wietplant |
28-10-2005 20:40 |
Posts: 2092 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ruud1
Hallo,
mijn nsr schiet af en toe uit z'n eerste versnelling, en als ik hem er dan weer inzet dan doet ie t vaak wel gewoon... Waar kan dit aan liggen en zou dit erg kwaad kunnen?
Ik weet zeker dat ik hem wel goed in de versnelling zet. Hij heeft dit niet bij de andere versnellingen, hij schiet alleen af en toe vanuit de 1 in de vrij.
am6 heeft dit ook wel eens volgens mij kan het geen kwaad.
|
|
Deze reply is fictief, en is niet gebaseerd op de waarheid |
|
jww |
28-10-2005 20:41 |
Posts: 1779 |
het lijkt me alleen wel tyfus irritant
|
|
Dus... |
|
zundappchef |
28-10-2005 20:42 |
Posts: 4082 |
kan zijn dat je te wiening toeren draait als je uhm in zijn 1 zet en dat ie door de kleine schok die de bak krijgt afslaat
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
S1lv3r |
28-10-2005 20:44 |
Posts: 5213 |
misschien zit je schakelbloem los, heb ik ook eens gehad
|
|
|
|
ruud1 |
28-10-2005 20:51 |
Posts: 806 |
hoe zie ik me schakelbloem moet ik dan me koppelingsdeksel eraf halen en de koppeling eruit nemen?
en ik laat m altijd stationair draaien als k m in de 1 zet das ong 1400 toeren.
Dit bericht is gewijzigd door ruud1 op 28-10-2005 om 20:52 uur.
|
|
|
|
BIET |
28-10-2005 20:53 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ruud1
hoe zie ik me schakelbloem moet ik dan me koppelingsdeksel eraf halen en de koppeling eruit nemen?
en ik laat m altijd stationair draaien als k m in de 1 zet das ong 1400 toeren.
Dit bericht is gewijzigd door ruud1 op 28-10-2005 om 20:52 uur.
Zo weinig toeren? Ik had die van mij op 2000 stationair afgestelt.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
ruud1 |
28-10-2005 20:55 |
Posts: 806 |
ik stel m'n brommers altijd zo af dat ze net mooi lopen en in het instructieboekje wat ik erij heb staat dat hij stationair 1400-1500 toeren moet draaien
|
|
|
|
khpoppema |
28-10-2005 20:58 |
Posts: 3199 |
ik neem aan dat je 4 bak heb
ik had meer het probleem dat ik hem moeilijk in zun 1 kreeg ( en er dus ookw el eens uit flipte)
als je eht magenische doorheb van de wals ed, dan heb je zegmaar de hefboom op de schakelas. deze komt tegen een pin aan die in het blok zit verwerkt, dit alles zit aan de koppelingskant. deze heb ik iets uitgeveild zodat ik hem verder kon doortrappen. dit werkte wel btje.
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
BIET |
28-10-2005 20:59 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ruud1
ik stel m'n brommers altijd zo af dat ze net mooi lopen en in het instructieboekje wat ik erij heb staat dat hij stationair 1400-1500 toeren moet draaien
Slaat ie nooit af als beetje koud is dan? . Maarja je kan ook gewoon ff proberen dat van zundapchefke zegt..gwoon ff wat meer toeren stationair late draaien, misg dat ie dan genoeg draaid....
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
ruud1 |
28-10-2005 21:08 |
Posts: 806 |
ik heb een 4 bak jah, maar ik heb er verder niet echt veel problemen mee dat hij het af en toe doet, maar ik vroeg me af of dit kwaad kon.
En als hij koud is draaid hij juist heel veel toeren als ik hem start schiet ie eerst richting de 5000 (ik zet dan de shoke even uit zodat hij niet in een keer heel hard omhoog schiet) en als hij langszaam warm wordt dan loopt ie langzaam terug in toeren totdat hij ong 1500 toeren maakt.
|
|
|
|
BIET |
28-10-2005 21:10 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ruud1
ik heb een 4 bak jah, maar ik heb er verder niet echt veel problemen mee dat hij het af en toe doet, maar ik vroeg me af of dit kwaad kon.
En als hij koud is draaid hij juist heel veel toeren als ik hem start schiet ie eerst richting de 5000 (ik zet dan de shoke even uit zodat hij niet in een keer heel hard omhoog schiet) en als hij langszaam warm wordt dan loopt ie langzaam terug in toeren totdat hij ong 1500 toeren maakt.
Dan trekt ie dus een klein beetje valse lucht, maar door het uitzetten van de shit gaat dat gaatje dan dicht. Maarja dat heeft niets met dit probleem te make:P
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
ruud1 |
28-10-2005 21:14 |
Posts: 806 |
nou je het zegt!
mijn aanzuig rubber wat uit m'n luchtfilter komt kreeg ik niet helemaal mooi op me carburateur... ik weet niet cker of dat deze ook origineel is, omdat hij een heel groot binnengat heeft, ong even groot als de diameter van de aansluiting op de carb waar je hem overheen schuift.
|
|
|
|
khpoppema |
28-10-2005 21:17 |
Posts: 3199 |
das de snelle luchtslang gewoon houden zo, heb je wel een isolator tussen carb en srpuitstuk?
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
BIET |
28-10-2005 21:20 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
das de snelle luchtslang gewoon houden zo, heb je wel een isolator tussen carb en srpuitstuk?
Dat heb ik op de MB gewoon dichtgekit met vloeibare pakking, werkt erg goed
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
ruud1 |
28-10-2005 21:21 |
Posts: 806 |
jah dat zwarte plastic ding, die zit ertussen is ong 3-4mm dik
|
|
|
|