Het verschil tussen 17.5 en 14 merk je wel degelijk. Trekt beter op en trekt beter door zijn toeren heen. En weet je zeker dat je ori krukas het houdt met 70 mk giet? Hoe kun je nu weten dat je ontsteking standaard al goed staat voor mk giet en mhr 80 enz? Ik weet zeker dat als je hem verdraaid het zin heeft.
Maar voor de topic starter. Gewoon ori cilinder houden en 17.5 carb, metrakit uitlaat erop. Twv van 14/53. Zorgen dat alles goed staat afgesteld en dan kun je goed rijden. En hij is dan ook nog eens redelijk snel. 100 echte moet te halen zijn.
heb jij wel een 17,5 en 14 getest na elkaar er zat echt amper tot nix merkbaar verschil tusssen die 2, pas toen ik een 19 had trok ie lekkerder.. onststeking vervroegen op een mhr is nauwelijks tot niet voelbaar jochie. en er zijn zat mensen die al 19000 op de klok hebben staan met 5000 km mhr en 8000 mk giet op een std krukas en lagers dus! je moet ook geen goedkope olie troep nemen dan zou die wat meer kunnen slijten met name bigend en lagers drijfstang is sterk zat voor die cilinders!
maar je kan ook gewoon je std cilinder laten bewerken (tunen) en een 19mm nemen mhr koppelingsveertjes omdat dat die lekker sterk zijn en een mooi pijpie ala cross/conti
|