Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Groot probleem NSR!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 765 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33293 - Groot probleem NSR!!!
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 1958 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TZR50Rullezz 16-11-2005 16:50 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: de_koen
lichter vertanden+ rijker afstellen


en wat voor vertanding zou dan het beste zijn want ik heb eigenlijk geen zin om 30 van die tandwieltjes te kopen

zit nu v13 a36 op

iets van 14 47 zoals biet al gezegt heeft of zoiets als 13 50 wat ik denk ik toch wel een erg groot verschil vind.
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
De Schout 16-11-2005 17:13 Print reply
Posts: 5327
mense let wel ff op da je nouw honda appi en suzi vertandingen door elkaar aan het gooie bent. zou er iets van 15-47 oid oplegge. in ieder geval achter een stuk groter dan nu, en dan voor wat spelen, voortandwieltjes kosten toch maar paar eppo stuk.
 
tune tweak fiddle bang bummer
TZR50Rullezz 22-11-2005 10:30 Print reply

Posts: 1837
wat vinden jullie van tandwielverhouding V: 14 en A 47?

is dat goed.
kijk al tie 85 km/h rijd maakt mij niet uit want dan laat ik die ring er gewoon inzitten maar ik wil wel gewoon dat tie een mooie snelheid haald met zn 2en erop.

zo rond de 60 a 65 als dat kan?

want dan ga ik ze gelijk bestellen want die hebben ze weer niet op voorraad liggen

Dit bericht is gewijzigd door TZR50Rullezz op 22-11-2005 om 10:31 uur.
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
BIET 22-11-2005 10:36 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZR50Rullezz
[...]


ok ja daar heb ik geen last van dan blijft tie haast helemaal onderaan staan dus begin van metertje

Dat hoord, dus waarsch ligt het gewoon aan je TWV
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
L2R-R2L 22-11-2005 10:45 Print reply

Posts: 1553
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZR50Rullezz
wat vinden jullie van tandwielverhouding V: 14 en A 47?

is dat goed.
kijk al tie 85 km/h rijd maakt mij niet uit want dan laat ik die ring er gewoon inzitten maar ik wil wel gewoon dat tie een mooie snelheid haald met zn 2en erop.

zo rond de 60 a 65 als dat kan?

want dan ga ik ze gelijk bestellen want die hebben ze weer niet op voorraad liggen

Dit bericht is gewijzigd door TZR50Rullezz op 22-11-2005 om 10:31 uur.



14 47 zal al een stuk beter gaan ja.
je kan ook eerst die 47 kopen en kijken hoe het dan gaat en dan kan je alsnog die 14 doen als ie teveel overtoeren heeft...
 
DAX is af 4TAKT OWNED 2 dezelfde frames hmm waarom dan niet 2 dezelfde frame nummers:D en dus 2 verschillende brommers met 1 kenteken en 1 verzekering
TZR50Rullezz 22-11-2005 14:09 Print reply

Posts: 1837
dan zou ik zeker ook gelijk andere ketting erop gooien.
is wel net paar 100 km oud gelijk gedaan met mn tandwielen

ach hij moet goed rijden dus ja.

maar als ik nou even een 47 achterop gooi en ik laat de 13 voor zitten (loopt trouwens aan want tandwiel is te klein om erop te doen) en ik gooi die nieuwe ketting erop en rijd er even een klein stukje mee en hij blijkt teveel overtoeren of trekt te hard of te sloom weet ik ut kan ik dan tandwiel 14 voor zetten en dan met diezelfde ketting door blijven rijden ofnie?

Dit bericht is gewijzigd door TZR50Rullezz op 22-11-2005 om 14:49 uur.
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!

Dit topic is 1958 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved