Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - nsr schakelt slecht

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1132 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #33004 - nsr schakelt slecht
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 615 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

khpoppema 1-11-2005 23:48 Print topicpost

Posts: 3199
mijn nsr schakelt slecht en ontkoppelt slecht

kan dit te maken hebben met dat ik :

een 4 plaats koppeling heb op 50cc(ge 2)?
verkeerde versnellingsbak olie gebruik?
een 6 bak iets zwaarder schkelt dan 4 bak ( 2 vorken en 3 vorken)?

iets heel anders?

Dit bericht is gewijzigd door khpoppema op 1-11-2005 om 23:49 uur.
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.

Supernova 1-11-2005 23:59 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
mijn nsr schakelt slecht en ontkoppelt slecht

kan dit te maken hebben met dat ik :

een 4 plaats koppeling heb op 50cc(ge 2)?
verkeerde versnellingsbak olie gebruik?
een 6 bak iets zwaarder schkelt dan 4 bak ( 2 vorken en 3 vorken)?

iets heel anders?

Dit bericht is gewijzigd door khpoppema op 1-11-2005 om 23:49 uur.



Nou met je ge2 kan het niet te maken hebben, heb er ook een ge2 opgezet en geen verschil.
Verkeerde versnellingsbak olie kan, wat heb je der dan ingegooid?
6 bak schakelt niet zwaarder ofzo...

Denk misschien iets anders, koppeling niet goed afgesteld, revisatie nodig?

Ging ie zwaarder schakelen nadatje de ge2 derop gezet had?
 
WP Car Customs
khpoppema 2-11-2005 7:52 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova
[...]



Nou met je ge2 kan het niet te maken hebben, heb er ook een ge2 opgezet en geen verschil.
Verkeerde versnellingsbak olie kan, wat heb je der dan ingegooid?
6 bak schakelt niet zwaarder ofzo...

Denk misschien iets anders, koppeling niet goed afgesteld, revisatie nodig?

Ging ie zwaarder schakelen nadatje de ge2 derop gezet had?


nou meer een 4 plaats op 50 cc dat moet niet uitmaken?
ik heb versnellingsbakolie van 50cc.nl erin geflikkerd moet goed zijn d8 ik
is net gereviseert dus
ik zal nog eens naar die koppeling kijken

hoe zit het met de koppelingsveren

moeten die helemaal aangedraaid worden of enkele slagen los?

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
-Wheelie-Johie- 2-11-2005 9:18 Print reply

Posts: 2814
helemaal aandraaien. en aan je moet hem ff goed instellen denk ik. heb je je koppelingsplaten wel even in laten weken? en je moet wel olie hebben voor natte koppeling
 
trots BMW e30 325i eigenaar
Supernova 2-11-2005 10:41 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
[...]


nou meer een 4 plaats op 50 cc dat moet niet uitmaken?
ik heb versnellingsbakolie van 50cc.nl erin geflikkerd moet goed zijn d8 ik
is net gereviseert dus
ik zal nog eens naar die koppeling kijken

hoe zit het met de koppelingsveren

moeten die helemaal aangedraaid worden of enkele slagen los?




neej 4 plaats moet niks uitmaken
Ik gok dat je gewoon honda gearbox olie hebt, dat is gewoon goed.
Als ie net gereviseerd is kan t zijn dat er iets niet goed zit/koppeling niet goed afgesteld.
 
WP Car Customs
khpoppema 2-11-2005 12:52 Print reply

Posts: 3199
waar stel ik allemaal de koppeling af?

toch aan de buiten kant of ies binnen ook nog iets af te stellen?
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
richard3 2-11-2005 13:35 Print reply

Posts: 5198
binnen in moet je alleen alles goed aandraaien en afstellen moet je aan de buitenkant
 
op naar de grote brommers

Dit topic is 615 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved