Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - honda mt5 ontgrenzen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1048 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #33191 - honda mt5 ontgrenzen?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4031 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mulder 10-11-2005 17:03 Print reply

Posts: 13701
@ the moment staan er genoeg leuke 80 blokje met cilinders erop in sales.. Als ik hjou was zou ik daar een van pakken dan ben je in een keer klaar.
 
Honda_driver 10-11-2005 17:21 Print reply

Posts: 1574
Voor in het bos zou ik geen 70cc pakken, presteren eigenlijk alleen boven in de toeren. 80cc is al beter, die zijn onderin sterk. Anders een 110 voor in het bos. Maar ik denk dat je met een 80 overal van af bent, zoals b100 al zei.
 
speedfreak 10-11-2005 17:35 Print reply

Posts: 1218
Wat voor uitlaat en carb heb je dan?
 
tunerboy 10-11-2005 19:10 Print reply

Posts: 35
uitlaat en carb zijn nog hetzelfde

 
burn rubber not you soul!
Shoot_me 10-11-2005 19:13 Print reply

Posts: 1535
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tunerboy
uitlaat en carb zijn nog hetzelfde



Je bedoeld standaard?

Lijkt me sterk dat ze hetzelfde zijn
 
miauw
tunerboy 10-11-2005 20:02 Print reply

Posts: 35
ja ge wet wel eh gwn nog standaard eh dezelfde zou toch maar raar zen en zou ni goe gaan denk ek maar toch ge kunt is probere eh
 
burn rubber not you soul!
Shifty 13-11-2005 13:19 Print reply

Posts: 1113
standaard uitlaat en carb op en 70cc = niet goed. Beter zet je er eerst een wat snellere uitlaat, en liever ook meteen een grotere carb op
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --
Lord_Vader 14-11-2005 16:29 Print reply

Posts: 1244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Remco RS
ze zijn gewoon sloom


Ik rij 73 met originele cilinder en carb

Dit bericht is gewijzigd door Lord_Vader op 14-11-2005 om 16:30 uur.
 
Baasbas 14-11-2005 16:54 Print reply
Posts: 2176
dat is geen kunst.. de nederlandse Honda cilinder is zwaar begrensd, de belgische is niet begrensd..

Maar als ik het goed begrijp heb je dus
- een 70cc, maar van welk merk?
- standaard uitlaat
- standaard carburateur

Lijkt me duidelijk dat je een goede uitlaat moet pakken en een grotere carburateur

 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik

Dit topic is 4031 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved