Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Groot probleem NSR!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1135 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33293 - Groot probleem NSR!!!
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1959 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BIET 15-11-2005 16:31 Print reply

Posts: 22355
Tuurlek scheeld dat op je top, maar dan trekt ie beter heaj. Daarom zeg ik ook: ring eruit batse en licht vertanden..of kleinere ring ofzow
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
TZR50Rullezz 15-11-2005 16:32 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Tuurlek scheeld dat op je top, maar dan trekt ie beter heaj. Daarom zeg ik ook: ring eruit batse en licht vertanden..of kleinere ring ofzow


ja ik weet dat de top minder wordt maar dat als ik de ring eruit laat rijd tie over de 80 en als ik hem ligt vertand zoals 11 voor en 36 achter dat tie op top ook de 70 wel haald alleen niet op 12000 toeren
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
BIET 15-11-2005 16:34 Print reply

Posts: 22355
Doe je toch KLEINERE ring erin..dat ie iets sneller wordt
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
FazuL NSR 15-11-2005 16:41 Print reply

Posts: 2046
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
ik ga straks met 13 46 rijden met 70 cc

hoe bedoel je overtoeren :p
 
TZR50Rullezz 15-11-2005 17:25 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
Doe je toch KLEINERE ring erin..dat ie iets sneller wordt



dat kan niet.
als je de uitlaat eraf haald heb je alleen de pijp daarin hebben we een ring gedaan die even groot is al de pijp dus hij ligt er als hhet ware op.
we hebben die ring een beetje uitgeboord zodat er een groter gat ontstond en toen reed tie gewoon goed.
maar een kleinere ring kan er niet in want dan gaat tie in de pijp zitten

het is zo'n ring met een klein gaatje erin die dan opgeboort is
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
wietplant 15-11-2005 17:29 Print reply

Posts: 2092
kan wel je ketting zijn. want als iemand 8terop gaat zakt die veer verder in en komt je ketting strakker te staan. bij mij dan.
 
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid
TZR50Rullezz 15-11-2005 17:38 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wietplant
kan wel je ketting zijn. want als iemand 8terop gaat zakt die veer verder in en komt je ketting strakker te staan. bij mij dan.


ja ik denk niet dat die dan max 30 km/h gaat.
zo dat gelijk laat maar zeggen ruim 25km/h schelen dan
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
T to the S To The X 15-11-2005 18:22 Print reply

Posts: 383
als ik jou was kerol.. had ik tandwielverhouding 13/50 gedaan
is meestal een goede verhouding. trekt ie goed op. en een goede top.
succes ermee
 
Have you ever seen a man eating his own head?
hondansr1 15-11-2005 18:38 Print reply
Posts: 71
ring eruit en tandwiel verhoudiong moe je proberen ik heb ook een nsr en toen die nog orgineel was duurde wel even wat langer maar hij kwam gewoon op normale snelheid
 
TZR50Rullezz 15-11-2005 19:58 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: T to the S To The X
als ik jou was kerol.. had ik tandwielverhouding 13/50 gedaan
is meestal een goede verhouding. trekt ie goed op. en een goede top.
succes ermee


is dat dan niet overdreven groot
ik dacht altijd dat het zo beetje voor iets moest zijn en achter ongeveer 3x zo veel

maar ik wil wel dat tie goed trekt en een goeie top heb dus niet dat ik 4 sec doe en ik zit op top
nee mag wel langer alleen moet wel normaal trekken en een goeie top hebben
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
TZR50Rullezz 15-11-2005 22:38 Print reply

Posts: 1837
even een andere optie voordat ik mn cilinderkop eraf haal.

kan het ook zijn dat mn pompje blijft hangen van mn vloeistof zodat als tie warm wordt niet verder open gaat?

of kan dat niet?

miss dat tie daarom ook niet op toeren kwam en zo warm werdt
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
TZR50Rullezz 16-11-2005 11:25 Print reply

Posts: 1837
weet iemand of dat laatste ook een probleem kan zijn? zie vorige link
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
BIET 16-11-2005 11:51 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZR50Rullezz
weet iemand of dat laatste ook een probleem kan zijn? zie vorige link

Dat met dat pompje? Dan zou je er ook last van moete hebbe als je alleen rijd.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
TZR50Rullezz 16-11-2005 16:39 Print reply

Posts: 1837
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

Dat met dat pompje? Dan zou je er ook last van moete hebbe als je alleen rijd.


ok ja daar heb ik geen last van dan blijft tie haast helemaal onderaan staan dus begin van metertje
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!
de_koen 16-11-2005 16:44 Print reply

Posts: 5595
lichter vertanden+ rijker afstellen
 
Honda 5-Bak te koop

Dit topic is 1959 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved