dr.2takt |
3-11-2005 22:12 |
Posts: 314 |
dus tis meer pk kwestie
maar euhm k kan dat wel ergens laten doen..
maar nu wil ik zown oude gek niet zomaar beetje laten frezen in me cil kop..
hoe kun je dat nou berekenen? kan iemand me dat uitleggen?
|
|
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien |
|
dr.2takt |
3-11-2005 22:15 |
Posts: 314 |
maar oke pk's als k bij een 50cctje de std kop beetje afvlak dan loopt dat ook wel leuk..ietsje meer kracht enzo..
maar dat gaat dus nu niet op?..
k wil natuurlijk wel optimale prestaties
|
|
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien |
|
christianos |
3-11-2005 22:17 |
Posts: 20445 |
laat hem afdraaien, heb je veel meer lol van
|
|
|
|
dr.2takt |
3-11-2005 22:20 |
Posts: 314 |
mmm denk dat ik dat nu ook wel ga doen ja.. maar nu moet ik nog weten hoeveel eruit moet.. en hoe ik dat kan berekenen
|
|
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien |
|
bereheer |
3-11-2005 22:22 |
Posts: 1901 |
dat weten ze bij dat bedrijf als het goed is, je moet het niet bij iemand laten doen met zomaar een draaibank, je moet naar iemand gaan die dat vaker doet, die heeft alleen de diameter van je zuiger nodig
|
|
bloaze manne, meej diene woage! |
|
dr.2takt |
3-11-2005 22:34 |
Posts: 314 |
dus eigenlijk best simpel?
ja k weet mischien wel een adresje/. wie dat ook vaker doen .
maar die draaien dat dan uit bij bv beschadigde cil kop geen..idee of die ook berekenen enzo..
drom vink ut beetje een gok maar ..wil natuurlijk wel optimale prestaties
|
|
eerst moet je de vader paaien daarna kun je de dochter naaien |
|
christianos |
3-11-2005 22:35 |
Posts: 20445 |
utfs
der zijn genoeg topics over uitdraaien
|
|
|
|
bartos |
3-11-2005 22:41 |
Posts: 1372 |
en ook al kan het bedrijf niet uit rekenen dan nog zijn er genoug op het forum die wel een doorsnede tekening willen maaken. die berekend is voor 10 pleurie of zo en met die tekening ga je naar een willekeurig verspannend bedrijf. Die freubelen binnen uurtje het er in. reken 60 euro voor een uur en je weet hoe duur het is.
Als ze het teminsten kunnen inspannen
|
|
|
|
khpoppema |
3-11-2005 23:35 |
Posts: 3199 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bartos
en ook al kan het bedrijf niet uit rekenen dan nog zijn er genoug op het forum die wel een doorsnede tekening willen maaken. die berekend is voor 10 pleurie of zo en met die tekening ga je naar een willekeurig verspannend bedrijf. Die freubelen binnen uurtje het er in. reken 60 euro voor een uur en je weet hoe duur het is.
Als ze het teminsten kunnen inspannen
bij een erkend tuning bedrijf is het d8 ik iets van 15 a 20 euro dus dit vink btje overbodig
maar laat het wel daar doen, ik d8 ook mwoa ff uitdraaien, maar ik kan me kop weggooien.
alleen afvlakken kan niet, krijg je kopneuker, dus het liefst uitdraaien afvlakken.
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
PRO TUNING |
4-11-2005 10:10 |
Posts: 4000 |
|
|
|
|
MichiMess |
4-11-2005 10:26 |
Posts: 1348 |
ik moet je zeggen, ik vond mt 70mallossi lekkerder rijden met 50cckop dan een 70cc hogedrukkop
|
|
|
|
MichiMess |
4-11-2005 10:26 |
Posts: 1348 |
|
|
|
|
jong |
4-11-2005 10:37 |
Posts: 1445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MichiMess
[...]
detowatte?
detonatie, engels voor tot explosie brengen / exploderen
in dit geval vroegtijdige explosie
Dit bericht is gewijzigd door jong op 4-11-2005 om 10:38 uur.
|
|
|
|
bart de scootergek |
4-11-2005 10:41 |
Posts: 8916 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MichiMess
ik moet je zeggen, ik vond mt 70mallossi lekkerder rijden met 50cckop dan een 70cc hogedrukkop
je zou dan eens een goede kop moeten hebben, kun je nagaan wat dat scheelt. wat pro tuning zegt, uit de cilinderkop van een 2-takt valt erg veel vermogen te halen, vermogen dat de meeste mensen laten liggen.
wie stelt er hier ooit zijn squish af? en dat is nog maar een klein deel van het optimaal maken van een cilinderkop.
|
|
Honda RC-33 |
|
Kampersjaak |
4-11-2005 10:43 |
Posts: 12285 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
[...]
je zou dan eens een goede kop moeten hebben, kun je nagaan wat dat scheelt. wat pro tuning zegt, uit de cilinderkop van een 2-takt valt erg veel vermogen te halen, vermogen dat de meeste mensen laten liggen.
wie stelt er hier ooit zijn squish af? en dat is nog maar een klein deel van het optimaal maken van een cilinderkop.
dat zeggen er heel veel, mensen met ervaring praten bijna altijd over cil koppen en de vorm ervan,
squish is ook belang rijk. ook als normale brommer eigenaar
|
|
oderint dum metuant |
|