Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - revisie hoeveel kost dit

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 812 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #33129 - revisie hoeveel kost dit
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1714 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Toon 7-11-2005 16:51 Print topicpost

Posts: 1679
Ik ben van plan om mijn tsx te reviseren samen met de een garagist (kennis) maar ik vroeg mij af hoeveel het gaat kosten als ik de drijfstang,laat boren(honen),lagers,koppelingsplaten,pakkingen,uitlaat gianelli,...Ik ben nog maar 15 dus ik ga een jobke zoeken maar zou iemand kunnen schatten die dit ook al bij een tsx gedaan heeft???
 

brommercrazy 7-11-2005 16:53 Print reply

Posts: 2594
150 a 200 euro
 
bereheer 7-11-2005 16:55 Print reply

Posts: 1901
ja twintig per lager, 10 euor keerring set 10 euro vloeibare pakking, uitlaat ook 70 ofzow, drijfstang is vrij duur dus 150 kom je wel aan ja
 
bloaze manne, meej diene woage!
Toon 7-11-2005 16:56 Print reply

Posts: 1679
En als ik een standaard cilinder laat boren tot een 65 cc en ik mijn 16mm mikuni zou houden zou ik dan vermogenwinst ik laag toerental creeren ??? en is dit met plaatsing of zonder.Welke lagers zouden het beste zijn van skf???
 
mb-gek 7-11-2005 16:57 Print reply

Posts: 10385
lager 60
drijfstang 70
cil honen met nieuwe zuiger 60
nieuwe pakiignen en keerignen 20
en die uitlaat weeet ik niet
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
brommercrazy 7-11-2005 16:58 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
En als ik een standaard cilinder laat boren tot een 65 cc en ik mijn 16mm mikuni zou houden zou ik dan vermogenwinst ik laag toerental creeren ??? en is dit met plaatsing of zonder.Welke lagers zouden het beste zijn van skf???


Als je je uitlaatpoort wat breder maakt wel, lagers maakt niet zo heel veel uit.
 
mb-gek 7-11-2005 16:58 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
En als ik een standaard cilinder laat boren tot een 65 cc en ik mijn 16mm mikuni zou houden zou ik dan vermogenwinst ik laag toerental creeren ??? en is dit met plaatsing of zonder.Welke lagers zouden het beste zijn van skf???

als je zover opboort klopt er niks meer van je timingen en moet je gaan tunen

ook moet je maar een zuiger zien te vinden en denk eraan dat wann je een keer laat naaien dat je nog overmaat moet kunnen kopen
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Toon 7-11-2005 16:59 Print reply

Posts: 1679
En wat moet er eig van de koppeling vervangen worden de platen en...
En hoe zit het met die vermogenwinst en welke lagers het beste zijn
 
mb-gek 7-11-2005 16:59 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
En wat moet er eig van de koppeling vervangen worden de platen en...
En hoe zit het met die vermogenwinst en welke lagers het beste zijn

alleen je beklede platen meestal
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Toon 7-11-2005 20:13 Print reply

Posts: 1679
Zijn er nog die een prijs weten die hun tsx zelf gereviseerd hebben of laten reviseren
 
mb-gek 7-11-2005 20:16 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
Zijn er nog die een prijs weten die hun tsx zelf gereviseerd hebben of laten reviseren

als je laat reviseren moet je het zeker neit bij de bromboer laten doen die zijn namelijk veels te duur
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
ThaYankee 7-11-2005 21:23 Print reply

Posts: 699
lagers en keerringen kun je beter bij een lagerboer halen... betaal je iets van 5 euro per lager.. en 2 euro per keerring... ben je weer stukje goedkoper uit
reviseren kost niet veel... helemaal compleet met pakkingen enzo kun je makkelijk binnen de 40 euro redden iig.
En beter kun je gewoon een andere cilinder kopen.. als je meer vermogen wil
 
malaguti rst ! ! !
koosTSX 7-11-2005 21:54 Print reply

Posts: 705
lagers keerringen en pakkingen is ongeveer 35 euro
bigend opnieuw laten persen weet ik niet. maar bij een tsx hoeft dat bijna nooit...
koppelingsplaten hoef je ook lang niet altijd te vervangen
en je ori cil groter honen heeft geen zin, hij heeft niet eens een membraam, koop dan voor 30 euro meer een 50 snel..
en dan moet je er misschien nog imbus boutjes enzo bijreken als je dat wil
 
Gilera Gsm 7-11-2005 22:02 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: toon
Ik ben van plan om mijn tsx te reviseren samen met de een garagist (kennis) maar ik vroeg mij af hoeveel het gaat kosten als ik de drijfstang,laat boren(honen),lagers,koppelingsplaten,pakkingen,uitlaat gianelli,...Ik ben nog maar 15 dus ik ga een jobke zoeken maar zou iemand kunnen schatten die dit ook al bij een tsx gedaan heeft???


Rond de 175/200 euro reken daar maar op. Geen imi zooi erin zetten. Meteen goed spul, heb je lang plezier van.
 
Toon 8-11-2005 17:15 Print reply

Posts: 1679
Ben ook van plan om het alleen met goede materialen te doen en Koos tsx ik heb trouwens al een belgische 50 CC snel maar heeft iemand goede of slechte ervaringen met 70cc eurokit met 50cc kop
 
Snackpens 8-11-2005 17:25 Print reply

Posts: 361
Bestaat geen officiele 70 kop voor TSX dus iedereen rijd al met 50kop. Moet je 1 of 2 extra voetpakkingen gebruiken anders ramt je zuiger de kop.
 
Suzuki pwr!

Dit topic is 1714 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved