Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70cc kop

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1085 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33059 - 70cc kop
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3284 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

dr.2takt 3-11-2005 22:12 Print reply

Posts: 314
dus tis meer pk kwestie

maar euhm k kan dat wel ergens laten doen..

maar nu wil ik zown oude gek niet zomaar beetje laten frezen in me cil kop..

hoe kun je dat nou berekenen? kan iemand me dat uitleggen?


 
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien
dr.2takt 3-11-2005 22:15 Print reply

Posts: 314
maar oke pk's als k bij een 50cctje de std kop beetje afvlak dan loopt dat ook wel leuk..ietsje meer kracht enzo..

maar dat gaat dus nu niet op?..

k wil natuurlijk wel optimale prestaties

 
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien
christianos 3-11-2005 22:17 Print reply

Posts: 20445
laat hem afdraaien, heb je veel meer lol van
 
dr.2takt 3-11-2005 22:20 Print reply

Posts: 314
mmm denk dat ik dat nu ook wel ga doen ja.. maar nu moet ik nog weten hoeveel eruit moet.. en hoe ik dat kan berekenen
 
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien
bereheer 3-11-2005 22:22 Print reply

Posts: 1901
dat weten ze bij dat bedrijf als het goed is, je moet het niet bij iemand laten doen met zomaar een draaibank, je moet naar iemand gaan die dat vaker doet, die heeft alleen de diameter van je zuiger nodig
 
bloaze manne, meej diene woage!
dr.2takt 3-11-2005 22:34 Print reply

Posts: 314
dus eigenlijk best simpel?

ja k weet mischien wel een adresje/. wie dat ook vaker doen .

maar die draaien dat dan uit bij bv beschadigde cil kop geen..idee of die ook berekenen enzo..

drom vink ut beetje een gok maar ..wil natuurlijk wel optimale prestaties
 
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien
christianos 3-11-2005 22:35 Print reply

Posts: 20445
utfs

der zijn genoeg topics over uitdraaien
 
bartos 3-11-2005 22:41 Print reply

Posts: 1372
en ook al kan het bedrijf niet uit rekenen dan nog zijn er genoug op het forum die wel een doorsnede tekening willen maaken. die berekend is voor 10 pleurie of zo en met die tekening ga je naar een willekeurig verspannend bedrijf. Die freubelen binnen uurtje het er in. reken 60 euro voor een uur en je weet hoe duur het is.

Als ze het teminsten kunnen inspannen
 
khpoppema 3-11-2005 23:35 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartos
en ook al kan het bedrijf niet uit rekenen dan nog zijn er genoug op het forum die wel een doorsnede tekening willen maaken. die berekend is voor 10 pleurie of zo en met die tekening ga je naar een willekeurig verspannend bedrijf. Die freubelen binnen uurtje het er in. reken 60 euro voor een uur en je weet hoe duur het is.

Als ze het teminsten kunnen inspannen


bij een erkend tuning bedrijf is het d8 ik iets van 15 a 20 euro dus dit vink btje overbodig

maar laat het wel daar doen, ik d8 ook mwoa ff uitdraaien, maar ik kan me kop weggooien.

alleen afvlakken kan niet, krijg je kopneuker, dus het liefst uitdraaien afvlakken.

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
PRO TUNING 4-11-2005 10:10 Print reply

Posts: 4000
http://img386.images...image=kop11016pr.jpg

De vorm van de verbrandingsruimte is heel belangrijk voor het vermogen en om detonatie te voorkomen.
 
MichiMess 4-11-2005 10:26 Print reply

Posts: 1348
ik moet je zeggen, ik vond mt 70mallossi lekkerder rijden met 50cckop dan een 70cc hogedrukkop
 
MichiMess 4-11-2005 10:26 Print reply

Posts: 1348
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
http://img386.images...image=kop11016pr.jpg

De vorm van de verbrandingsruimte is heel belangrijk voor het vermogen en om detonatie te voorkomen.



detowatte?
 
jong 4-11-2005 10:37 Print reply

Posts: 1445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MichiMess
[...]



detowatte?


detonatie, engels voor tot explosie brengen / exploderen

in dit geval vroegtijdige explosie

Dit bericht is gewijzigd door jong op 4-11-2005 om 10:38 uur.
 
bart de scootergek 4-11-2005 10:41 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MichiMess
ik moet je zeggen, ik vond mt 70mallossi lekkerder rijden met 50cckop dan een 70cc hogedrukkop



je zou dan eens een goede kop moeten hebben, kun je nagaan wat dat scheelt. wat pro tuning zegt, uit de cilinderkop van een 2-takt valt erg veel vermogen te halen, vermogen dat de meeste mensen laten liggen.

wie stelt er hier ooit zijn squish af? en dat is nog maar een klein deel van het optimaal maken van een cilinderkop.
 
Honda RC-33
Kampersjaak 4-11-2005 10:43 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]



je zou dan eens een goede kop moeten hebben, kun je nagaan wat dat scheelt. wat pro tuning zegt, uit de cilinderkop van een 2-takt valt erg veel vermogen te halen, vermogen dat de meeste mensen laten liggen.

wie stelt er hier ooit zijn squish af? en dat is nog maar een klein deel van het optimaal maken van een cilinderkop.



dat zeggen er heel veel, mensen met ervaring praten bijna altijd over cil koppen en de vorm ervan,
squish is ook belang rijk. ook als normale brommer eigenaar
 
oderint dum metuant

Dit topic is 3284 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved