Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - wie kent hier iets van een moteur af

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1166 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #33102 - wie kent hier iets van een moteur a...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1325 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ntsmnt 6-11-2005 12:36 Print topicpost
Posts: 1
ik zalhet vertellen van in begin was het dus beu om 45 te rijden dus ik had een uilaat gekregen van een vriend een bidalot voor onder mijne sm maar we gingen nog uit gaan dus moest vooruit gaan zo gezegd zo gedaan de uitlaat stond er onder zonder iets aan te passen wij even rijde goed alles wat op ruimen ik rij hij rijd vlot tellergaat maar tot 80 wat de reale snel heid was zou ik niet weten maar doet er neit toe hij trok nog wel vrij goed maar toen kwamen de problemen ik start hem volgende dag ik wil naar men vriend blijven laat hem warm draaien vertrek ik zij drie kilometer wil een berg op rijden dacht ik blijf in normaale toeren niet te hoog niet te laag tegen 70 op teller in eens gedaan wiel blijft steken slippe paar meter je kent het wel ik heu shit shit porbeer te kicken gaat totaal niet je voeld wel compres maar gaat niet aan ik laat hem bollen zet hem in eerst hij start ik rij richting benden hij rijd normaal ik wil terug schakelen ambriance in trek om om laag te schakelen valt men toeren wijzer direct naar nul en als ik te lang in houw valt hij gwn uit dus in kort kicken start hij niet meee aleen in gang lopen kick heeft nog wel compres en als je ambriace in trekt valt hij in eens naar nul toeren orginele schap er terug op gezet doet juist het zelfde hoop dat iemand me verder kan helpen want zonder brommer is echt niet zo tof
 

RS_70_power 6-11-2005 12:38 Print reply

Posts: 1990
uhm AFSTELLEN , je hebt een vastloper gehad .
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
mbrulezzz 6-11-2005 12:39 Print reply

Posts: 2084


euh gebruik is leestekens man.

verder is dit een keiharde vastloper
cil is dus verrot die compressie die jij voelt is wss gewoon de zuiger die blijft steken ofzo iets

edit: net te laat

Dit bericht is gewijzigd door mbrulezzz op 6-11-2005 om 12:40 uur.
 
MB racing
richard3 6-11-2005 12:40 Print reply

Posts: 5198
aangezien je niet opnieuw hebt afgesteld heb je idd een vast/warm loper gehad
dit betekend dat je je cilinder er af moet halen en hopen dat deze helemaal perfect is en hoop dat je zuigerveer kapot is anders heb je nu nogal wat kosten een nieuwe cilinder onderandere
 
op naar de grote brommers
Oonzen Ad 6-11-2005 12:40 Print reply

Posts: 3807
gebruik een punten en komma's...
en nooit van alinea's gehoord? dit is best irritant lezen namelijk!

wat is bollen? en schap? en ambriance?

zoals ik jou verhaal snap: snelle uitlaat dr onder, geen grotere sproeir, gevolg vastlopeR?

Dit bericht is gewijzigd door Oonzen Ad op 6-11-2005 om 12:40 uur.
 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
Remco RS 6-11-2005 12:42 Print reply

Posts: 11463
idd
 
richard3 6-11-2005 12:42 Print reply

Posts: 5198
jep, dat begreep ik er namelijk ook uit

had je het trouwens tegen mij ?
sry :P

 
op naar de grote brommers
Oonzen Ad 6-11-2005 12:44 Print reply

Posts: 3807
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
jep, dat begreep ik er namelijk ook uit

had je het trouwens tegen mij ?
sry :P


nee tegen ntsmnt
 
Ik sta hier toch nie te kwatse zeker!
richard3 6-11-2005 12:46 Print reply

Posts: 5198
oke
maar haal je cilinder er maar af en laat het ons weten

 
op naar de grote brommers
mb-gek 6-11-2005 12:46 Print reply

Posts: 10385
als ik jou was zou ik dat ding naar zon brommerboer brengen en hem laten repareren
aangezien je niks van brommer afweet is dit voor jou doen niet te repareren namelijk
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
theredone51 6-11-2005 13:21 Print reply

Posts: 2506
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oonzen Ad
gebruik een punten en komma's...
en nooit van alinea's gehoord? dit is best irritant lezen namelijk!

wat is bollen? en schap? en ambriance?

zoals ik jou verhaal snap: snelle uitlaat dr onder, geen grotere sproeir, gevolg vastlopeR?

Dit bericht is gewijzigd door Oonzen Ad op 6-11-2005 om 12:40 uur.


idd

rijden, uitlaat, koppeling

you got it, zou em ook naar de bromboer brengen, want blijkt wel dat je en noob bent (@ ts)
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
Shoot_me 6-11-2005 13:26 Print reply

Posts: 1535
Dikke vastloper. Als je geen contacten heb die kunnen honen heb je een probleem... Maaruh leestekens etc is wel handig
 
miauw
MHracertje 6-11-2005 13:27 Print reply

Posts: 92
helemaal blij jajaja, nieuwe uitlaat
lekker hard rijden, woei.

maar waarom nou zelf zoiets doen als je er niks vanaf weet.
bijna iedere noob weet nog wel dat je sproeier groter moet als je uitlaat wisselt.

mar ja, nu is dus ws. zeker dat je zuiger vern**kt is, ms. je cilinder ook nog.
mar ja, breng hem mar weer weg, dan krijg je weer een mooie rekening erbbij
 
Neonlampje 6-11-2005 14:00 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Shoot_me
Dikke vastloper. Als je geen contacten heb die kunnen honen heb je een probleem... Maaruh leestekens etc is wel handig

dan ga je toch naar een bedrijfje toe?
 
jupiler 6-11-2005 14:28 Print reply
Posts: 846
idd.... je had ook eerst ns moeten afstellen...
maar als je mazzel hebt en t is alleen een warmloper krijg je m mss aan de praat.. maar dan zal t wss niet lang duren voor hij echt vastloopt.. dus ik zou zeggen haal de cilinder er maar ns af.. (of laten doen)

 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
BIET 6-11-2005 15:48 Print reply

Posts: 22355
Grrrr wordt gek, leer is Nederlands! Gebruik leestekens, alinea's en bestaande woorden.

Maarja gewoon vastnaaier of warmloper lijkt mij. Volgende x misg maar is ff afstellen als je iets aan je setup veranderd. Daar is een FAQ voor op deze site weet je. Maar ik ben het met MB-gek eens. Breng hem naar de brommerboer, want dit gaat je nooit lukken. En als je hem levend terug heb moet je er maar met je tengels van af blijve denk ik
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 1325 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved