Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - 18mm caberateur op 50cc cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 775 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #33317 - 18mm caberateur op 50cc cilinder
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1080 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

marcdelange12345 16-11-2005 15:39 Print topicpost
Posts: 17
Hallo
Ik heb een originele MB5 en nu ben ik er achter gekomen dat er een 18mm(er stond op "HM183" keihin oplicht. met de shoke loopt ie beter in zijn neutraal. Wat moet ik er aan aanpassen?

 

mulder 16-11-2005 15:39 Print reply

Posts: 13701
Lees de afstel FAQ even door.
 
khpoppema 16-11-2005 15:42 Print reply

Posts: 3199
je hebt ook ori cilinder?

je kan hem houden en gaan afstellen

je kan hem ook ruilen emt ori 13 mm zodat ie minder zuipt
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
marcdelange12345 16-11-2005 15:42 Print reply
Posts: 17
ja tot zo ver snap ik het wel maar ik heb gehoord dat een 18mm caberatuur niet echt goed is voor een 50cc cilinder is dat ook zo?

 
marcdelange12345 16-11-2005 15:43 Print reply
Posts: 17
ja ik heb ori cilinder
 
Jarco 16-11-2005 15:43 Print reply

Posts: 4520
nee op een 50 cc loopt het best wel hoor, alleen een kwestie van afstellen

maar beter koop je op ori 50 een 13 mm carb, verschil merk je nauwelijks omdat het een ori cil is

op 50 snel kun je beter wel een 18 nemen
 
bloodfist 16-11-2005 15:44 Print reply

Posts: 1679
kan wel or, maar beter een 16mm
 
!!!Polini en carters tuned!!!
marcdelange12345 16-11-2005 15:45 Print reply
Posts: 17
Maar hij loopt dus met de choke beter in zijn neutraal, maar kan ik het oplossen met de luchtschroef aftestellen of moet ik ook me sproeier veranderen?

 
Jarco 16-11-2005 15:46 Print reply

Posts: 4520
doe je dat als ie warm of koud is?

anders eerst ff warm laten worden, dan weer proberen
 
marcdelange12345 16-11-2005 15:47 Print reply
Posts: 17
Hij was toen koud
 
Jarco 16-11-2005 15:48 Print reply

Posts: 4520
laat em eerst ff warm worden, hij heeft altijd meer benzine nodig als ie koud is.

 
wietplant 16-11-2005 15:48 Print reply

Posts: 2092
nou ff warm rijden en dan nog een x rijde afstellen moet je doen als je brommer warm is
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
marcdelange12345 16-11-2005 15:50 Print reply
Posts: 17
Oke bedankt maar dat er een 18 mm caberatuur op licht maakt dus niks uit

 
wietplant 16-11-2005 15:53 Print reply

Posts: 2092
nope ken je gewoon goed mee rijden

 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
zundappchef 16-11-2005 15:54 Print reply

Posts: 4082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcdelange12345
Oke bedankt maar dat er een 18 mm caberatuur op licht maakt dus niks uit




nee dat maakt niks uit voor de brommer
maar je geld zie je zo wel snel aan bezine verdwijnen
 
1000 v twin rotax biatch
marcdelange12345 16-11-2005 15:57 Print reply
Posts: 17
Dus als ik er een 13mm op zo legggen zou die dan dus minder zuipen.
Ik dacht altijd dat dit ook afhankelijk was van de sproeier en volgend mij zit hier een kleinde sproeier in

 

Dit topic is 1080 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved