Quote:Oorspronkelijk gepost door: Jekko
Meer dan zat Ohm
Hmm, dacht dattie niet onder de 160 ohm mocht komen, maar heb hem 2 jaar geleden vervangen en toen was het veel minder erg dan nu.
Ik had er een andere setup op gegooit, toen deed hij het 1 dag goed, toen stotterde die bij de 6k en geen kracht. Alles los gehad, schoon gemaakt, toen deed hij het weer 1 dag goed. Andere setup er op gedaan en toen maakte nog steeds niet meer dan 6k en de volgende dag nog maar 3k.
Hmm, dacht dattie niet onder de 160 ohm mocht komen, maar heb hem 2 jaar geleden vervangen en toen was het veel minder erg dan nu.
Ik had er een andere setup op gegooit, toen deed hij het 1 dag goed, toen stotterde die bij de 6k en geen kracht. Alles los gehad, schoon gemaakt, toen deed hij het weer 1 dag goed. Andere setup er op gedaan en toen maakte nog steeds niet meer dan 6k en de volgende dag nog maar 3k.
Hmm, dacht dattie niet onder de 160 ohm mocht komen, maar heb hem 2 jaar geleden vervangen en toen was het veel minder erg dan nu.
Ik had er een andere setup op gegooit, toen deed hij het 1 dag goed, toen stotterde die bij de 6k en geen kracht. Alles los gehad, schoon gemaakt, toen deed hij het weer 1 dag goed. Andere setup er op gedaan en toen maakte nog steeds niet meer dan 6k en de volgende dag nog maar 3k.
maat van me had presies het zelfde (odertussen al 4 keer gehad) bij hem was het de ontstekings spoel, grote kans dat het dat bij jou ook is. of je bugie(kabel/dop) is niet goed
Quote:Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
maat van me had presies het zelfde (odertussen al 4 keer gehad) bij hem was het de ontstekings spoel, grote kans dat het dat bij jou ook is. of je bugie(kabel/dop) is niet goed
Ja ik denk zelf ook ontstekingsspoel maar als je dat niet zeker weet is het toch een duur grapje zon ding.
Maar er was toch een manier hoe je kon zien offie kapot was?