Hij start dus gelukkig weer, met org. (aangepast) luchtfilter. Alleen vaag dat de bougie nat was omdat ie teveel lucht kreeg mja.
Eey moet mn vertanding denk ik ook nog aanpassen of niet omdat een bromcilinder niet meer toeren draait dan een snor of zie ik dat verkeerd?
ben bezig met inrijden, enige wat ik nog wil doen is kleiner tandwiel achter rij nu met (26-33) wil dan (26-28ofkleiner) en misschien 12 mm carb. zal een powerfilter wat schelen (trekkracht) in combinatie met een grotere sproeier?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Mister_D
je zal het wel merken met rijden. hij zal iets harder optrekken en miss ook iets harder rijden.. en ja je gasreactie merk je het ook..
Als je een andere tandwiel verhouding erop wilt.. waarom doe je dan niet meteen 31 voor en 22 achter.
lunatik, dan trekt hij helemaal voor geen meter op
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
ik had met mijn 1-speed ook 22 achter, trok inderdaad voor geen meter(moest zelfs bijsteppen bij het stoplicht) dus dat is inderdaad niet aan te raden.