Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - eindelijk mijn mbx blok onder me mtx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1268 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3304 - eindelijk mijn mbx blok onder me mt...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 540 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ploemen 24-3-02?18:26 Print topicpost
Posts: 130
Hehe vandaag eindelijk alles onder me mtx gemaakt. mbx blok, 110cc mal, 32mm keihin radiator enz, Heeft iemand een tip met betrekking tot:

de vertanding(er wordt meer gecrosd)
de uitlaat....................heb echt geen idee!
en k heb er nu een 32mm keihin op is dat een goeie keus?

ook nog iemand die de top van dit ding ongeveer weet of iemand die ervaring mee heeft
 

Zeta-boy 24-3-02?18:38 Print reply

Posts: 2066
PERFECT!!! 32 mm is een hele mooie maat daarvoor. Heel je set-up is tot nu toe perfect. De uitlaat zou ik alleen niet weten.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
verwijderd 24-3-02?18:47 Print reply
Posts: 4082
carb is te langzaam, je zult een slechte gas reactie krijgen waardoor die dus langzaam optrekt. ik zou max. 28mm nemen
 
Zeta-boy 24-3-02?18:51 Print reply

Posts: 2066
Fok jou symen!!! Die carb is perfect. Ga die jongen nou niet dingen aansmeren die hij niet nodig heeft. Ik heb ook een 32 mm op mijn 110 euro gehad en die had een gasreactie om geil van te worden. Was gewoon perfect.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Nick - Administrator 24-3-02?18:56 Print reply

Posts: 4967
Volgens mij zijn er ook veel crossers die met 125cc standaard een 38mm hebben...
En om nou te zeggen dat die gasreactie zo kut is.
 
Rens 24-3-02?19:07 Print reply

Posts: 6863
Crossers hebben een inlaat en uitlaat die wel ff veel meer lucht kan verwerken, in lage toeren wil die 32 mm niet zo goed denk ik.
Er bestaat een proma enduro 80 maar dat valt tegen je kan beter een gianelli bocht kopen, maar zie die maar eens te vinden.
 
achter de maan is alles beter
smurfie 24-3-02?19:10 Print reply
Posts: 430
we hadden een 125cc en daar zat een 33mm mikuni op en die gasreactie was echt heerlijk, en het ding trok als een beest, maar dat was dan wel op een crossmotor
 
gilera 125LC werkt!!!
Woeter 24-3-02?20:00 Print reply

Posts: 2832
ja crossmotors hebben altijd een gruwelijk vette gasreactie, als je gas geeft dan is de zuiger met 1 slag bij tig-duizend toeren, echt rielex is dat. Maar dat kotm voornamelijk door de binnenrotor ontsteking denk ik.
 
70malossi 24-3-02?20:07 Print reply
Posts: 4176
mijn gas-erectie is ook formidabel.
daar is die rood-witte paal (nee niet die paal)getuige van.ff op t gas en heel dat ding skeef,en mn hand ook btw.
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Ploemen 24-3-02?21:29 Print reply
Posts: 130
nou die carb blijft er dus gewoon opzitten!!alleen ik zit met de uitlaat heb nu een standaard nsr uitlaat erop dus daar moet verandering in komen!het liefst heb ik een bovenlangse uitlaat maja welke is dus nog niet duidelijk..............????wat kost het om er een te laten maken?
 
Ploemen 24-3-02?21:33 Print reply
Posts: 130
bedoelen jullie deze gianelli?bij vdhparts.nl???
uitlaat MTX 80cc Gianelli gn. nademper 61740NR 90,75



 
Ploemen 28-3-02?16:26 Print reply
Posts: 130
kan er nou niemand wat zinnigs zeggen over een uitlaat?behalve eentje laten maken?

er is een proma enduro (bovenlangs) en een homoet(onderlangs) bij www.50cc.nl te krijgen voor een mtx80r

en die gianelli mij vdh............

welke kan ik dan het beste nemen of heeft niemand ervaring ermee?
 
verwijderd 28-3-02?17:26 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: Nick?

Volgens mij zijn er ook veel crossers die met 125cc standaard een 38mm hebben...
En om nou te zeggen dat die gasreactie zo kut is.


die crossers hebben idd super goeie gasreactie. maar dat komt omdat die cilinders een grote uitlaat poort(en) hebben, een brommer cilinder kan dat niet goed verwerken, en daardoor ligt de luchtsnelheid in de carb te laag, daardoor is je gasreactie minder snel, simpel, daarom hebben de racers er ook 28mm op. ik heb nog gevraagt waarom ze er niet groter op gelegt hadden.

maar 32mm geeft wel veel kracht. omdat je veel compressie krijgt
 
Ploemen 28-3-02?18:40 Print reply
Posts: 130
UITLAAT>>>>???????????????????????????????
 
Siepie Wokkel 28-3-02?18:48 Print reply
Posts: 3888
32mm rullez
 
-=[Feel the power of Derbi]=-

Dit topic is 540 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved