Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Mt Start Niet..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 933 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33315 - Mt Start Niet..
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3001 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

sup3rr Brav0.. 23-11-2005 15:10 Print reply

Posts: 232
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



dat is redelijk normaal hoor, kun je gelijk zien hoe verneukte squish een standaard kop heeft.


Weet ik dat ook weer..
wat is de beste manier om dr wat tegen te doen ? andere zuiger of kop af laten draaien?
 
bart de scootergek 23-11-2005 15:13 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sup3rr Brav0..
[...]


Weet ik dat ook weer..
wat is de beste manier om dr wat tegen te doen ? andere zuiger of kop af laten draaien?



klakkeloos afdraaien is niet de beste optie, omdat je dan kans hebt dat je squishband niet meer klopt. combinatie van afdraaien en uitdraaien onder de juiste hoek etc, de hele theorie erachter weet ik ook niet, maar je moet de vorm van je zuiger in je kop krijgen, dus ong de zelfde hoek die de zuiger maakt moet ook in je kop, en dan niet je hele kop dezelfde vorm als je zuiger maar vanaf de rand moet je een band hebben die dezelfde vorm heeft als je zuiger, de squisband, die moet je ongeveer 50% van je boring nemen dacht ik.

Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 23-11-2005 om 15:15 uur.
 
Honda RC-33
sup3rr Brav0.. 23-11-2005 15:19 Print reply

Posts: 232
Hm :P Nou dan mag dr wel heel wat aangepast worden
lijkt er nu voor geen meter op..
Maarjah zijn toch zorgen voor later..
 
Sypie_Honda 23-11-2005 15:27 Print reply

Posts: 13830
doet hij ut nou of niet?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
sup3rr Brav0.. 23-11-2005 17:28 Print reply

Posts: 232
Net vliegwiel geprobeerd..
en hij doet nog steeds hetzelfde...:S:S
Begrijp het nu niet meer..
iemand nog suggesties?

 
sup3rr Brav0.. 24-11-2005 17:24 Print reply

Posts: 232
Vandaag een CDI Geprobeerd waaarvan we zeker weten dat hij goed is..
en dit hielp ook niet..
Weet het nu echt niet meer?:S:S

Iemand die me kan helpen ?
 
christianos 24-11-2005 18:42 Print reply

Posts: 20445
ja neem eens een nieuwe bougie

3 pagina's en niemand die dat zegt, al dat geblaat over squish... zucht...

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 24-11-2005 om 18:42 uur.
 
sup3rr Brav0.. 24-11-2005 19:03 Print reply

Posts: 232
Dat heb ik al wel geprobeerd.. volgens mij stond dat ook wel in de beginpost
Zou trouwens eigelijk ook niet mogen baten want een bougie veranderd niets aan het TIJDSTIP van ontsteken

Edit : Stond toch niet in de beginpost.. (A)

Dit bericht is gewijzigd door sup3rr Brav0.. op 24-11-2005 om 19:06 uur.
 
Twenteboer 26-11-2005 11:35 Print reply

Posts: 1002
Ik denk toch dat die immi ontsteking niet goed is
 
sup3rr Brav0.. 26-11-2005 11:39 Print reply

Posts: 232
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Twenteboer
Ik denk toch dat die immi ontsteking niet goed is


Zat ik ook aan te denken.. maar nog nooit gehoord dat een ontsteking als ie kapot is op het verkeerde moment gaat vonken..
alleen dat ie dan helemaal niet meer vonkt..
 
scooterkiller 26-11-2005 12:53 Print reply

Posts: 2987
als je de zuiger op de hoogste stand hebt staan staat het markerings teken op het vliegwiel dan goed?

Dit bericht is gewijzigd door scooterkiller op 26-11-2005 om 12:53 uur.
 
BIERTJUH!!!!!!!!
sup3rr Brav0.. 26-11-2005 13:58 Print reply

Posts: 232
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scooterkiller
als je de zuiger op de hoogste stand hebt staan staat het markerings teken op het vliegwiel dan goed?

Dit bericht is gewijzigd door scooterkiller op 26-11-2005 om 12:53 uur.


Jaa..
 
sup3rr Brav0.. 27-11-2005 19:46 Print reply

Posts: 232
Vandaag met stroboscoop gekeken..
en mijn ontsteking staat echt zown 60 graden te laat..
we gaan nu gewoon een ander spiebaantje in't vliegwiel vrezen zodat ik van het probleem af ben..
maar wil toch wel graag weten waar het nou van komt?
licht dit nou aan mijn imitatie ontsteking? ( www.50cc.nl artikel nr : 9866 )
of licht het ergens anders aan ?
voor mij is het een raadsel :S
 

Dit topic is 3001 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved