Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 70cc eurocilindro lc (NSR)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 959 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #3298 - 70cc eurocilindro lc (NSR)
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1333 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sneks 25-3-02?20:07 Print reply
Posts: 2499
het is echt een soort standaard snel uitlaat voor mb idd
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Pingu 25-3-02?21:25 Print reply
Posts: 1842
marre, die ene met nsr50.cjb.net heeft hem getuned. die rijdt 125 dus.... mar het gaat mij vooral om die nikasillaag, hij zal met tecno en 20 mik. wel hard gaan, maar die nikasil laag is dat zo roig als ze zeggen?
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Sneks 25-3-02?22:18 Print reply
Posts: 2499
lijkt mij een prima nikasil laag, heb er nog nooit iemand over horen klagen
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
SpeedYveS 25-3-02?23:39 Print reply
Posts: 1644
ik rij 115 met standaard eurocyl, 6bak 20mm 17/45 techno. standaard doet het te weinig toeren vind ik dan, maar wel SUPER sterk in de powerband.
nicasil is onbreekbaar.

ps dit is me 2e al, ik ben er wel een fan van, vooral kwaliteid dan.
 
Pingu 26-3-02?17:30 Print reply
Posts: 1842
yves ik vind je 115 een beetje tegenvallen, maar er zijn hier ook mensen da dat met malossi doen dus.... en ja ik ga denk maar even wachten tot ik geld heb... (lang dus ) en dan neem ik em denk
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Sneks 26-3-02?22:46 Print reply
Posts: 2499
Ik heb 110 digi gehaald met 70cc malossi + 20mm + vierbak + techno (dit was over de 115 op nsr teller).

Maar zoals gezegt is, slijt de wand van een eurocilindro bijna niet. Van malossi wel, maar ik heb een jaar geleden malossi gekocht, omdat ik hiervoor een eurokit had waar ik steeds problemen mee had (vastlopers e.d.). Deze heb ik toen twee keer laten honen. Met die problemen in m'n hoofd heb ik toen voor de hoonbare malossi gekozen. Maar door de betere afwerking/poortvorm heb ik met malossi nooit meer problemen meegehad.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
SpeedYveS 26-3-02?23:46 Print reply
Posts: 1644
malossi gaat harder, met meer toeren, en meer slijtage (ook blok door hoge toeren.)
 
frankarnhe 27-3-02?22:24 Print reply
Posts: 1213
Dus malossi is sneller als hebo&eurocilindro..
Maar is malossi ook sneller als zeta
Het zal niet veel uit maken denk ik. Was dit niet al een keer getest
 
Rene 27-3-02?23:26 Print reply
Posts: 2573
ik heb met mn malossi meerdere malen 120 gereden,
maar de cilinder sleten ook onder mn reed vandaan
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Pingu 28-3-02?11:59 Print reply
Posts: 1842
daarom wil ik liever een eurocil. dan blijftie teminste onder me reet zitte
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
frankarnhe 28-3-02?17:28 Print reply
Posts: 1213
ik heb met mijn zeta met 18mm&techno 115km/h gehaald met TW 17-40 en 4bak. En dan nog trek je toch nog best hard op.

Ik heb trouwens nu zo'n 12000km :n met die cilinder gereden. En hij scheurt nog perfect.
 
Pingu 28-3-02?18:11 Print reply
Posts: 1842
ja maar aan zeta is niet makkelijk meer te komen en vooral niet nieuw. en ik denk dat die eurocil. ook wel blaast hoor. charmo blaast trouwens ook wel maar ik ben bang dattie wel onder me reet wegslijt.....
 
2fast 2stroke mbx80 tuned

Dit topic is 1333 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved