ja dat past gewoon prima de tapeinden zijn toch hetzelfde? het rijd alleen minder lekker want je hebt een klote verbrandingskamer. en je moet kijken of het wel kan met je pakking
Hoe kan ik die verbrandkamer dan verbeteren?
En zou je mischien ook een 70cc cilinder gewoon normaal 65 kunnen laten lopen?
Of loopt hij dan nog kloteriger?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: gerarddg
Hoe kan ik die verbrandkamer dan verbeteren?
En zou je mischien ook een 70cc cilinder gewoon normaal 65 kunnen laten lopen?
Of loopt hij dan nog kloteriger?
Als je dan 65 wilt rijden neem dan een 50cc i.p.v. een 70cc cil.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: gerarddg
Hoe kan ik die verbrandkamer dan verbeteren?
En zou je mischien ook een 70cc cilinder gewoon normaal 65 kunnen laten lopen?
Of loopt hij dan nog kloteriger?
Door een 39mm kop te monteren, 65 is wel te halen met 70cc, vertanding en ergens begrenzen..
Quote:Oorspronkelijk gepost door: gerarddg
Hoe kan ik die verbrandkamer dan verbeteren?
En zou je mischien ook een 70cc cilinder gewoon normaal 65 kunnen laten lopen?
Of loopt hij dan nog kloteriger?
je kan wel 70 halen, laagtoerige. dan prop in de uitlaat! hou je toch de trekkracht.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: H - I - M
nick_whazaa rijd ook met 70cc 65-70 op ze puch, die heeft ze koppeling op optrekken gezet, weet nie wat die verder allemaal heeft gedaan en setup enz.