Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - uitlaat classic

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1019 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33379 - uitlaat classic
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 537 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rio88 19-11-2005 22:13 Print topicpost

Posts: 841
aangezien op me uitlaat me chroom iets minder mooi wordt, en ik zou wel wat betere prestaties willen halen, heb ik er over nagedacht om een andere uitlaat te kopen.
Ik dacht dat je alleen gianelli fire of een standaard uitlaat onder de aprilia classic kon zetten.
Nou zei een vriend van mij dat hij nog een paar andere uitlaten wist, wat dus ook zo was.
Toen gaf hij mijn deze link: http://www.opvoeren....tl&Srtn=Uitlaten

je hebt hier de keuze uit 3 uitlaten:
turbokit cromada
turbokit lacado
turbokit dos salidas

(1) ten eerste, zie ik geen verschil tussen de cromado en lacado. alleen dat de ene duurder is als de andere, dus waar kan dat prijsverschil aan liggen?

(2)en weet iemand of ik dus met deze uitlaten betere prestaties zal halen?

(3)en met welke haal ik de beste prestaties van die 3...

(4)en weet iemand ook iets over het geluid dat het dan gaat maken?

(5)en heeft iemand nog iets te zeggen over die uitlaten?

(de uitlaat moet dus op een aprilia classic komen, voor de mensen die het nog niet hadden begrepen)
 

honda_for_life.com 19-11-2005 22:21 Print reply

Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: redclassic
aangezien op me uitlaat me chroom iets minder mooi wordt, en ik zou wel wat betere prestaties willen halen, heb ik er over nagedacht om een andere uitlaat te kopen.
Ik dacht dat je alleen gianelli fire of een standaard uitlaat onder de aprilia classic kon zetten.
Nou zei een vriend van mij dat hij nog een paar andere uitlaten wist, wat dus ook zo was.
Toen gaf hij mijn deze link: http://www.opvoeren....tl&Srtn=Uitlaten

je hebt hier de keuze uit 3 uitlaten:
turbokit cromada
turbokit lacado
turbokit dos salidas

(1) ten eerste, zie ik geen verschil tussen de cromado en lacado. alleen dat de ene duurder is als de andere, dus waar kan dat prijsverschil aan liggen?

(2)en weet iemand of ik dus met deze uitlaten betere prestaties zal halen?

(3)en met welke haal ik de beste prestaties van die 3...

(4)en weet iemand ook iets over het geluid dat het dan gaat maken?

(5)en heeft iemand nog iets te zeggen over die uitlaten?

(de uitlaat moet dus op een aprilia classic komen, voor de mensen die het nog niet hadden begrepen)



het verschil tussen de cromado en lacado is de bocht die is helemaal anders
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
jeppor 19-11-2005 22:22 Print reply

Posts: 486
1) de ene (cromado) is chroom de ander niet
2)ja na afstellen zul je beter rijden als met je std uitlaat (weet niet met wat je nu rijdt)
3)Durf ik niet te zeggen uitlaten lijken erg op elkaar (denk dat ze hetzelfde zijn zelfs alleen dan chroom, niet chroom, en dubbele demper)
4)het geluid heb ik geen ervaring mee
5)op scooters zijn het niet de beste uitlaten dat weet ik wel meer kan ik er niet over zeggen

hopelijk heb je er iets aan
 
Joostvdw 19-11-2005 22:23 Print reply

Posts: 4789
zo ver ik weet, staan deze uitlaten bekend als slecht afgewerkte, snel roestende, niet veel beter dan origineel presterende uitlaten
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
ADHD-Kutkind 19-11-2005 22:48 Print reply

Posts: 1049
ik hoor ook alleen maar dat hetzelfde is als standaard ontgrensd, maar dat je eigk wel waar krijgt voor je geld(uitlaat zijn niet zo duur dus mag je er eigk ook niet veel van verwachten)
 
Rio88 19-11-2005 22:56 Print reply

Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ADHD-Kutkind
ik hoor ook alleen maar dat hetzelfde is als standaard ontgrensd, maar dat je eigk wel waar krijgt voor je geld(uitlaat zijn niet zo duur dus mag je er eigk ook niet veel van verwachten)


jah ik had ook wel eens zo iets opgevangen, dus wou ff zeker weten, maar ik wil tog hogere top halen, maar wil ut liefst dus eigenlijk me uitlaat veranderen... maar dat wordt um dus niet... dus mss cilinder laten tunen ofzo
 
Classicap 19-11-2005 23:02 Print reply

Posts: 624
Cromada is chroom en andere zwart.
Maar kijk ff naar de uitlaat is race pas dat onder een chopper?:S
EN als je dan je chicky a8terop neemt dan brand ze der poot man.. want die uitlaat komt zo hoog

Ik zou je cilinder uithonen of gewoon 70cctje he...
Of gewoon je gianelli demper eraf lassen en andere demper erop.
Of zelf uitlaat maken..




Dit bericht is gewijzigd door Classicap op 19-11-2005 om 23:10 uur.
 
AIGHT

Dit topic is 537 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved