Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - trekt moeilijk in 5 en 6 door hoog in toeren...?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1063 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33182 - trekt moeilijk in 5 en 6 door hoog ...
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2286 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

christianos 10-11-2005 9:45 Print reply

Posts: 20445
omdat je verwacht dat mensen die hun cilinder tjoenen enzo wel weten dat ze goed moeten afstellen en je de daar dus niet vanuit gaat..

 
MT70-nolimit 10-11-2005 9:46 Print reply

Posts: 4322
ja ik zie dat je je nog al in heb moeten houden gedurende 5 pag :P
 
gaat lang goed
christianos 10-11-2005 9:47 Print reply

Posts: 20445
ja kijk ze ractie's maar

en die gozer heeft al 105 topics geproduceerd in zijn korte BF leven
 
bloodfist 10-11-2005 10:22 Print reply

Posts: 1679
heb je er problemen mee?

maar wat zou je eerder denken dan, te arm zeker?

Dit bericht is gewijzigd door bloodfist op 10-11-2005 om 10:23 uur.
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Quantoelicoe 10-11-2005 11:02 Print reply

Posts: 927
Zoals chineesboer zegt.... ONTSTEKING VERVROEGEN! hek ook gedaan! dat help dus echt wel in trekkracht!
 
MichiMess 10-11-2005 11:10 Print reply

Posts: 1348
ik heb maar de eerste 2 pagina's gelezen hoor

Maarre, ik zie hier een "zen2" in

kennen jullie zen nog?

Dit bericht is gewijzigd door MichiMess op 10-11-2005 om 11:10 uur.
 
Twenteboer 10-11-2005 11:13 Print reply

Posts: 1002
Zen tuning : Zonder pakkingen werken = sneller , en knipperlichten in voor en achterlichten stoppen..
 
MichiMess 10-11-2005 11:14 Print reply

Posts: 1348
pcies..
 
SpeedY_the_Devil 10-11-2005 11:48 Print reply

Posts: 2711
leuk topic om door te lezen

ga maar ff naar je afstelling kijken ja.. want als hij ff terug valt en daarna weer doortrekt moet je hem nog wat beter afstellen

met ontsteking verder vervroegen heb ik geen ervaring
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
bloodfist 19-11-2005 18:06 Print reply

Posts: 1679
ik ga toch nog maar ff terug naar mijn topic,

heb nu ff 14/42 als vertanding erop leggen, in zijn 1,2 en 3 trekt die prima door, maar in zijn 4 zakt die gewoon terug en komt NIET meer op toeren dan zakt die gewoon terug tot de 8000 ongeveer, met koppeling spelen komt die dan ook niet meer op toeren en trekt die het alsnog door...
kan dit ook komen doordat de squish 1,4 is met 1 normale voetpakking?
kan ik beter dunnere voetpakkingen nemen?
kan dit ook komen doordat die gewoon nog ietsje TE rijk staat?
met 12/42 had die er wel minder last van, maar het lijkt mij toch wel dat die 14/42 zou moeten trekken tog ?

Zuiger+veren zijn goed, cilinder is goed, zit 6 bak in...
p.s. liefst antwoord op mn vraag
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Gilera Gsm 19-11-2005 18:27 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist
ik ga toch nog maar ff terug naar mijn topic,

heb nu ff 14/42 als vertanding erop leggen, in zijn 1,2 en 3 trekt die prima door, maar in zijn 4 zakt die gewoon terug en komt NIET meer op toeren dan zakt die gewoon terug tot de 8000 ongeveer, met koppeling spelen komt die dan ook niet meer op toeren en trekt die het alsnog door...
kan dit ook komen doordat de squish 1,4 is met 1 normale voetpakking?
kan ik beter dunnere voetpakkingen nemen?
kan dit ook komen doordat die gewoon nog ietsje TE rijk staat?
met 12/42 had die er wel minder last van, maar het lijkt mij toch wel dat die 14/42 zou moeten trekken tog ?

Zuiger+veren zijn goed, cilinder is goed, zit 6 bak in...
p.s. liefst antwoord op mn vraag


twv 14/45. En je squish is wel iets te groot ja. Probeer hem op 06./0.7 te krijgen d.m.v cilinder afdraaien.
 
bloodfist 19-11-2005 18:30 Print reply

Posts: 1679
ja maar door dus 3 tandjes van achter groter te doen zou die de 4,5 en 6 wel gaan trekken?
en het kan dus ook zker aan de squish liggen ?
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Gilera Gsm 19-11-2005 18:31 Print reply

Posts: 2376
Ja het kan zeker aan de squish liggen. Als je hem wat kleiner maakt zal hij wat beter door zijn versnellinge heen trekken.

 
bloodfist 19-11-2005 18:33 Print reply

Posts: 1679
ok
en ist normaal dat met 1 normale voetpakking 1,4 is?
anders maar een paar dunne erin doen?
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Gilera Gsm 19-11-2005 18:34 Print reply

Posts: 2376
Ja gewoon een beetje proberen met wat pakkingen. Als je de squish meet moet je wel het stukje tin naar de zijkant van de cilinder houden.
 

Dit topic is 2286 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved