Kickstartblok zit alleen op Superbravo/Avanti, net als de vario. Alleen in het buitenland zit op de(nieuwe) bravo ook een vario.
Enne marc, je kent het trucje van de startveertjes uit je koppeling halen?(de achterste 2 dus niet de 'grote'3 voor).
Verder zijn kickstart setjes zeldzaam, ik heb er zelf een gehad, maar de kruk bleek later niet goed.
@Honda 4 life, mensen die vespa cilinders tunen zijn z??r zeldzaam, waarom weet ik eigenlijk niet, ik heb me er zelf ook nog niet aan gewaagd.
@Mulder: wat is er dan lastig aan kickstart op standaard blok bouwen? Als je zelf je kleine carter aan moet passen ja, maar je kan de kruk en bijbehorend carterdeel gewoon op elk blok zetten, dus je moet wel compleet setje hebben natuurlijk.
Over kromtrekken van subframe: is zeer overtrokken dat mensen denken dat je met 70cc bijvoorbeeld al moet verstevigen, als je drempels opragt enzo, dan heb je meer kans op problemen. Ik heb ook met speedengine gereden en ik ben overtuigd dat het geen enkel gevaar opleverd.
100cc simonini heb ik geen ervaring mee maar ciao's met dat blok hebben ook nooit verstevigde brug, wel vaak een stang tussen balhoofd en zadel.
Nog even ontopic, toen ik mn trappers nog had kon ik hem ook makkelijk aantrappen(in ??n keer!) maar ja kickstart is wel sjieker.
Dit bericht is gewijzigd door Vespa Freek op 7-11-2005 om 20:12 uur.
|