Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - trekt moeilijk in 5 en 6 door hoog in toeren...?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1045 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33182 - trekt moeilijk in 5 en 6 door hoog ...
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2305 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

AOF 9-11-2005 22:09 Print reply

Posts: 1477
jonge hoe weet je nou dat die perfect is. ik denk dat christianos er meer verstand van heeft als jij.
ik heb al genoeg lompe topics van jou gezien om daarover te beoordelen
 
bloodfist 9-11-2005 22:10 Print reply

Posts: 1679
dus als ik het goed begrijp denk jij dus echt dat jij en anderen hier meer verstand hebt van cils enzo dan dynojet( is Tunebedrijf :P)

zuigerveer is nieuw

Dit bericht is gewijzigd door bloodfist op 9-11-2005 om 22:11 uur.
 
!!!Polini en carters tuned!!!
chineesboer 9-11-2005 22:11 Print reply

Posts: 3676
oke bloodfist ..

Zodra je je cilinder tuned, maak je hem hoogtoeriger (blowdown wordt hoger)
zodra je schakelt, pakt hij hem minder snel in lage toeren op.


Dus.. wat zijn je timingen en blowdown precies?
 
christianos 9-11-2005 22:11 Print reply

Posts: 20445
je wil dus zeggen dat dat bedrijf altijd gelijk heeft??

zo leer je dus nooi wat

maar dat bedrijf hoeft hem niet verpest te hebben?

je zuigerveer kan gebroken zijn???

edit inderdaad, ik wil ook de timingen weten..

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 9-11-2005 om 22:11 uur.
 
bloodfist 9-11-2005 22:11 Print reply

Posts: 1679
194, 131 en blowdown 31,5....

ik verwacht nu lompe reacties

zuigerveer is nog gooeeeeeeddddd

Dit bericht is gewijzigd door bloodfist op 9-11-2005 om 22:12 uur.
 
!!!Polini en carters tuned!!!
S1lv3r 9-11-2005 22:12 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist
194, 131 en blowdown 31,5....

ik verwacht nu lompe reacties

zuigerveer is nog gooeeeeeeddddd

Dit bericht is gewijzigd door bloodfist op 9-11-2005 om 22:12 uur.


zijn toch nette timingen.. of ben ik nou gek
 
christianos 9-11-2005 22:12 Print reply

Posts: 20445
hij si niete extreem getjoend, eerder gekieteld...

dus die gianelli ligt het dus egt niet aan



Dit bericht is gewijzigd door christianos op 9-11-2005 om 22:12 uur.
 
bloodfist 9-11-2005 22:13 Print reply

Posts: 1679
eerder gekieteld

ja sure
ga hier niet verder op in
heb namelijk al 120 echte gereden so stfu
 
!!!Polini en carters tuned!!!
christianos 9-11-2005 22:13 Print reply

Posts: 20445
misschien is je filter verstopt?

edit: met zo'n ding red je nooit 120 km/h.... droom maar even verder...

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 9-11-2005 om 22:13 uur.
 
bloodfist 9-11-2005 22:13 Print reply

Posts: 1679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
misschien is je filter verstopt?

powerfilter malossi e13?
 
!!!Polini en carters tuned!!!
S1lv3r 9-11-2005 22:13 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist
eerder gekieteld

ja sure
ga hier niet verder op in
heb namelijk al 120 echte gereden so stfu


eh, waarom heb je dit topic dan geopend..
 
Joostvdw 9-11-2005 22:14 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist
ten eerste, IK HEB MAAR 1 ZUIGERVEER!!!!

ten tweede, die cil is perfect en heb geen zin om op dit nutteloze gelul in te gaan


dan had je geen topic moeten openen met de vraag, als je toch zelf alles al weet
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
christianos 9-11-2005 22:14 Print reply

Posts: 20445
kijk die eens na..

wete je cker dat ie goed afgesteld is?
 
chineesboer 9-11-2005 22:14 Print reply

Posts: 3676
timingen zijn wel goed ja..

Maarehm.. vonkt ie wel goed op tijd? heb je je ontsteking ook vervroegd (uitgeveild) of alleen op zn vroegst gezeT?
 
christianos 9-11-2005 22:15 Print reply

Posts: 20445
met dat ding rijd je nooit 120
 

Dit topic is 2305 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved