Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Tomos met nieuwe cil wil niet starten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1125 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #32885 - Tomos met nieuwe cil wil niet start...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4066 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeppor 1-11-2005 16:43 Print reply

Posts: 486
Hij start dus gelukkig weer, met org. (aangepast) luchtfilter. Alleen vaag dat de bougie nat was omdat ie teveel lucht kreeg mja.
Eey moet mn vertanding denk ik ook nog aanpassen of niet omdat een bromcilinder niet meer toeren draait dan een snor of zie ik dat verkeerd?
 
jeppor 1-11-2005 17:24 Print reply

Posts: 486
Vaag, heb um af laten koelen, en krijg hem w??r met geen mogelijkheid gestart

Dit bericht is gewijzigd door jeppor op 1-11-2005 om 18:08 uur.
 
jeppor 5-11-2005 21:55 Print reply

Posts: 486
ben bezig met inrijden, enige wat ik nog wil doen is kleiner tandwiel achter rij nu met (26-33) wil dan (26-28ofkleiner) en misschien 12 mm carb. zal een powerfilter wat schelen (trekkracht) in combinatie met een grotere sproeier?

later
 
bobje 5-11-2005 22:01 Print reply

Posts: 2955
nee, misschien een heeeeeeeeel klein beetje.
 
Sooner or later it's lager time
jeppor 6-11-2005 12:40 Print reply

Posts: 486
van 9 mm naar 12 mm merk je dat van 0-20 km/h? of puur in je gasreactie?
 
Mister_D 6-11-2005 12:59 Print reply

Posts: 89
je zal het wel merken met rijden. hij zal iets harder optrekken en miss ook iets harder rijden.. en ja je gasreactie merk je het ook..

Als je een andere tandwiel verhouding erop wilt.. waarom doe je dan niet meteen 31 voor en 22 achter.
 
Ariej 6-11-2005 13:22 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mister_D
je zal het wel merken met rijden. hij zal iets harder optrekken en miss ook iets harder rijden.. en ja je gasreactie merk je het ook..

Als je een andere tandwiel verhouding erop wilt.. waarom doe je dan niet meteen 31 voor en 22 achter.



lunatik, dan trekt hij helemaal voor geen meter op
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
jeppor 6-11-2005 13:29 Print reply

Posts: 486
nee inderdaad is een 1 speed heh geen gewone 2 speed

wordt daarom denk ik ook 28 en geen 24

Dit bericht is gewijzigd door jeppor op 6-11-2005 om 13:31 uur.
 
bobje 6-11-2005 13:54 Print reply

Posts: 2955
ik had met mijn 1-speed ook 22 achter, trok inderdaad voor geen meter(moest zelfs bijsteppen bij het stoplicht) dus dat is inderdaad niet aan te raden.
 
Sooner or later it's lager time
frenk the puch man 6-11-2005 20:40 Print reply

Posts: 129
slechte vonk.. ofzooow uitlaat vol met shit /?
kan
 
relaxxx
jeppor 9-11-2005 12:15 Print reply

Posts: 486
Wat kan ik nog aanpassen zodat ik meer trekkracht krijg:

50cc brom
9mm carb (wordt 12)
std luchtfilter (wordt power)
tandwielen 26-33 wordt 26-28 (voor meer snelheid dit wil in compenseren)
doppler membraan

Hoorde wat over koppelingsveren inkorten is dat moeilijk?

Dit bericht is gewijzigd door jeppor op 9-11-2005 om 12:18 uur.
 
jeppor 9-11-2005 18:04 Print reply

Posts: 486
blijft een 1-speed dusja, idee?n zijn meer dan welkom
 
SpeedY_the_Devil 9-11-2005 19:07 Print reply

Posts: 2711
probeer ff 2sppeed blokje te regelen heb je heel dat gekut ook niet..

zal minder kosten in vergelijking met wat je win aan trekkracht ipv vanalles veranderen
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
jeppor 10-11-2005 9:36 Print reply

Posts: 486
nee ik wil het eerst proberen met het 1-speed blok wat er nu onderhangt? Koppelingsveren inkorten? hoe moeiljk is dat?
 

Dit topic is 4066 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved