. en dan draai je de hele boel naar de klote.