Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 2v vs 4v

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 540 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33346 - 2v vs 4v
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 552 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Almer 18-11-2005 12:20 Print topicpost

Posts: 3325
ik heb gister een ori 2 kleps membraam in een mt gezet met 50zeta en 20 mikuni met proma bocht maar wat presteert nu beter? Er zijn mensen die zeggen dat 2 kleps beter is en er zijn mensen die zeggen dat 4kleps beter is... maar krijgt een 50 zeta die 4kleps wel goed open oid? Want ze veren een stuk stugger dan die 2kleps
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)

richard3 18-11-2005 12:21 Print reply

Posts: 5198
elk ding reageerd er eigelijk anders op iig dat vond ik maja iederzijn mening dus denk ik
weet niet of het echt verschil maakt veel iig niet
 
op naar de grote brommers
Honda_driver 18-11-2005 12:33 Print reply

Posts: 1574
Volgens mij maakt dat niet veel verschil
 
mcdronkz 18-11-2005 12:47 Print reply

Posts: 32777
van 4 kleppers voor honda wordt gezegd dat ze een betere gasreactie hebben, en meer kracht onderin. ik heb er zelf geen ervaring mee.
 
Kampersjaak 18-11-2005 12:48 Print reply

Posts: 12285
je hebt van die stomme 2 kleps voor mt,

4 kleps van nsr,
je kunt ook van die 4 kleps 2 kleps maken dat zie je veel vaker dan van die 2 kleppen aan 1 kant als je begrijpt wat ik bedoel.



 
oderint dum metuant
chineesboer 18-11-2005 13:02 Print reply

Posts: 3676
4 kleps is beter, zorgt voor betere gasreactie.. verschil merk je maar een beetje
 

Dit topic is 552 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved