Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - close ratio bakken am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1387 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33036 - close ratio bakken am6
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2611 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Wheelie-Johie- 3-11-2005 13:20 Print reply

Posts: 2814
serieus? waarom zo donders veel??? als ik wegrij trek ik altijd met 3000 weg ofzo.
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Shoot_me 3-11-2005 13:35 Print reply

Posts: 1535
ligt eraan hoe snel je weg wilt komen... Als ik gewoon normaal weg wil ? 1500-3000 toeren en als ik snel wegwil... tja gewoon volle bak en volle slippende koppeling @ 11k toeren
 
miauw
Kampersjaak 3-11-2005 16:12 Print reply

Posts: 12285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
voor sprinten is de bak prima, daar merk je wel verschil mee

Dit bericht is gewijzigd door Killerbean op 3-11-2005 om 13:09 uur.


en hoelang ben je aan het koppelen voordat die daadwerkelijk in zn powerband zit? zonder dat je de koppeling weer aanraakt, aangezien dat tijdverlies is
 
oderint dum metuant
SendaMax 3-11-2005 16:29 Print reply

Posts: 1592
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: apriliars50racing
[...]


Ik altijd met 11k toeren en de koppeling flink laten slippen



Als ik haast heb misschien... klinkt wel leuk.. vanaf stilstand tot 112km/u(op teller) constant tussen de 10 en 13K zitten
 
IzzY 3-11-2005 17:24 Print reply

Posts: 1266
tis net waarvoor je het gebruiken wilt.

met sprint win je er imo niets mee


 
derbi-forum.nl/kneuzeclub
mcdronkz 3-11-2005 17:41 Print reply

Posts: 32777
als ik sprint zorg ik dat ik gewoon eerst een soort rustig op gang kom, en daarna geef ik volgas, ik heb dan ook wel een vrij laagtoerige cilinder

imho heeft het optrekken met volgas weinig zin bij een crosser, je trekt 'm gewoon achterover.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SendaMax
[...]



Als ik haast heb misschien... klinkt wel leuk.. vanaf stilstand tot 112km/u(op teller) constant tussen de 10 en 13K zitten


jammer dat je met die 50cc geen worst van tafel trekt, en het alsnog een eeuwigheid duurt voor je op je top zit (die niet veel meer dan 90/95 echte km's zal zijn), hoeveel toeren je ook maakt.

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 3-11-2005 om 17:44 uur.
 
IzzY 3-11-2005 18:46 Print reply

Posts: 1266
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
imho heeft het optrekken met volgas weinig zin bij een crosser, je trekt 'm gewoon achterover.


Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 3-11-2005 om 17:44 uur.


jij hebt onder je crosser een am6 blok ligge ?


zelf sprint ik met een senda, maar trek ook met 12/13k weg
 
derbi-forum.nl/kneuzeclub
Jarco 3-11-2005 19:19 Print reply

Posts: 4520
met wat voor setup dan?

edit:

K zie het al in je profiel staan

maar dan trek je em toch op et acherwiel ?

Dit bericht is gewijzigd door Jarco op 3-11-2005 om 19:20 uur.
 
honda_freak 3-11-2005 19:43 Print reply

Posts: 7650
ik zie hier echt de meest ongeloofwaardige hoeveelheden langs komen.. waarom wil je in vredesnaam op toptoeren optrekken met een slippende koppeling.. het enige wat je er mee behaald is eerder versleten koppelingsplaten.. als je zo graag met zoveel toeren weg wil koop dan alsjeblieft een scooter en ga met die ventjes spelen.
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
SpeedY_the_Devil 3-11-2005 19:49 Print reply

Posts: 2711
als ik wegreed deed ik altijd met ong 9000 toeren (begin powerband)

en dna koppeling zo snel op laten komen dat ik precies op 9000 bleef trekken..

was kwestie van 1-2 seconden...

maar ik zat ook in 8 seconden aant eind van me 4 (100 km/u)

weet alleen niet hoeveel een ns1 bak met am6 verschilt?
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Remco RS 3-11-2005 20:01 Print reply

Posts: 11463
ik had altijd zo'n sport toen ik 74cc had

er stond een bord dat je snelheid aangaf langs de weg
bij de stoplichten dan zo hard mogelijk weg.. was ongeveer 150/200 meter, ik reed dan op zijn hardst 98

dat deed ik altijd met slippende koppeling, met 8/9k wegtrekken
 
bernard 3-11-2005 20:15 Print reply

Posts: 122
MAn doe tog suunig op je brommer en geef gas als je je koppeling losgelaten hebt... wegscheuren doe ik heeel af en toe (misschien ook wel omdat het niet echt het type ervoor is
 
Bullet 3-11-2005 20:55 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
zo'n close ratio bak scheelt nieteens zo veel met de orginele qua trekken. tuurlijk zitten de versnellingen dichter op elkaar, lekker met sprinten maar voor 300 euro zou ik m iig laten liggen


een beetje heel onzinnig om te zeggen als je de ratio's niet kent..
 
**My BungHole Will Speak Now**
[RRT] Lost-P 3-11-2005 21:46 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
ik zie hier echt de meest ongeloofwaardige hoeveelheden langs komen.. waarom wil je in vredesnaam op toptoeren optrekken met een slippende koppeling.. het enige wat je er mee behaald is eerder versleten koppelingsplaten.. als je zo graag met zoveel toeren weg wil koop dan alsjeblieft een scooter en ga met die ventjes spelen.



Je trekt met zoveel toeren en slippende koppeling weg, zodat je met een zo groot mogelijk vermogen weg kunt rijden zonder achterover te klappen... Als jij lagere toeren wegrijdt maar met je koppeling er vol op, dan trek je stukken langzamer op... probeer maar uit.

@Jarco: Je trekt m juist niet op je achterwiel, daar zorgt je slippende koppeling (tijdens het wegrijden) voor
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 2611 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved